Termeni si Conditii SC Delticom OE SRL

Termeni ?i condi?ii generaleCondi?ii generale 05.04.2007§ 1 Încheierea contractului / procedura de comandaProdusele prezentate pe site-ul nostru pot fi comandate direct prin completarea formularului online, transmiterea acestuia prin fax sau telefonic. Formularul completat ?i trimis reprezint? oferta dvs. ferm?; comenzile transmise online, prin fax sau telefonic au acela?i efect din punct de vedere legal. Prin comand? declara?i c? accepta?i prezentele condi?ii ?i c? dori?i s? achizi?iona?i articolele comandate. Înregistrarea în sistem a comenzii dvs. va fi confirmat? prin e-mail. Acest mesaj este trimis în mod automat ?i nu reprezint? acceptarea comenzii de c?tre noi. Contractul intr? în vigoare odat? cu primirea prin e-mail a facturii ?i confirm?rii comenzii.§ 2 Condi?ii generale de livrare ?i plat?Informa?ii detaliate despre costurile de ambalare ?i expediere cât ?i despre condi?iile de plat? gasi?i aici.§ 3 Instruc?iuni de returnare a produselor (dreptul la retragere)Ave?i dreptul de a v? retrage din contract ?i a returna produsele comandate f?r? a indica motivele, anun?ându-ne despre inten?ia dvs. în form? scris? (de exemplu prin fax sau e-mail), în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. Pentru respectarea acestui termen trebuie s? ne trimite?i în timp util cererea de returnare, prin una din urm?toarele metode:e-mail : cauciucuridirect@delti.comfax : 0256 306294 sauadresa: SC Delticom OE SRL, Str. Popa Anca 3,300318 Timi?oara,România.

Informatii Livrare SC Delticom OE SRL

- Termenul normal de livrare este între 2-7 zile lucratoare. 90% din comenzile noastre sunt livrate pâna în 7 zile lucratoare (ATEN?IE! Termenul de livrare depinde de disponibilitatea cauciucului comandat).- Pentru comenzile de cel putin de doua bucati cauciucuri, livrarea este gratuita.-Daca ati ales o singura bucata va vor fi facturati în plus 40 LEI.- Daca aati ales o singura anvelopa de camion, va vor fi facturati în plus 435 LEI.Daca aveti întrebari legate de termenul livrarii, va rugam sa nu ezitati sa ne contacta?i la cauciucuridirect@delti.com.Preturile includ TVA ?i transport pe teritoriul tarii. Livram exclusiv pe teritoriul României.

Produsele comercializate de catre SC Delticom OE SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie SC Delticom OE SRL

Articolele comercializate beneficiaza de o garantie de 2 ani din partea producatorilor.Plata ?i livrarea SC Delticom OE SRL, Timi?oara, România.Toate pre?urile afi?ate au inclus? taxa pe valoare adaugat? (TVA).Noi simplific?m achizi?ionarea cauciucurilor. Economisi?i timp ?i bani ?i noi livr?m cauciucurile prin societatea de curierat partener?, la u?a dumneavoastr?. Dac? solicita?i un service de montare, v? propunem o serie de companii din apropierea dvs. ce se ocup? cu montarea cauciucurilor.Dac? a?i ales o singur? bucat? v? vor fi factura?i în plus 40 LEI.Dac? a?i ales o singur? anvelop? de camion, v? vor fi factura?i în plus 435 LEI.Alege?i între dou? variante de livrare:Cauciucurile sunt livrate prin curier direct la domiciliul dvs.. Noi livr?m la aceea?i adres? la care trimitem ?i factura. Pute?i monta cauciucurile singur sau pute?i apela la un service (sta?ie de montare).Cauciucurile pot fi trimise de asemenea prin curier la o adres? alternativ?. În acest caz, v? rug?m s? specifica?i adresa de livrare ?i persoana autorizat? s? primeasc? cauciucurile în numele dvs..Termenul normal de livrare este între 2 ?i 7 zile lucr?toare. 90% din comenzile noastre sunt livrate pân? în 7 zile lucr?toare (ATEN?IE! Termenul de livrare depinde de disponibilitatea cauciucului comandat). Timpul de livrare este 10-14 zile lucratoare pentru ro?i complete.Dac? ave?i întreb?ri legate de termenul livr?rii, v? rug?m s? nu ezita?i s? ne contacta?i la cauciucuridirect@delti.com.Pre?urile includ TVA ?i transport pe teritoriul ??rii. Prin magazinul online www.cauciucuridirect.ro livram exclusiv pe teritoriul României.Op?iuni de plat?Plat? ramburs. Contravaloarea comenzii este achitat? în numerar, la livrare, reprezentantului firmei de curierat. Nu se percep taxe suplimentare.Pl?ti?i cu u?urin?? prin card de credit. Accept?m Visa, American Express ?i Mastercard. Dvs. introduce?i datele cardului, noi livr?m ?i debit?m cardul dup? livrare. Pl??ile sunt procesate de c?tre noi.Pl?ti?i prin card de debit. Accept?m carduri Visa Electron ?i Maestro. Dvs. introduce?i datele cardului, noi livr?m ?i debit?m cardul în momentul comand?rii. Pl??ile sunt procesate de c?tre noi.Prin transfer bancar. Transfera?i suma de bani în contul care apare pe factur?. Dupa ce s-a realizat transferul, vom livra cauciucurile. Dup? efectuarea pl??ii v? rug?m s? ne trimite?i o copie a ordinul de plat? prin fax la num?rul de mai jos. Datele noastre bancare sunt:Nr. de inm. ORC: J35/1428/2004Cod de inregistrare fiscala: RO16420310Cont bancar:Raiffeisen Bank Agen?ia Timi?oara - RetailNumar de cont (IBAN):LEI: RO65RZBR0000060017026409EUR: RO11RZBR0000060017026411SWIFT RZBRROBUPlat? prin PaypalPlata cu moneda Bitcoin sau Bitcoin Cash prin Bitpay - Ai nevoie de un Portofel Personal Virtual Bitcoin disponibil sub forma unei aplica?ii pentru telefonul mobil sau al unui program pentru PC. Plata se efectueaz? prin introducerea unei adrese ?i a sumei care trebuie achitat?. Po?i ob?ine monede Bitcoin drept plat? pentru bunuri sau servicii, le po?i achizi?iona de la un punct de schimb Bitcoin ori le po?i schimba cu o alt? persoan? sau din opera?iunea de minerit. Mai multe informa?ii despre Bitcoin g?se?ti aici.Plata cu cardul în rateTrustly - Selecta?i banca ?i v? pute?i conecta printr-o conexiune sigur?, criptat?. Alege?i contul din care dori?i s? pl?ti?i (de exemplu, contul dvs. de economii sau contul curent). Acest serviciu nu necesit? desc?rc?ri sau înregistr?ri. Pur ?i simplu v? conecta?i la banca dvs. online ?i alege?i ce cont bancar dori?i s? utiliza?i.Revolut - Plateste simplu si rapid prin aplicatie cu cardul tau emis de Revolut

Toate produsele noi comercializate de SC Delticom OE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca SC Delticom OE SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur SC Delticom OE SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro


Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate SC Delticom OE SRL

Politica de confidentialitate promovata de SC Delticom OE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
SC Delticom OE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro