NEW MAG4U SRL (0 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Scule, Utilaje si materiale de constructii Feronerie si accesorii
Sport si Activitati in aer liber
Fitness si nutritie Aparate
PC, Accesorii si Programe
Imprimante, scanere si consumabile Imprimante Consumabile si accesorii Imprimare 3D

Termeni si Conditii NEW MAG4U SRL

Comanda / Livrarea comenzilor / Costul transportului Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. NEW MAG4U SRL comercializeaza produse doar pe teritoriul Romaniei. Produsu sau serviciu adaugat in cos este disponibil pentru achizitie doar daca este stoc diponibil pentru achizitie Adaugarea in cosul de cumparaturi a uni produs / serviciu fara a se finaliza comanda nu atrage dupa sine inregistrarea comenzi ( in lipsa finalizarii comenzii nu se pot livra produse / servicii ) Prin finalizarea comenzii , clientul certifica ca NEW MAG4U SRL poate sa il contacteze prin orice mijloc agreat de NEW MAG4U SRL ( telefonic, email ) Prin finalizarea comenzii clientul este de acord ca toate datele furnizte de acesta necesare procesului de cumparare online sunt corecte , complecte in momentul plasarii comenzii. NEW MAG4U nu este raspunzator pentru furnizarea de date incorecte , incomplecte in momentul inregistrari contului si la data plasarii comenzii de catre client NEW MAG4U poate anula comanda efectuata in site de catre client in urma unei notificari adresate clientului fara nicio obligatie ulterioara fata de client sau vreo parte sa pretinda celeilalte daune interese dupa cum urmeaza: - datele furnizate de client pe site sunt incomplecte sau incorecte.. - neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului pentru tranzactie in cazul platii online. Produsele / serviciile comandate de catre client intra in starea de Comanda in asteptare.Clientul va fi instiintat pe email de starea comenzii,aceasta se va modifica imediat ce produsul (produsele) vor fi ambalate si pregatite spre livrare,(ex.comanda in lucru) Sambata si Duminica nu se expediaza comenzi. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. In Bucuresti, livrarile se fac atat prin curieri proprii cat si prin Curierat, iar taxa de livrare este19ron pentru comenzi mai mici de 500 lei cu tva .Livrare gratuita in Bucuresti - pentru comenzi mai mari de 500 lei cu tva. Pentru livrarile in localitatile din jurul Bucurestiului, taxa de transport este de 25 RON. In afara Bucurestiului, livrarile se fac prin Curierat iar costul livrarii este de 19 RON pentru livrari de pana la 1 kg, la care se adauga 1 RON pentru fiecare kg suplimentar. Costul asigurarii marfii reprezinta 1% din valoarea integrala a produselor livrate. In cazul in care adresa de destinatie se afla in afara razei de acoperire stabilita de Curier, se va percepe o taxa de kilometri suplimentari in valoare de 1 Ron/km. Pentru Bucuresti, oferim sericii de instalare echipamente (imprimante, multifunctionale, routere, scanere, notebook) instalare soft, upgrade componente PC, Notebook. Acest serviciu este tarifat cu 50 RON. * Preturile de transport includ TVA. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii sau finalizarii comenzii pe site, putand exista situatii in care valoarea comenzii sa difere de cea de la momentul finalizarii comenzii, in acest caz fiind obligatorie o instiintare telefonica sau scrisa (e-mail) catre client. Taxa Timbru Verde La pretul afisat in site la unele categorii de produse se adauga Taxa Timbru Verde: preturile afisata nu includ tva Echipamente informatice ?i de telecomunica?ii Prelucrare centralizat? a datelor 36 3.1.a Unitati centrale de prelucrare centralizata a datelor (servere) 5.00 lei Informatica personala 37 3.2.a.1 Calculatoare personale (unitati centrale PC) 5.00 lei 38 3.2.a.2 Monitoare calculatoare (include: monitoare CRT, LCD) 5.00 lei 39 3.2.a.3 calculator complet (UC+monitor+tastatura+mouse) 5.00 lei 40 3.2.a.4 Accesorii calculator (tastatura, mouse) scutite 41 3.2.b Calculatoare portabile (laptop, notebook, netbook, tablete peste sau de 7'') 5 lei 42 3.2.c Calculatoare mici portabile (inclusiv: PDA, tablete sub 7'') 1.00 leu 43 3.2.e Imprimante (inclusiv: plottere) 5.00 lei 44 3.2.f fotocopiatoare (inclusiv: echipamente multifunctionale) 5.00 lei 45 3.2.g Echipamente electrice de birotica (inclusiv: masini de scris electronice, shredere, laminatoare ) 5.00 lei 46 3.2.h.1 calculatoare de birou si de buzunar cu incarcare/alimentare la priza 1.00 leu 47 3.2.h.2 Alte calculatoare de buzunar ?i de birou scutite 48 3.2.i.1 scanere 5.00 lei 49 3.2.i.2 cititoare de cod de bare 1.00 lei 50 3.2.i.3 Swichuri, hub-uri, routere si modemuri externe 1.00 leu 51 3.2.i.4 Ehipamentele bancare ( ma?ini de num?rat ?i infi?icat, verificatoare ?i detectoare de valut?, POS-uri, case de marcat, alte echipamente bancare) sub 2 kg 1 leu 52 3.2.i.5 Ehipamentele bancare ( ma?ini de num?rat ?i infi?icat, verificatoare ?i detectoare de valut?, POS-uri, case de marcat, alte echipamente bancare) peste 2 kg 5 lei 53 3.2.i.6 Ups-uri 5.00 lei 54 3.2.i.7 Videoproiectoare 5.00 lei 55 3.2.i.8 Tabla electronica interactiva, info chioscuri 5.00 lei 56 3.2.i.9 HDD extern, webcam, volane, joystick, memory stick, microfoane scutite 57 3.2.i.10 Alte produse ?i echipamente de colectat, stocat, prelucrat, prezentat sau comunicat informa?ii prin mijloace electronice. 5.00 lei Modalitati de plata ORDIN DE PLATA / VIRAMENT BANCAR Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare . In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea, achitandu-se si costul rambursului. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii sau finalizarii comenzii pe site Plata in numerar la o agentie ING Bank sau la orice banca la care aveti un cont curent sau un card. Poti face plata mult mai usor daca ai activat serviciul de Internet Banking / Mobile Banking / Home Banking (denumirea difera in functie de banca). Plata se face prin depunerea sumei stabilita la confirmarea comenzii direct in contul firmai SC NEW MAG4U SRL (datele complete necesare depunerii sunt detaliate mai jos), de la orice agentie ING Bank de pe teritoriul tarii. Aceasta este cea mai simpla si rapida modalitate de plata. Ordin de plata : Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de NEW MAG4U, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consilier de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise. Plata cu cardul online prin mobilpay Plata online se poate efectua cu cardul personal sau al firmei dumneavoastr?, în condi?ii de siguran?? deplin?. Plata prin card este o metod? sigur? deoarece datele cardului dumneavoastr? nu vor fi stocate de c?tre procesator, ele fiind securizate ?i criptate. Pentru cump?r?tor, procedura de plat? este foarte simpl?: Pentru a folosi aceasta metod? de plat?, nu este necesar s? te înregistrezi în prealabil pe site-ul MobilPay , singura condi?ie fiind s? ai un card valabil ?i suficien?i bani pentru a acoperi contravaloarea produselor pe care dores?i s? le pl?te?ti. Alege?i produsul/produsele dorite de pe site-ul MAG4U; Alege ca metod? de plat? Plata cu cardul - MobilPay; Introduce?i detaliile cardului dumneavoastr? ?i orice alt? informa?ie î?i este solicitat? in pagina de plat?. Tranzac?ia este securizat?, iar datele dumneavoastra personale ajung direct la banc?, f?r? a fi stocate pe serverele mobilPayTM. Dup? procesare, î?i va fi afi?at rezultatul tranzac?iei ?i în func?ie de acesta ?i de politica de livrare a magazinului MAG4U , vei intra în posesia bunurilor cump?rate.Pentru a putea efectua o plat? prin MobilPay, valuta contului de pe care are loc plat? trebuie s? fie obligatoriu RON. Serviciul MobilPay nu accept? alte monede în afar? de RON. Mai multe detalii despre plata cu MobilPAy, aici: http://www.mobilpay.ro/public/ Documente fiscale Toate produsele vin insotite de factura si chitanta fiscala/bon fiscal, emise de societatea noastra. In cazul livrarii in sistem "Ramburs", chitanta este emisa de catre firma de curierat. Garantia se acorda in baza facturii fiscale si a chitantei emise de compania noastra.

Informatii Livrare NEW MAG4U SRL

Livrarea comenzilor / Costul transportului Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Sambata si Duminica nu se expediaza comenzi. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. In Bucuresti, livrarile se fac atat prin curieri proprii ( in aceiasi zi daca comanda este plasata pana la ora 12:30 ) cat si prin Curierat ( se livreaza in 24 ore ),iar taxa de livrare este 19 lei pentru comenzi mai mici de 500 lei cu tva .Livrare gratuita in Bucuresti - pentru comenzi mai mari de 500 lei cu tva In afara Bucurestiului, livrarile se fac prin Curierat ( 48 ore ) iar costul livrarii este de 19 lei pentru comenzi mai mici de 500 lei cu tva. Livrare gratuita in afara Bucurestiului - pentru comenzi mai mari de 500 lei cu tva Comenzile nu se pot ridica de la sediul societatii. * Preturile de transport includ TVA.

Produsele comercializate de catre NEW MAG4U SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie NEW MAG4U SRL

Garantia se solutioneaza de catre firma NEW MAG4U S.R.L si/sau la o terta parte (producator / importator / distribuitor), prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice de la data la care cump?r?torul a adus la cuno?tin?? vânz?torului lipsa de conformitate a produsului.Termenul de garantie difera de la producator la producator. "Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi f?cut? în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilit? de comun acord, în scris, între vânz?tor ?i consumator, ?i f?r? niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor ?i scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilit? nu poate dep??i 15 zile calendaristice de la data la care cump?r?torul a adus la cuno?tin?? vânz?torului lipsa de conformitate a produsului." Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003, O.G. 174/2008 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number si ambalaj), impreuna cu accesoriile complete si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Garantia se acorda doar pentru defecte de productie/fabricatie sau pentru defecte ascunse. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos: Produsele software nu fac obiectul garantiei : NEW MAG4U S.R.L nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada in care echipamentul se afla la sediul firmei noastre. Nu se acorda garantie monitoarelor TFT decat in cazul in care exista mai mult de 5 subpixeli aprinsi / stinsi. In cazul monitoarelor CRT abaterile de geometrie admise de catre producator sunt de +/- 5% (conform ISO 13406-2). Departamentul tehnic NEW MAG4U S.R.L poate fi contactat in scris la adresa / adresele prezentate in pagina informatii sectiunea contact. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail: contact@mag4u.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. Prin semnarea prezentului certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit echipamentele in perfecta stare.

Toate produsele noi comercializate de NEW MAG4U SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca NEW MAG4U SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur NEW MAG4U SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - persoane fizice Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioni?tii, precum ?i pentru modificarea ?i completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel : "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce prive?te diminuarea valorii produselor rezultat? din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ?i func?ion?rii produselor." NEW MAG4U SRL recomanda pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren care asigura protectia produsului) va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate. NEW MAG4U SRL va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul solicitarii de retragere / renuntare / returnare. Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate : 1. FORMULARUL DE RETUR - situata in pagina de jos a siteului la sectiunea SERVICII CLIENTI ( se vor complecta toate campurile dar mare atentie la numarul de comanda si numele produsului ) 2. FORMULARUL DE CONTACT - situat in partea de sus a siteului sub sectiunea CAUTARE ( la aceasta sectiune se vor trece datele persoanei care a facut achizitia ,numar de telefon , produsul sau produsele ce se vor Returna ) 3. In cazul in care nu se poate aplica nicio varianta de a se trimite pe email - cererea de retur se poate face si telefonic la numarul 0749 045 117 Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firma de curierat rapid, NEMO sau URGENT CARGUS. Dupa completarea formularului de retur, vei primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - persoane juridice (operatori economici ) Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa retur@mag4u.ro. Conditii de retur pentru persoane juridice: perioada de 5 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor se va complecta motivul returului produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 5 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat? Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului sau pentru orice plata facuta in avans Produsele software (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi, jocuri, etc) nu se pot returna decat sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului. S.C. NEW MAG4U S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele software comandate si desigilate. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei Daca la receptia produsului primit, acesta este nefunctional sau defect in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou, sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de NEW MAG4U S.R.L. (tel.:0749.045.117 sau contact@mag4u.ro)Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa contactati cat mai curand echipa NEW MAG4U (tel.:0749.045.117 sau contact@mag4u.ro) pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de NEW MAG4U S.R.L.Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Denuntarea de contract se face numai in scris catre NEW MAG4U S.R.L. NEW MAG4U S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 80% din valoarea initiala a produsului,la optiunea clientului, il vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Costul transportului produselor de la NEW MAG4U S.R.L. catre client si de la client catre NEW MAG4U S.R.L. revine in responsabilitatea clientului. Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului. Produsele comercializate prin intermediul mag4u.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de NEW MAG4U S.R.L. oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de NEW MAG4U S.R.L. de la acest client. Prezentul contract este supus legii romane. Litigiile nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente. NEW MAG4U S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate NEW MAG4U SRL

Politica de confidentialitate promovata de NEW MAG4U SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
NEW MAG4U SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro