Politica de Returnare

  • Pentru produsele achiziționate on-line/telefonic comercializate de sc negociat.ro srl :

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG. 34/2014 în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Pentru produsele achiziționate prin card bancar, banca emitentă poate debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

  • Condiții generale de returnare:

Recomandăm returnarea produselor în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garanție), aceasta nefiind o obligativitate - Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.

Costul transportului produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de SC Negociat.ro SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. În cazul unui produs neconform, vă invităm să ne contactați.
După perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.

  • Procedura de returnare:

În cazul în care dorești să returnezi un produs, te rugăm să urmezi următorii pași:

1. Completează formularul de retragere. Dacă întâmpinați erori, puteți completa acest formular și trimiteți-l către noi prin email la adresa contact@negociat.ro /poștă/fax
2. Trimite produsul și toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii la adresa primită prin email sau telefonic de la SC Negociat.ro SRL, precizând pe AWB "Returnare produs Negociat.ro". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere. Vă rugăm să nu scrieți pe ambalaj adresa de livrare ci doar pe AWB. Expediați produsele la adresa fizică primită prin email, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditțonali dacă este cazul.

Formularul de returnare este un model și nu este obligatoriu.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către centrul logistic. Nu recomandăm retururile prin Poșta Română.

Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat prin viramentul într-un cont bancar transmis de dumneavoastră pe formularul de retur. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie să fie în lei. Întârzierea furnizării datelor despre contul bancar poate duce la întârzierea returnării banilor.

Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.

- Exceptări de la dreptul de retragere

Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e) fac excepție de la dreptul de retragere și nu pot fi returnate articole de igienă ( Ex : Pompe de sân, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane sân, suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid )
Art 16 Litera e: " furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștrii ne puteți contacta la telefon 0770786416 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa contact@negociat.ro