ALTANICLA SRL (92 produse)
Sport si Activitati in aer liber
Fitness si nutritie Aparate
Ingrijire personala si cosmetice
Articole Sanatate si Wellness Aparate medicale Articole wellness
Electrocasnice si Climatizare
Espressoare, cafetiere si accesorii Cafea si ceai
Casa, Bricolaj si Petshop
Bucatarie si servire Ustensile gatit

Termeni si Conditii ALTANICLA SRL

Vanzator – ALTANICLA S.R.L Cumparator – orice persoan? fizic? sau grup de persoane fizice constituite în asocia?ii, a?a cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonan?a Guvernului nr. 21/1992 privind protec?ia consumatorilor, republicat?, cu modific?rile ?i complet?rile ulterioare; Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Site – domeniul https://alistahome.ro/ si subdomeniile acestuia. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator. Contract la distan?? – orice contract încheiat între profesionist ?i consumator în cadrul unui sistem de vânz?ri sau de prestare de servicii la distan?? organizat, f?r? prezen?a fizic? simultan? a profesionistului ?i a consumatorului, cu utilizarea exclusiv? a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distan??, pân? la ?i inclusiv în momentul în care este încheiat contractul. Continut toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia. Document – prezentele Termene si Conditii. Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta. Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Giftforyou, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare. Contractul de vanzare – Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii. Termene – toate termenele incluse in prezentul document se interpreteaza drept termene exprimate in zile calendaristice.

Informatii Livrare ALTANICLA SRL

ALTANICLA S.R.L va face livrarea oriunde in tara, prin intermediul unei firme de curierat rapid. Costul livrarii este de 20 ron. Nu se fac livrari in afara tarii. Pentru comenzi mai mari de 350 ron livrarea este gratuita.

Produsele comercializate de catre ALTANICLA SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie ALTANICLA SRL

Fiecare produs comercializat de https://alistahome.ro/ beneficiaza de termenul de garantie legala de 24 de luni de la data achizitiei, conform legislatiei romanesti in vigoare. Fiecare produs comercializat beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. In cazul in care https://alistahome.ro/ nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care https://alistahome.ro/ ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre https://alistahome.ro/ in termen de maximum 48 de ore, cu exceptia cazului in care partile convin altfel. In eventualitatea depasirii termenului de livrare, https://alistahome.ro/ va informa Clientul prin e-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile calendaristice de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre https://alistahome.ro/ a unui raspuns din partea Clientului sau imposibilitatea contactarii Clientului la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, https://alistahome.ro/ va inapoia sumele platite.

Toate produsele noi comercializate de ALTANICLA SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca ALTANICLA SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur ALTANICLA SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Dac?, din orice motiv, nu sunte?i complet mul?umit de o achizi?ie V? invit?m s? revizui?i politica noastr? privind ramburs?rile ?i return?rile. Aceast? politic? de returnare ?i rambursare a fost creat? cu ajutorul Generatorului de politici de returnare ?i rambursare TermsFeed. Urm?torii termeni sunt aplicabili pentru orice produse pe care le-a?i achizi?ionat de la noi. Interpretare ?i defini?ii Interpretare Cuvintele a c?ror litera ini?ial? este scris? cu majuscule au semnifica?ii definite în urm?toarele condi?ii. Urm?toarele defini?ii vor avea acela?i în?eles, indiferent dac? apar la singular sau la plural. Defini?ii În scopul acestei politici de returnare ?i rambursare: Compania (denumit? fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în acest Contract) se refer? la ALTANICL S.R.L, Strada Deputatului 76, Draganu, Valea Mare. Bunurile se refer? la articolele oferite spre vânzare prin Serviciu. Comenzile înseamn? o solicitare din partea dvs. de a cump?ra Bunuri de la noi. Serviciul se refer? la site-ul web. Site-ul web se refer? la Alista Home, accesibil de pe https://alistahome.myshopify.com/ Înseamn? persoana care acceseaz? sau utilizeaz? Serviciul, sau compania sau alt? entitate juridic? în numele c?reia respectiva persoan? acceseaz? sau utilizeaz? Serviciul, dup? caz. Drepturile dvs. de anulare a comenzii Ave?i dreptul s? v? anula?i Comanda în termen de 14 zile f?r? a furniza niciun motiv pentru a face acest lucru. Termenul limit? pentru anularea unei Comenzi este de 14 zile de la data la care a?i primit Bunurile sau la care o ter?? parte pe care a?i desemnat-o, care nu este transportatorul, intr? în posesia produsului livrat. Pentru a v? exercita dreptul de anulare, trebuie s? ne informa?i cu privire la decizia dumneavoastr? printr-o declara?ie clar?. Ne pute?i informa cu privire la decizia dumneavoastr? prin: Prin e-mail: altaniclasrl@gmail.com La num?rul de telefon: 0734815860 V? vom rambursa în cel mult 14 zile din ziua în care primim Bunurile returnate. Vom folosi acelea?i mijloace de plat? pe care le-a?i folosit pentru Comand? ?i nu ve?i suporta nicio tax? pentru o astfel de rambursare. Condi?ii pentru return?ri Pentru ca Bunurile s? fie eligibile pentru retur, v? rug?m s? v? asigura?i c?: Bunurile au fost achizi?ionate în ultimele 14 zile Bunurile sunt in ambalajul original Bunurile nu prezint? rupturi, zgarieturi sau alte lovituri create de catre persoana in cauza in urma utilizarii sau despachetarii Urm?toarele Bunuri nu pot fi returnate: Furnizarea de Bunuri realizate conform specifica?iilor dumneavoastr? sau personalizate în mod clar. Furnizarea de Bunuri care, dupa natura lor, nu sunt potrivite pentru a fi returnate, se deterioreaza rapid sau la care data expirarii a expirat. Furnizarea de Bunuri care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protec?ie a s?n?t??ii sau de igien? ?i au fost desigilate dup? livrare. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, dupa natura lor, inseparabil amestecate cu alte articole. Ne rezerv?m dreptul de a refuza return?rile oric?rei m?rfuri care nu îndeplinesc condi?iile de returnare de mai sus, la discre?ia noastr?. Numai Bunurile cu pre? obi?nuit pot fi rambursate. Din p?cate, Bunurile puse în vânzare nu pot fi rambursate. Este posibil ca aceast? excludere s? nu vi se aplice dac? nu este permis? de legea aplicabil?. Returnarea m?rfurilor Sunte?i responsabil pentru costul ?i riscul return?rii Bunurilor c?tre noi. Trebuie s? trimite?i Bunurile la urm?toarea adres?: Strada Deputatului 76, Draganu, Valea Mare, Valcea Nu putem fi f?cu?i responsabili pentru Bunurile deteriorate sau pierdute în retur. Prin urmare, v? recomand?m un serviciu de coresponden?? asigurat ?i urm?ribil. Nu putem emite o rambursare f?r? primirea efectiv? a Bunurilor sau dovada livr?rii returnate. Cadouri Dac? Bunurile au fost marcate ca un cadou la cump?rare ?i apoi expediate direct c?tre dvs., ve?i primi un credit cadou pentru valoarea return?rii dvs. Odat? ce produsul returnat este primit, vi se va trimite prin po?t? un certificat cadou. În cazul în care Bunurile nu au fost marcate ca cadou la cump?rare sau dac? donatorul de cadouri a primit Comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite rambursarea donatorului de cadouri. Contacta?i-ne Dac? ave?i întreb?ri despre politica noastr? de return?ri ?i ramburs?ri, v? rug?m s? ne contacta?i: Prin e-mail: altaniclasrl@gmail.com La num?rul de telefon: 0734815860

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate ALTANICLA SRL

Politica de confidentialitate promovata de ALTANICLA SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
ALTANICLA SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro