Termeni si Conditii Seiu Grup SRL

Compania in cauza isi rezerva dreptul de a modifica continutul sau termenii de folosinta, fara nici o notificare in prealabil. SC SEIU GRUP SRL, garanteaz? confiden?ialitatea datelor personale culese în timpul vizit?rii de c?tre utilizatorii site-ului prin intermediul paginilor de internet , în concordan?? cu legisla?ia român? în vigoare. SEIU GRUP SRL î?i rezerva dreptul, dar nu si obliga?ia, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenin??tor, def?im?tor, care tulbura in vreun un fel via?a privata a altor persoane, suprima drepturile de proprietate intelectuala, con?ine viru?i, texte vizând diverse campanii de promovare, scrisori in lan?, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam. SEIU GRUP SRL, nu va fi responsabila si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de desp?gubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunic?ri. Pretul de cumparare tiparit pe factura va fi acelasi stabilit in prealabil cu consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda clara/ferma. Nu garantam pentru eventualele erori ale preturilor si a informatiilor ce sunt gasite pe site-ul negociat.ro in aceste conditii, pretul va fi cel acceptat de catre clientul site-ului si consultantul de vanzari. Comanda – intentia exprimata de un potential comparator pentru achizitia de bunuri si servicii, prin intermediul site-ului, intr-un format electronic sau telefonic. Contract la distanta – O.U.G. nr.34 din 2014 – orice contract incheiat intre profesionist / comerciant si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este încheiat contractul; Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun sau serviciu, cumparatorului

Informatii Livrare Seiu Grup SRL

Termenul de livrare a produselor este intre 1 zi si 30 zile, in functie de disponibilitatea in stoc propriu sau la furnizorul intern, respectiv cel extern. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor. Acesta se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor, in momentul predarii firmei de curierat. Livrarea produselor se va efectua prin firme de curierat partenere furnizorilor. Vanzatorul nu autorizeaza curierul sa permita cumparatorului deschiderea coletului inaintea semnarii de primire (livrare) si platii contravalorii produselor comandate. Recomandam verificarea coletelor primite, neasumandu-ne raspunderea pentru produsele deteriorate la transport si intocmirea unui proces verbal de constatare impreuna cu angajatul firmei de curierat, daca va aflati intr-o astfel de situatie. Pierderea sau deteriorarea produsului dupa intrarea in posesie nu constituie responsabilitatea vanzatorului sau a curierului. Livrarea produselor se va realiza din stocul propriu sau din cel al furnizorilor. In cazul in care produsul sau produsele achizitionate nu mai sunt disponibile in stocul propriu, acestea vor fi livrare din stocurile furnizorilor, putand fi astfel un cost suplimentar de transport al carui valoare porneste de la 25 lei. Produsele comandate din stocul furnizorilor sunt receptionate si verificate la sediul Seiu Grup SRL de unde vor fi ulterior expediate clientului. Produsele vor fi livrate doar dupa confirmarea comenzii si acceptul clientului pentru acest nou cost. Cost transport : Transportul standard (in aria de acoperire Cargus ) 25 lei in limita a 5kg, se aplica taxa suplimentara in cazul in care preluarea/livrarea unui colet se realizeaza in afara localitatilor mentionate in Aria de acoperire Cargus- aceste cheltuieli vor fi suportate de client . De asemenea se pot taxa suplimentar piese cu volum mare, aceste taxe fiind suportate de client

Informatii Garantie Seiu Grup SRL

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legea 449/2003 si a politicilor comerciale ale vanzatorilor. Garantia unui produs este valabila din momentul livrarii acestuia. Produsele comercializate prin intermediul negociat.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine. Produsele comercializate de Seiu Grup se livreaza numai in urma comenzilor efectuate online, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila. Produsele comercializate de catre SC SEIU GRUP SRL . sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Garantia legala este de 24 de luni pentru piesele de folosinta indelungata. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, elemente de iluminare si semnalizare, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare. La produsele de tipul discuri, arcuri ?i amortizoare, repere care se vând la bucata în prealabil dar care se monteaza in set, garan?ia se acorda pentru ambele p?r?i, nu doar pentru o singura parte. Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura de vanzare a marfurilor. SC SEIU GRUP SRL . este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: · Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman sau de catre producatorul autovehiculului; · Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate; · Piesa a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului; · Piesa nu a fost identificata corect ca urmare a prezentarii de catre comparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit; · Piesa s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator; · Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare; · Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); · Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupture, deformari chimice sau mecanice; · Piesele prezinta o uzura normala. Cumparatorul care va reclama o situatie de cadere in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente: · Factura de achizitie emisa de catre S.C. SEIUGRUP S.R.L. si bonul fiscal sau factura cu care cumparatorul a vandut piesa/piesele in cauza catre utilizatorul final; · Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman; · Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia; · Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza; · Alte documente cerute de furnizorul piesei, etc. Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare corespunzatoare. Returnarea produselor Conform O.U.G. nr.34 din 2014, consumatorul (persoana fizica) beneficiaz? de o perioad? de 14 zile de la achizitie pentru a returna un produs, sau de o perioada de 14 zile de la primirea ultimului produs livrat dintr-o comanda multipla de produse, f?r? a fi nevoit s? justifice decizia luata ?i f?r? a suporta alte costuri, decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G nr.34/2014. In cazul prestarilor de servicii, retragerea din contract se face in termen de 14 zile de la incheierea acestuia. Clientii persoane juridice nu intra sub incidenta Ordonantei de Urgenta nr.34/2014. Returnarea produselor cumparate direct din magazin nu se supune O.U.G. nr.34/2014, fiind necesara verificarea la ridicarea acestora, clientul neavand dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile calendaristice. Produsele achizitionate se pot returna dupa notificarea in scris adresata vanzatorului. Acestea se vor returna impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original. Returnarea se face prin firme de curierat la adresa de contact, costul transportului fiind suportat de client. In caz de retur, clientii vor primi contravaloarea piesei/pieselor returnate nu si a transportului, in cazul in care acesta a fost suportat de catre client. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care au fost livrate gresit si nu corespund comenzii efectuate se pot returna fara costuri suplimentare, taxele de transport fiind suportate de Seiu Grup dar rezervandu-ne dreptul de a alege metoda de livrare si firma de curierat. Pentru produsele nefunctionale sau care prezinta defecte in primele 24 ore de utilizare, le puteti returna in maxim 48 de ore, pentru a fi inlocuite cu altele similare. In situatia in care nu este posibila inlocuirea se va restitui contravaloarea produselor. Coletele primite prin curier cu deteriorari vizibile trebuie refuzate si se va intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat specificand starea acestora. Vom respinge solicitarile repetate de returnare a produselor, considerandu-le abuzive. Nu pot fi returnate urmatoarele produse: – fara ambalaje, inscriptionarile specifice si continutul original (accesorii, documentatie, cabluri si alte materiale incluse) – care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate – lipsite de accesoriile si componentele originale livrate – care prezinta deteriorari, cu urme de uzura, lovituri, zgarieturi, montaj, vopsire sau sudura – cu interventii din partea persoanelor neautorizate, cu defecte datorate socurilor electrice sau mecanice – comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat – module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri. – lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.) – coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport, – becuri – produse aduse in conditii speciale – care nu se afla in stocul furnizorilor si comandate la cererea expresa a cumparatorului, in cantitati limitate sau produse remanufacturate si personalizate ca dotari si facilitati. .Suma rambursata Rambursarea valorii produselor returnate se va face folosind aceeasi modalitate de plata din tranzactia de cumparare, fara comisioane, in termen de 14 zile calendaristice de la informarea deciziei de retragere din contract. Suma va fi rambursata doar dupa intrarea in posesia produselor returnate.Daca va exprimati acordul pentru o alta modalitate de rambursare a sumei, veti suporta toate taxele si comisioanele aferente. In cazul platilor in numerar, rambursul se va efectua in contul bancar al clientului.

Politica de Retur Seiu Grup SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Returnarea produselor Conform O.U.G. nr.34 din 2014, consumatorul (persoana fizica) beneficiaz? de o perioad? de 14 zile de la achizitie pentru a returna un produs, sau de o perioada de 14 zile de la primirea ultimului produs livrat dintr-o comanda multipla de produse, f?r? a fi nevoit s? justifice decizia luata ?i f?r? a suporta alte costuri, decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G nr.34/2014. In cazul prestarilor de servicii, retragerea din contract se face in termen de 14 zile de la incheierea acestuia. Clientii persoane juridice nu intra sub incidenta Ordonantei de Urgenta nr.34/2014. Returnarea produselor cumparate direct din magazin nu se supune O.U.G. nr.34/2014, fiind necesara verificarea la ridicarea acestora, clientul neavand dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile calendaristice. Produsele achizitionate se pot returna dupa notificarea in scris adresata vanzatorului. Acestea se vor returna impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original. Returnarea se face prin firme de curierat la adresa de contact, costul transportului fiind suportat de client. In caz de retur, clientii vor primi contravaloarea piesei/pieselor returnate nu si a transportului, in cazul in care acesta a fost suportat de catre client. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care au fost livrate gresit si nu corespund comenzii efectuate se pot returna fara costuri suplimentare, taxele de transport fiind suportate de seiugrup dar rezervandu-ne dreptul de a alege metoda de livrare si firma de curierat. Pentru produsele nefunctionale sau care prezinta defecte in primele 24 ore de utilizare, le puteti returna in maxim 48 de ore, pentru a fi inlocuite cu altele similare. In situatia in care nu este posibila inlocuirea se va restitui contravaloarea produselor. Coletele primite prin curier cu deteriorari vizibile trebuie refuzate si se va intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat specificand starea acestora. Vom respinge solicitarile repetate de returnare a produselor, considerandu-le abuzive. Nu pot fi returnate urmatoarele produse: – fara ambalaje, inscriptionarile specifice si continutul original (accesorii, documentatie, cabluri si alte materiale incluse) – care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate – lipsite de accesoriile si componentele originale livrate – care prezinta deteriorari, cu urme de uzura, lovituri, zgarieturi, montaj, vopsire sau sudura – cu interventii din partea persoanelor neautorizate, cu defecte datorate socurilor electrice sau mecanice – comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat – module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri. – lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.) – coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport, – becuri – produse aduse in conditii speciale – care nu se afla in stocul furnizorilor si comandate la cererea expresa a cumparatorului, in cantitati limitate sau produse remanufacturate si personalizate ca dotari si facilitati. .Suma rambursata Rambursarea valorii produselor returnate se va face folosind aceeasi modalitate de plata din tranzactia de cumparare, fara comisioane, in termen de 14 zile calendaristice de la informarea deciziei de retragere din contract. Suma va fi rambursata doar dupa intrarea in posesia produselor returnate.Daca va exprimati acordul pentru o alta modalitate de rambursare a sumei, veti suporta toate taxele si comisioanele aferente. In cazul platilor in numerar, rambursul se va efectua in contul bancar al clientului.