HILLVITAL WEBSHOP SRL (0 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Textile si covoare Textile camera
Ingrijire personala si cosmetice
Articole Sanatate si Wellness Vitamine, Suplimente si Remedii
Cosmetice si Ingrijire personala Produse speciale Ingrijire corp

Termeni si Conditii HILLVITAL WEBSHOP SRL

IDENTIFICAREA COMERCIANTULUIAcest site este intretinut si administrat de SC HILLVITAL WEBSHOP SRL. Proprietarul site-ului este SC HILLVITAL WEBSHOP SRL.Date de contact:SC HILLVITAL WEBSHOP SRL are sediul in str.A.I.Cuza nr. 28, Jud. Satu Mare, Romania.Email: office@nadishop.ro.Tel: 0751 389 842Registrul Comertului J30/66/2016CUI: 35462207IBAN RO72BTRLRONCRT0482788701 deschis la Banca TransilvaniaDREPTURI DE MARCAAcest site este intretinut si administrat de SC HILLVITAL WEBSHOP SRL. Proprietarul site-ului este SC HILLVITAL WEBSHOP SRL.

Informatii Livrare HILLVITAL WEBSHOP SRL

Nadishop va pune la dispozitie 2 metode de plata a comenzilor dumneavoastra.Numerar sau ramburs la primirea coletului – Achitati contravaloarea comenzii la curierul FanCourier in momentul primirii coletului la adresa indicata de dumneavoastra. In cazul in care nu sunteti la adresa in momentul sosirii curierului, puteti apela la o alta persoana pentru receptionarea acestuia.Plata in avans prin OP – In cazul in care doriti sa efectuati plata prin OP bifati aceasta optiune iar in momentul in care apasati butonul de confirmare a comenziil veti primi datele bancare necesare efectuarii transferului.Metode de livrareNadishop.ro expediaza comenzile dumneavoastra prin intermediul celei mai mari firme de curierat din Romania: FAN COURIER.Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24h-48h lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.Livrarea in afara Romaniei este posibila dupa ce ne-ati contactat telefonic,tel. 0751 389 842.Care sunt termenele de livrare?Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare din momentul expedierii, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii,blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica a firmei Fan Courier.Este datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii firmei de curierat Fan Courier sunt relative si trebuie considerate ca atare. Ne cerem scuze in fata tuturor clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine 100% promisiunile, din motive ce nu tin de organizarea companiei noastre, ci de modul in care angajatii firmei de curierat Fan Courier inteleg/reusesc sa isi faca datoria fata de clienti. Ne straduim sa va oferim produse de calitate, insotite de un transport la pret rezonabil si credem ca de cele mai multe ori reusim, mai ales daca avem intelegerea dumneavoastra.Cum procedam pentru a obtine informatii legate de colet?Este simplu.Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier . De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS ul pe care firma Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.In momentul cand ati primti AWB-ul comanda nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat in posesia firmei Fan Courier care isi urmeaza fluxul zilnic de livrari si deja a facut taxarea catre firma Nadishop.ro a transporului ce urmeaza a fi efectuat.Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda (in plicul transparent sub formularul de AWB- nota de transport) in cazul in care ati solicitat acest lucru. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii.De asemenea firma de curierat Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta respectiva va rugam sa o solicitati de la persoana care va face livrarea.In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat, botit sau ud refuzati primirea coletului, deoarece compania noastra nu a expediat niciodata vreun colet sub aceasta forma. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede in cazul acestei situatii pentru a lua la cunostinta si a rezolva cat mai repede incidentul creat.

Produsele comercializate de catre HILLVITAL WEBSHOP SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie HILLVITAL WEBSHOP SRL

CONDITII PENTRU RETURNAREA PRODUSELORConform OUG 34/4.06.2014, orice client are dreptul sa returneze produsul cumparat in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea acestuia. Intentia de returnare a unui produs cumparat trebuie comunicata catre SC HILLVITAL WEBSHOP SRL prin e-mail, posta, telefon, SMS sau verbal. In cazul in care alegeti comunicarea prin posta, notificarea datata si semnata trebuie trimisa la adresa: str.A.I.Cuza nr. 28, Jud. Satu Mare, Romania.Cheltuielile de retur vor fi suportate de Dumneavoastra.

Toate produsele noi comercializate de HILLVITAL WEBSHOP SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca HILLVITAL WEBSHOP SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur HILLVITAL WEBSHOP SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro


Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate HILLVITAL WEBSHOP SRL

Politica de confidentialitate promovata de HILLVITAL WEBSHOP SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
HILLVITAL WEBSHOP SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro