BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. (0 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Gradinarit
Piscine si accesorii
Iluminat si electrice
Produse complementare iluminat
Surse de iluminat
Corpuri de iluminat interior
Corpuri de iluminat exterior
Sanitare
Sisteme incalzire
Scule electrice si unelte
Ingrijire personala si cosmetice
Articole Sanatate si Wellness
Aparate medicale
Auto, Moto
Reparatii si echipamente auto
Acesorii dedicate Reparatiilor auto si echipamente
Termeni si Conditii BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L.
1.3.1.Caracteristicile ProduselorProdusele prezentate pe site sunt insotite de descrierea cat mai detaliata a acestora, permitand Clientului sa ia la cunostinta informatiile esentiale inainte de a face o comanda finala/ definitiva. Descrierea produselor provine de la fiecare furnizor in parte si blue sky transalpina nu poate fi considerata responsabila pentru orice modificari sau elemente incorecte din acestea. Produsele se afla intr-o continua schimbare, furnizorii pot modifica fara un preaviz caracteristicile tehnice sau compozitia produselor.Blue sky transalpina depune eforturi constante pentru actualizarea descrierilor de produse pentru a oferi o imagine completa si la zi a principalelor caracteristici ale produselor, insa nu putem garanta sau asigura exactitatea, integritatea sau actualitatea acestor informatii. Prin efectuarea unei comenzi, Clientul recunoaste ca a luat la cunostinta toate datele afisate pe site despre produsele comandate (denumire, pret, ingrediente, greutate, cantitate, informatii speciale despre produs, diverse limitari de cantitate etc.) si ca le accepta fara nicio rezerva.De asemenea, prin plasarea unei comenzi Clientul intelege ca efectueaza o operatiune care implica o obligatie de plata, acest lucru fiind marcat clar si la pagina de comanda.Blue sky transalpina nu isi asuma nicio raspundere pentru eventualele greseli sau declaratii eronate cu privire la produse, informatii luate de pe ambalajul acestora. Continutul informatiilor despre produs de pe acest site este doar in scopuri de referinta si nu este destinat sa inlocuiasca sfatul unor specialisti din diverse domenii (de exemplu nutritive, etc.).1.3.2. Disponibilitatea produselor si validitatea ofertelorOfertele de produse si preturile afisate sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe site si in limita stocului disponibil. Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezenta butonului “Adaugare in cos” in dreptul acestora.Simplul fapt de a aduga in cos produse nu inseamna si validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul inceperii comenzii prin adaugarea produsului in cos si validarea acesteia de catre Client, produsul/ produsele sa devina indisponibile. Pentru evitarea situatiei descrise in paragraful anterior, Blue sky transalpina va depune toate eforturile necesare sa asigure disponibilitatea gamelor de produse si servicii oferite.1.3.3.PreturilePreturile produselor si serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in RON si au toate taxele incluse, cu exceptia taxelor de transport sau livrare. Preturile sunt aplicabile in momentul validarii comenzii de catre Client. Preturile sunt afectate de T.V.A., iar toate modificarile legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe, se vor reflecta in pretul produselor si serviciilor prezente pe site in momentul intrarii in vigoare a actului normativ respectiv.Nu exista o valoare minima a comenzilor.1.4. Acceptarea comenzilorEfectuarea unei comenzi echivaleaza cu acceptarea termenilor si conditiilor de mai sus dar ?i termeni ?i conditii negociat.ro. Termenii si conditiile pot suferi modificari si este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati periodic continutul acestor termeni si conditii inainte de a plasa o comanda.Comanda este inregistrata numai in momentul in care ati primit din partea negociat.ro un email continand preluarea comensi, Preluata sau Finalizata. Email-ul de confirmare a inregistrarii comenzii comanda noua, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii.
Informatii Livrare BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L.
În cazul Produselor vandute de blue sky transalpina livrare la adresa indicat? de c?tre Client în procesul efectu?rii comenzii, în termen 24-48 DE OERE sau de maxim 7 zile in anumite cazuri.
Produsele comercializate de catre BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Produsele comercializate de catre BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Informatii Garantie BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L.
Produsele de folosin?? îndelungat?, indiferent de categoria din care fac parte, vor fi înso?ite de certificat de garan?ie semnat ?i ?tampilat pe care se va reg?si num?rul de serie al articolului. In plus fa?? de garan?ia legal? de conformitate, de garan?ia comercial? acordat? de c?tre Cgigante shop, este posibil ca unele Produse s? beneficieze de garan?ie comercial? acordat? de c?tre produc?tor.Produsele de folosin?? îndelungat? se afl? în ambalajul original, sigilat, al produc?torului ?i sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pân? la livrare. Pentru Produsele de folosin?? îndelungat? ale c?ror colete prezint? deterior?ri vizibile la primirea prin Curier, va recomand?m s? refuza?i recep?ia lor.
Toate produsele noi comercializate de BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Toate produsele noi comercializate de BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de Retur BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L.
Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Daca alegeti sa returnati produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele.In cazul in care ne expediati produsele, va informam ca va trebui sa suportati costul returnarii produselor.In cazul returnarii complete (inclusiv in situatia refuzului de receptie a comenzii sau a imposibilitatii de livrare) a produselor costul transportului achitat de client va fi rambursat. In cazul unei returnari partiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor receptionate si acceptate de dumneavoastra. In cazul returnarii sunteti responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.Va informam ca ne rezervam posibilitatea a amana rambursarea pana la momentul la care primim produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis catre noi produsele ce fac obiectul returnarii.In masura in care ne-ati indicat un cont bancar vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar fara a va percepe comisioane pentru aceasta rambursare. In ipoteza in care nu este posibila folosirea contului bancar va vom contacta pentru a agrea metoda de rambursare. Produse care nu pot fi returnateNu pot fi returnate urmatoarele tipuri de produse:- produsele care sunt susceptibile de deteriorare sau expirare rapida (spre exemplu, produsele refrigerate, fructele proaspete care se deterioreaza rapid);- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care nu au fost sigilate de consumator;- produsele ce constau in inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;- ziarele, periodicele si revistele. Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.VA RUGAM COPLETATI FORMULARUL NEGOCIAT.RO PENTRU RETUR https://www.negociat.ro/retur-...
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Politica de Confidentialitate BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L.
Politica de confidentialitate promovata de BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
BLUE SKY TRANSALPINA S.R.L. nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro