Termeni si Conditii SC Netex Romania SRL

Termeni si conditii generaleÎncheierea contractului / procedura de comandaProdusele prezentate pe site-ul nostru pot fi comandate direct prin completarea formularului online, transmiterea acestuia prin fax sau telefonic. Formularul completat si trimis reprezinta oferta dvs. ferma; comenzile transmise online, prin fax sau telefonic au acelasi efect din punct de vedere legal. Prin comanda declarati ca acceptati prezentele conditii si ca doriti sa achizitionati articolele comandate. Înregistrarea în sistem a comenzii dvs. va fi confirmata prin e-mail. Acest mesaj este trimis în mod automat si nu reprezinta acceptarea comenzii de catre noi. Contractul intr în vigoare odata cu primirea prin e-mail a facturii si confirmarii comenzii.Conditii generale de livrare si plata:Informatii detaliate despre costurile de ambalare si expediere cât si despre conditiile de plata gasiti aici.Pentru respectarea acestui termen trebuie sa ne trimiteti în timp util cererea de returnare, prin una din urmtoarele metode : e-mail : cauciucuridirect@delti.com, fax : 0256 306294 sau adresa: SC Netex Romania SRL, Str. Izlaz, Nr. 103 300447 Timi?oaraRomânia.

Informatii Livrare SC Netex Romania SRL

LivrareaProdusele sunt livrate prin curier direct la domiciliul Clientului sau la adresa indicata de catre acesta prin Comanda. * Taxa de transport este 20 lei (TVA inclus) pentru pachete cu o greutate de pana la 10 kg, pentru pachetele ce depasesc aceasta greutate veti plati in plus 0.90 Ron (TVA inclus) pentru fiecare kg.Termenul normal de livrare este intre 3-7 zile lucratoare.In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), www.baby24.ro va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar www.baby24.ro va livra produsele conform Comenzii astfel modificate. Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

Produsele comercializate de catre SC Netex Romania SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie SC Netex Romania SRL

GarantiiPentru produsele achizitionate din magazinul online www.baby24.ro se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs sau garantia legala de 24 de luni de la achizitie. In cazul in care intampinati probleme cu comanda sau articolele comandate, ne puteti contacta la office@baby24.ro.Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:• produsul sa fi fost cumparat de la www.baby24.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;• sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;• sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:• avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;• defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare;www.baby24.ro nu ofera garantii Clientilor:• in cazul in care produsul achizitionat nu este potrivit cerintelor sau asteptarilor Clientilor;• dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

Toate produsele noi comercializate de SC Netex Romania SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca SC Netex Romania SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur SC Netex Romania SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Politica de retur •Dreptul de retragere.In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioni?tii, precum ?i pentru modificarea ?i completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.Clientul este responsabil doar daca valoarea articolelor este diminuata in urma manipularii acestora, in alt scop decat cel necesar pentru a verifica natura, caracteristicile si modul de functionare, asa cum ar fi fost posibila intr-un magazin. In acest caz www.baby24.ro isi rezerva dreptul de a retine despagubiri.www.baby24.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii facute de catre Client catre www.baby24.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.www.baby24.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.• Exercitarea dreptului de retragere. In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, www.baby24.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:a. pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;b. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar - prin virament bancar;c. Clientul va informa www.baby24.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs ce se regaseste aici (modelul de retur este doar un model si nu este obligatoriu)

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate SC Netex Romania SRL

Politica de confidentialitate promovata de SC Netex Romania SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
SC Netex Romania SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro