Atunci când situațiile obișnuite devin neobișnuite încercăm să facem față situației în cel mai profesional mod posibil.
Ne așteptăm să existe întârzieri de livrare sau probleme de aprovizionare. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate.
Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.
Produsele sunt comercializate și livrate în
România.
Programul de livrare a comenzilor online
este:
- luni - vineri între orele 08:00 - 17:00
- sâmbătă între orele 9:00 - 13:00
Procesarea
comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem,
intervalul maxim de timp necesar procesării unei comenzi fiind între
1-24 ore lucrătoare. După procesarea comenzii vei fi contactat
telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare.
Comenzile primite la sfârșitul săptămânii vor fi procesate începând
de luni în ordinea primirii lor.
Plasarea unei comenzi
online valide nu garantează clientului rezervarea și/sau livrarea
produsului comandat. Confirmarea stocului și rezervarea produsului în
vederea onorării comenzii se face de către operatorii noștri prin
telefon sau prin e-mail.
Marketplace negociat.ro sau seller-ul, vendorul înregistrat poate refuza, respinge sau anula o comanda dacă:
- nu există pe stoc produsul comandat
- plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plății prin transfer bancar - a fost o eroare legată de prețul sau descrierea produsului
- nu sunteți eligibil pentru a face o comanda (aveți sub vârsta legală, ați făcut în trecut comenzi pe care nu le-ați ridicat, etc...)
O comandă depusă pe site-ul negociat.ro are statusul inițial plasată și va fi validă după confirmarea telefonică sau prin sms email că produsele există în stoc sau la furnizor, nici o comandă nu este eligibilă dacă nu este confirmată.
După plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunță dacă comanda a fost plasată cu succes apoi urmează procesul de verificare pentru o eventuală confirmare, comenzile care contin produse ce nu se află în stoc și nu pot fi livrate nu vor fi confirmate.
Pozele ce aparțin site-ului negociat.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt în limita stocului disponibil.
Statusul comenzii dumneavoastră a fost schimbat în Respinsă.
Livrarea produselor se realizează prin intermediul uneia dintre companiile de curierat: în condițiile impuse de fiecare vânzător în parte! Detaliile despre livrarea produselor le găsiți în rubrica produsului comandat.
Costul livrării este variabil și depinde de greutatea
produsului achiziționat. Acest cost este afișat în pagina fiecărui
produs și în coșul de cumpărături. Pentru multe dintre produse,
transportul este gratuit și se afișează această mențiune în pagina de
produs.
La stornarea comenzilor costul de transport nu se
stornează.
Livrarea produselor se face în funcție de
stocul produselor în momentul plasării comenzii, iar termenul de
livrare este de 24 - 48 ore în zilele lucrătoare, din momentul
confirmării comenzii. În cazul localităților cu km suplimentari
timpul de livrare poate crește la 48 sau 72 de ore.
Anularea
comenzilor online se face prin e-mail trimis pe adresa
contact@negociat.ro
.
Procesarea
comenzilor în perioada sărbătorilor
În perioada
sărbătorilor de Paște, sau de iarnă, intervalul maxim de timp necesar
procesării unei comenzi este între 48 - 72 ore.
Contactează echipa Negociat.ro
Pentru sugestii, sesizări sau reclamații, scrie-ne pe adresa contact@negociat.ro