Termeni si Conditii IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA

O comanda depusa pe site-ul negociat.ro are statusul initial plasata si va fi valida dupa confirmarea telefonica sau prin sms ca produsele exista in stoc sau la furnizor, nici o comanda nu este eligibila daca nu este confirmata. Dupa plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunta daca comanda a fost plasata cu succes apoi urmeaza procesul de verificare pentru o eventuala confirmare, comenzile care contin produse ce nu se afla in stoc si nu pot fi livrate nu vor fi confirmate. Pozele ce apartin site-ului negociat.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt in limita stocului disponibil.

Informatii Livrare IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA

Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrarii lor în sistem, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi fiind între 1-48 ore lucratoare. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfârsitul saptamânii vor fi procesate începând de luni în ordinea primirii lor.Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului în vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.

Produsele comercializate de catre IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

Toate produsele noi comercializate de IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor catre partenerii nostri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/vendorului negociat.ro sau ne puteti contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteti scrie la adresa suport@negociat.ro. Dreptul de returnare legal este de 14 zile. Conform legisla?iei în vigoare, ai dreptul s? returnezi produsele cump?rate în termen de 14 zile de la data achizi?iei. Produsele trebuie returnate în starea în care le-ai primit, iar costurile legate de transportul produselor la sediul nostru vor fi suportate de c?tre tine. Produsele pe care le returnezi trebuie s? fie în aceea?i stare în care le-ai primit. Nu se accept? produsele asupra c?rora au fost efectuate interven?ii neautorizate, cele care prezint? urme de uzur? sau folosire excesiv?, zgârieturi, ciobituri, lovituri, ?ocuri mecanice / electrice, produsele c?rora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele ini?iale intacte, certificatul de garan?ie în original (dac? a fost emis de produc?tor/ distribuitor) ?i toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dac? produsele de returnat au fost înso?ite de eventuale cadouri, trebuie returnate ?i acestea. Dac? ai cump?rat mai multe produse de acela?i fel ?i vrei s? le returnezi pe toate, asigur?-te c? doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accept? doar dac? sunt sigilate. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de c?tre cump?r?tor. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA

Politica de confidentialitate promovata de IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
IONCESCU GIGI CRISTIAN PFA nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro