SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL (0 produse)
TV, Audio-Video si Foto
Home Cinema si Audio Playere, Boxe si Casti
Audio HI-FI si Profesionale Audio HI-FI
Laptopuri, Tablete si Telefoane
Telefoane mobile si accesorii Telefoane mobile
Electrocasnice si Climatizare
Aspiratoare si fiare de calcat Ingrijire locuinta
Electrocasnice bucatarie Electrocasnice mici
Incorporabile
Scule electrice si unelte
Carti, Birotica si Cadouri
Birotica si papetarie Articole administrative
PC, Accesorii si Programe
Periferice PC Periferice

Termeni si Conditii SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL

Produsele cump?r?te prin intermediul SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL sunt noi, în ambalaje originale ?i beneficiaz? de garan?ie, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicat?, cu modific?rile ?i complet?rile ulterioare ?i Legea 449/2003, cu modific?rile ?i complet?rile ulterioare) ?i politicilor comerciale ale produc?torilor. Termenul de garan?ie decurge din momentul factur?rii produsului. Garan?ia este valabil? doar pe teritoriul României, cu excep?ia situa?iilor când se precizeaz? altfel în certificatul de garan?ie comercial?. Termenul de garantie acordat de S.C. LEOAUTO EXCLUSIV SRL se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisa pe factura de vanzare. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare. Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii. Termenul de valabilitate pentru lubrifian?i este de 36 luni de la data ambalarii, asa cum este mentionata pe ambalaj. Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: - Piesa nu a fost cumparata de la S.C. LEO AUTO EXCLUSIV SRL-D - Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului; - Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate; - Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producatorului; - Piesa nu a fost identificata incorect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit; - Piesa s-a uzat sau deteriorate datorita suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator; - Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevazut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, etc); - Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); - Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deform?ri; Produsul ne se afla in ambalaj original. - Piesele prezinta o uzura normala. - Consumatorul a comandat in mod gresit produsul sau a furnizat date de identificare eronate -Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmatoarele documente: - Copie dupa factura de achizitie de la S.C. LEO AUTO EXCLUSIV SRL., bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa; - Dovada montarii într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscal aferente; - Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea; - Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului; - Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso) Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns în termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, însotite de toate documentele enumerate mai sus. In cazuri special când p?rtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culp?. Plata transportului pentru produsele trimise în vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: - de la client catre S.C. LEO AUTO EXCLUSIV S.R.L. – plata va fi efectuata de catre client; - de la S.C. Leo auto exclusive S.R.L. catre client – plata va fi suportata de catre client. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat. Nu se acorda termenul de 24 luni pentru piesele auto cu caracter consumabil: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metalo-plastic si simeringuri, curele de transmisie si distributie. In urma finalizarii comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de produsul achizitionat si va beneficia de Comunicari Comerciale din partea Vanzatorului. Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii

Informatii Livrare SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL

Firma noastra face eforturi permanente sa expedieze comenzile primite in aceeasi zi, exceptie fac zilele nelucratoare si weekendul. Livrarea produselor se realizeaza prin curierat rapid, prin firma de curierat rapid DPD, livrarea facandu-se in 24-48 de ore lucratoare. Exista cazuri in care comenzile sunt expediate a 2-a sau a 3-a zi.

Produsele comercializate de catre SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL

Produsele cump?r?te prin intermediul SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL sunt noi, în ambalaje originale ?i beneficiaz? de garan?ie, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicat?, cu modific?rile ?i complet?rile ulterioare ?i Legea 449/2003, cu modific?rile ?i complet?rile ulterioare) ?i politicilor comerciale ale produc?torilor. Termenul de garan?ie decurge din momentul factur?rii produsului. Garan?ia este valabil? doar pe teritoriul României, cu excep?ia situa?iilor când se precizeaz? altfel în certificatul de garan?ie comercial?. Termenul de garantie acordat de S.C. LEOAUTO EXCLUSIV SRL se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisa pe factura de vanzare. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare. Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii. Termenul de valabilitate pentru lubrifian?i este de 36 luni de la data ambalarii, asa cum este mentionata pe ambalaj. Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: - Piesa nu a fost cumparata de la S.C. LEO AUTO EXCLUSIV SRL-D - Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului; - Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate; - Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producatorului; - Piesa nu a fost identificata incorect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit; - Piesa s-a uzat sau deteriorate datorita suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator; - Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevazut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, etc); - Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); - Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deform?ri; Produsul ne se afla in ambalaj original. - Piesele prezinta o uzura normala. - Consumatorul a comandat in mod gresit produsul sau a furnizat date de identificare eronate -Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmatoarele documente: - Copie dupa factura de achizitie de la S.C. LEO AUTO EXCLUSIV SRL., bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa; - Dovada montarii într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscal aferente; - Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea; - Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului; - Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso) Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns în termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, însotite de toate documentele enumerate mai sus. In cazuri special când p?rtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culp?. Plata transportului pentru produsele trimise în vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: - de la client catre S.C. LEO AUTO EXCLUSIV S.R.L. – plata va fi efectuata de catre client; - de la S.C. Leo auto exclusive S.R.L. catre client – plata va fi suportata de catre client. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat. Nu se acorda termenul de 24 luni pentru piesele auto cu caracter consumabil: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metalo-plastic si simeringuri, curele de transmisie si distributie. In urma finalizarii comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de produsul achizitionat si va beneficia de Comunicari Comerciale din partea Vanzatorului. Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii

Toate produsele noi comercializate de SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Va rugam sa expediati coletul catre sediul nostru, nedepasind cele 14 zile calendaristice, calculate de la data receptionarii produselor. In acest sens, puteti opta pentru orice firma de curierat( mai putin Posta Romana) pentru expedierea coletului catre LEO AUTO EXCLUSIV SRL, la adresa: strada DN65B, KM4+133, PITESTI, Jude?ul ARGES. Costurile ce cad in sarcina dumneavoastra sunt costurile de transport pentru coletul pe care il returnati. Aceste costuri se achita in momentul expedierii coletului de retur catre sediul nostru, la firma de curierat. Suma va fi transferata in contul bancar indicat, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii in sediul nostru.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL

Politica de confidentialitate promovata de SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
SC LEO AUTO EXCLUSIV SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro