TOC ANDREI PFA (0 produse)
Sport si Activitati in aer liber
Articole de sezon Biciclete
Imbracaminte sport si accesorii imbracaminte sport Imbracaminte sport
Auto, Moto
Reparatii si echipamente auto Reparatii si depanare auto
Scule electrice si unelte
Jucarii, Copii si Bebe
Imbracaminte si incaltaminte copii Imbracaminte
Camera copilului Mobilier camera copilului
Carti, Birotica si Cadouri
Electrocasnice si Climatizare
PC, Accesorii si Programe
Jocuri si Gaming Resigilate pc
Servere, Componente si UPS Componente server
TV, Audio-Video si Foto
Audio HI-FI si Profesionale Instrumente muzicale

Termeni si Conditii TOC ANDREI PFA

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.?TOC ANDREI PFA isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina. Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti. Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative: OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor; OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii; Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor; Legea 365/2002 privind comertul electronic. TOC ANDREI PFA?garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul?www.toolfix.ro?si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia. Intregul continut al site-ului?www.toolfix.ro?- imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea?TOC ANDREI PFA?si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul??TOC ANDREI PFA?a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Domeniul?www.toolfix.ro?este detinut de catre?TOC ANDREI PFA. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii. Produsele prezentate pe?www.toolfix.ro?sunt produse si comercializare de?TOC ANDREI PFA. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs. Daca produsele?pe care lea-ti comandat?ajung?la dumneavoastra cu defectiuni precum: repere rupte, lovite; oglinda/sticla sparta sau ciobita; elemente defecte. Se pot inlocuii gratuit prin completarea formularului sesizari. Sesizarile trebuie semnalate in?maxim 5?zile?lucratoare de la primirea produsului.

Informatii Livrare TOC ANDREI PFA

2 zile

Produsele comercializate de catre TOC ANDREI PFA sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie TOC ANDREI PFA

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003 art.11 "In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata". In sensul prezentei legi, termenul de consumator este definit astfel: orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; importanta lipsei de conformitate; daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. Orice reparare sau Inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp dar perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului In oricare dintre urmatoarele cazuri: daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de Inlocuirea produsului; daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie Intr-o perioada de timp rezonabila; daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator. Persoanele juridice nu intra sub incidenta celor doua legi mentionate anterior,in cazul lor pot aparea exceptii cu privire la termenii si conditiile mentionate in cele doua legi,in cazul in care nu este stipulat altfel in contractul de vanzare-cumparare. Termenele de remediere al produselor aflate in garantie sunt: maxim 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice maxim 21 de zile lucratoare in cazul persoanelor juridice La aceste termene pot aparea intarzieri insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul in scris al clientului. Conform legii 449/2003 Art. 16 - Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare Intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Art. 16.1 - Dupa expirarea termenului prevazut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau Inlocuirea produselor care nu pot fi folosite In scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute In cadrul duratei medii de utilizare, In conditiile legii. Art. 17 - Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate In termen de doua luni de la data la care a constatat-o. Art. 18 - Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta In termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor In care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului.De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii si formei continutului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive. Garantia acopera transportul produselor catre si inapoi de la serviceul autorizat insa nu acopera si asigurarea produselor. Costurile de transport vor si suportate doar in cazul in care solicitarile sunt fondate; in cazul in care produsele nu prezinta nici un defect sau se incadreaza intr-una din situatiile mai jos prezentate, costurile de transport vor fi suportate de catre client. Se recomanda utilizarea produselor conform indicatiilor de utilizare inscrise in manualul de utilizare al produsului. Situatiile de mai jos vor duce la pierderea garantiei: deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi. interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila. In cazul in care un produs aflat in termenul de garantie se defecteaza iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea: * Completeaza formularul de garantie * Produsul va trebui trimis prin curier URGENT CARGUS pe adresa destinatar : SC ARCHIMINA SRL, Loc.Arad, str. Calea Bodrogului FN, cod postal 310059, jud. Arad. * Coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, precum si toate actele cu care a fost insotit initial (factuta si certificat de garantie) fara de care nu putem lua in considerare garantia.

Toate produsele noi comercializate de TOC ANDREI PFA beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca TOC ANDREI PFA specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur TOC ANDREI PFA

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Dreptul la retragere în 14 zile pentru comer??la distant? Potrivit OUG nr 34/2014, cumparatorul?are dreptul s? se retrag? din contract, respectiv s? returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, f?r? invocarea niciunui motiv ?i f?r? a suporta alte costuri decât cele de livrare. Cumparatorul este definit ca?orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare? Clientii persoane juridice NU pot face retururi pentru produsele comandate, potrivit aceluias OUG mentionat mai sus. Informarea?cu privire la decizia dumneavoastr? de a v? retrage din prezentul contract este esen?ial?. Pentru aceasta ar trebui s? v? logati cu contul dvs. în platforma ToolFix. În?sec?iunea?"Contul Meu"? >>> "Comenzi"?sunt toate comenzile f?cute de dvs. pe site-ul ToolFix. Aici se alege comanda din care vrem s? returnam produsul. Se pot returna toate produsele sau doar unele din comanda respectiv?.?Tot de aici pute?i s? ne trimite?i si reclama?iile vis-a-vis de comanda respectiv?. Pentru cei ce au f?cut comanda?f?r? cont, ave?i posibilitatea de a trimite formularul de retur completându-l?AICI. Coletul va fi ridicat de la dvs. de c?tre curierul trimis de ToolFix, în urma cererii completate, men?ionat? mai sus. Condi?ii generale pentru returul produselor vândute de ToolFix: Produsele pe care le returnezi trebuie s? fie în aceea?i stare în care le-ai primit,?ÎN AMBALAJUL ORIGINAL. Returul se face cu etichetele ini?iale intacte, certificatul de garan?ie în original??i toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie s? fie înso?it de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dac? ai cump?rat mai multe produse de acela?i fel ?i vrei s? le returnezi pe toate, asigur?-te c? doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accept? doar dac? sunt sigilate. Nu se accept? produsele asupra c?rora au fost efectuate interven?ii neautorizate, cele care prezint? urme de uzur? sau folosire excesiv?, zgârieturi, ciobituri, lovituri, ?ocuri mecanice/electrice, produsele c?rora le lipsesc accesorii. Dac? în coletul de retur se afl? produse diferite fa?? de cele din formularul completat, dup? verificarea pachetului de c?tre curier, preluarea va fi refuzat?. Nu fac obiectul denun??rii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezint? defec?iuni din culpa cump?r?torului, precum ?i cele care au fost desf?cute ori ale c?ror piese au fost înlocuite ?i nici produsele nefunc?ionale care fac obiectul repara?iilor sau înlocuirii lor în baza garan?iei. Coletele care se livreaz? cu op?iunea?verificare colet??i care au fost recep?ionate de client sub semnatur?, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate sau au alte nereguli. Se presupune c?, verificând coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livr?rii prin recep?ionarea acestuia.?Reclama?iile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului iar în cazul în care se dore?te returul produsului în cauz?, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursat? clientului va fi redus? cu contravaloarea daunelor. Dac? nu sunt respectate condi?iile mai sus enun?ate, returul nu este luat în considerare. Mai jos câteva din reglement?rile privitoare la acest aspect : ARTICOLUL 13? ?>>>??Obliga?iile care revin vânz?torului în cazul retragerii: (1) Dac? v? retrage?i, vom rambursa orice sum? pe care am primit-o de la dumneavoastr?, inclusiv costurile livr?rii, f?r? întarzieri nejustificate ?i în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informa?i cu privire la decizia dumneavoastr? de a v? retrage din prezentul contract,?dar nu înainte de data recep?ion?rii bunurilor.?Rambursarea sumei datorate se face intr-un?cont bancar, men?ionat în cererea de retur. Produsul trebuie trimis?împreun? cu toate accesoriile primite, certificatul de garan?ie (unde este cazul)? ?i o copie a facturii. (3)?F?r? a aduce atingere?alin. (1), vânz?torul nu este obligat s? ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferit? de vânz?tor (exemplu: trimiterea coletului de retur cu alt curier decât cel trimis de vânz?tor). ARTICOLUL 14? ?>>>??Obliga?iile consumatorului în cazul retragerii: (1)?Consumatorul returneaz? produsele sau le înmâneaza vanz?torului sau unei persoane autorizate de vânz?tor s? recep?ioneze produsele, f?r? întârziere nejustificat? ?i în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu?art. 11. Termenul este respectat dac? produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. (2)?Consumatorul suport? doar costurile directe legate de returnarea produselor. Contravaloarea acestora va fi scazut? din factura stornatoare. (3)?Consumatorul este responsabil doar în ceea ce prive?te diminuarea valorii produselor rezultat? din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ?i func?ion?rii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie s? fie descurajant? pentru consumator în a-?i exercita dreptul de retragere. (4)?Vânz?torul trebuie s? poat? face dovada diminuarii valorii produselor care rezult? diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ?i function?rii produselor. Conform Art 20 din OGU34/2014 cu modific?rile Legii 157/2015, riscul de pierdere sau deteriorare a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte ter?? desemnat? de acesta, alta decât transportatorul, intr? în posesia fizic? a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livr?rii produselor c?tre transportator, dac? transportatorul a fost îns?rcinat de c?tre consumator s? transporte produsele, iar aceasta op?iune nu a fost oferit? de c?tre vânz?tor, f?r??a aduce atingerea drepturilor consumatorului fa?? de transportator.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate TOC ANDREI PFA

Politica de confidentialitate promovata de TOC ANDREI PFA explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
TOC ANDREI PFA nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro