AD MOTO PERFORMANCE SRL (0 produse)
Termeni si Conditii AD MOTO PERFORMANCE SRL
Termeni si conditii de utilizare
1. Procesarea Comenzilor
1.1 AD MOTO PERFORMANCE SRL nu conditioneaza plasarea si acceptarea comenzilor prin depasirea valorii unui plafon minim. In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online ad-performance.ro, Cumparatorul isi exprima acordul cu metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului.
1.2 Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui email automat care atesta doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discutiile telefonice, prin email sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului nu constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit NU semnifica incheierea contractului la distanta. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator. Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea comenzii, a serieri de caroserie ?i a stocului produselor aflate în comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);
1.3 Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice prin email sau telefonic Cumparatorului rezultatul verificarii, doar in cazul in care este furnizata o serie de caroserie (numar de identificare). In caz contrar comanda va fi livrata pe propria raspundere a clientului, iar vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru piesele comandate gresite si pentru eventualele pagube in caz de incompatibilitate.
1.4 Confirmarea comenzii de catre Vanzator catre Cumparator, telefonic sau prin email fara a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul incheierii contractului la distanta. Mesajul comenzii acceptate reprezinta anexa la contract.
1.5 Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.
1.6 Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui email catre contact@ad-performance.ro sau telefonic .
2 Facturarea Comenzilor
2.1 Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.
3 Preturile si informatiile despre produse
3.1 Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online ad-perfromance.ro includ TVA (19%). Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului. Preturile tiparite pe factura fiscala emisa Cumparatorului vor fi identice cu cele specificate in mesajul de acceptare a comenzii de catre Vanzator.
3.2 Continutul site-ului (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcatuit in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei.
3.3 Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
3.4 Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice si preturile produselor fara o notificare prealabila. Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online ad-performance.ro cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).
3.5 In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta
.
4 Informatii stoc
4.1 In lista de produse a fiecarei categorii sau in pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile.
4.2 Datorita gamei foarte largi de produse pe care o cuprinde catalogul nostru online, preturile si stocurile se actualizeaza de la un interval de 24 de ore pân? la 5 zile.
4.3 In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:
• a) - In stoc – produsul se afla in depozit si poate fi disponibil in:
o - minim 3 ore daca se afla in depozitul local
o - 24-48 de ore daca se afla intr-un depozit din tara
• b) - In stoc furnizor – produsul se afla in stocul furnizorului si poate fi livrat intr-un termen mediu cuprins intre 2 si 15 zile lucratoare, in limita stocului disponibil.
5 Livrarea Comenzilor
5.1 Pentru a nu va livra produse neconforme si pentru a verifica integritatea produselor livrate de catre furnizorii nostri, suntem nevoiti sa desigilam absolut toate ambalajele produselor, la receptia acestora, deci toate produsele vor fi livrate catre dvs. desigilate
5.2 Daca alegeti sa ridicati dvs. produsele va asteptam la sediul nostru din Sebes , Str. Piata Libertati, Nr.3, Jud Alba
5.3 Livrarea coletelor de face prin Sameday Curier termenul aproximativ de livrare este de 24-48 ore de la data expedierii ( de la predarea la curier), fara a fi necesara plata de km suplimentari. Livrarea se poate face oriunde in Romania.
5.4 Informatii de retinut pentru comenzile cu livrare prin curier:
• a) Este recomandat sa va faceti cont pentru a putea urmarii starea comenzii in contul dumneavoastra
• b) In cazul in care nu ati dorit sa va faceti cont, pe e-mail-ul pe care l-ati folosit la trimiterea comenzii ati primit un e-mail de confirmare cu un link cu care se poate urmarii starea comenzii
• c) In starea comenzii apare data cand pleaca de la noi comanda cu curierul, noi neputand sti cand va ajunge exact la dumneavoastra curierul si de aceea nu se trece data la care curierul livreaza comanda
• d) Coletul este predat curierului pe data de livrare dupa ora 17:00
• e) Sunt multe variabile, in functie de care comanda poate intarzia sau sa ajunga incompleta; de aceea recomandam sa va faceti programare la service decat dupa ce primiti produsele. Parbrizele sunt disponibile numai la comenzile cu ridicare, parbrizele nu se trimit prin curier!
• f) Timpul estimativ de onorare pentru o cerere comanda este de minim 3 ore si maxim 5 zile, dupa confirmarea telefonica
• g) Daca aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic sau prin email la contact@ad-performance.ro acest lucru, pentru a grabi confirmarea si procesarea cererii de comanda.
5.5 TAXA DE TRANSPORT este de:
- 15 Ron [ GLS Romania ] pentru comenzi online cu valoare de pana la 500 Ron, TVA inclus, indiferent de nr. de colete trimise si de destinatie , in limita a 12 kg.
- ACUMULATORI , Elementele de caroserie si anvelopele nu se livreaza prin curier, doar RIDICARE DIN MAGAZIN
- ACUMULATORI , Elementele de caroserie si anvelopele nu se livreaza prin curier, doar RIDICARE DIN MAGAZIN
Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare de peste 590 Ron si in limita a 10 Kg, indiferent de nr. de colete trimise si de destinatie. Taxa de transport va fi calculata automat in cadrul comenzii dumneavoastra si nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea comenzii.
Livrarea comenzilor se face prin SAMEDAY CURIER.
Informatii Livrare AD MOTO PERFORMANCE SRL
1-3 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzi
Produsele comercializate de catre AD MOTO PERFORMANCE SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Produsele comercializate de catre AD MOTO PERFORMANCE SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Informatii Garantie AD MOTO PERFORMANCE SRL
Garantia
1 Toate produsele comercializare pe ad-performance.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.
2 Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Produsele comercializate de catre SC AD MOTO PERFORMANCE SRL. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul maxim de remediare a garantiei este de 30 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.
3 Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
• a) - 18 luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
• b) - Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 18 luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Toate produsele noi comercializate de AD MOTO PERFORMANCE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca AD MOTO PERFORMANCE SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Toate produsele noi comercializate de AD MOTO PERFORMANCE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca AD MOTO PERFORMANCE SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de Retur AD MOTO PERFORMANCE SRL
Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail contact@ad-performance.ro
• - a) Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
• - b) Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
7.3 Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.ad-performance.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate, ulterior va vom comunica statusul returului.
Daca produsele returnate:
• - au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
• - nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
• - sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
• - prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
• - sunt de origine (OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
• - sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Politica de Confidentialitate AD MOTO PERFORMANCE SRL
Politica de confidentialitate promovata de AD MOTO PERFORMANCE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
AD MOTO PERFORMANCE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
AD MOTO PERFORMANCE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro