SC SIFEE UTILAJE SRL (368 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Curatenie si intretinere Produse curatare casa si exterior
Iluminat si electrice Produse complementare iluminat
Scule, Utilaje si materiale de constructii Utilaje de constructii
Scule electrice si unelte
Electrocasnice si Climatizare
Electrocasnice bucatarie Electrocasnice mici

Termeni si Conditii SC SIFEE UTILAJE SRL

Dac? Vânz?torul confirm? comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de c?tre Vânz?tor se consider? finalizat? atunci când exist? o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vânz?torului c?tre Cump?r?tor, f?r? a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânz?torul nu consider? în nici un moment o comanda neconfirmata ca având valoarea unui Contract.Prezentul Contract intra în vigoare la confirmarea Comenzii de c?tre Vânz?tor. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii ?i condi?iile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garan?ie emis de c?tre Vânz?tor sau un furnizor al acestuia.Vânz?torul trebuie s? î?i îndeplineasc? obliga?iile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu excep?ia cazului în care p?r?ile au convenit altfel.Vânz?torul , în cazul în care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie s? informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a v?rsat ca plata trebuie rambursate de c?tre Vânz?tor în maximum 30 de zile.

Informatii Livrare SC SIFEE UTILAJE SRL

Livrerea se face prin curier rapid in termen de 1-2 zile lucratoare!Plata produselor se poate face ramburs numerar la curier sau prin Ordin de plata in contul societatii noastre.

Informatii Garantie SC SIFEE UTILAJE SRL

Rolul departamentului service al companiei noastre este acela de a efectua operatiuni de intretinere, inlocuiri de piese si reparatii, in cel mai scurt timp posibil, pentru toate marcile de utilaje din portofoliul SIFEE UTILAJE.Departamentul service al firmei SIFEE UTILAJE va sta la dispozitie pentru toate problemele legate de intretinerea si repararea echipamentelor importate. Specialistii no?tri pot identifica rapid cauzele defectiunilor si va pot da indicatii cu privire la intre?inerea ?i utilizarea corecta a echipamentelor.Toate utilajele de constructii achizitionate prin SC SIFEE UTILAJE SRL au garantie pentru o perioada de 12 luni.Oferim service atat in perioada de garantie, cat si in perioada de post garantie pe intreaga durata de viata a utilajului.Operatiunile care necesita inlocuirea pieselor sau repararea utilajului se fac doar cu piese de schimb originale furnizate de catre producatorii utilajelor.Servicii oferite:Revizii echipamenteOpera?iuni de intretinereRepara?ii echipamenteDiagnoza ?i inspectie echipamenteInlocuire piese defeteBeneficii client:Raspuns rapidSolutionarea rapida a problemelorPastrarea utilajelor in parametri optimi de func?ionareSuport tehnic prin telefon, e-mail Garan?ie

Politica de Retur SC SIFEE UTILAJE SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Returnarea produselorDatorita faptului ca majoritatea comenzilor vor fi livrate prin serviciul de curierat, conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.Pentru achizitiile facute de persoana juridica, indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor. De retinutIn cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului care sa acopere cheltuiala necesara aducerii in starea initiala a produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.