Livrarea Produselor

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.


Produsele sunt comercializate si livrate in Romania.

Programul de livrare a comenzilor online este:

- luni - vineri intre orele 08:00 - 17:00

- sambata intre orele 9:00 - 13:00



Procesarea comenzilor se va face in ordinea inregistrarii lor in sistem, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi fiind intre 1-24 ore lucratoare. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfarsitul saptamanii vor fi procesate incepand de luni in ordinea primirii lor.

Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.

Marketplace negociat.ro sau seller-ul, vendorul inregistrat poate refuza, respinge sau anula o comanda daca:

- nu exista pe stoc produsul comandat

- plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii prin transfer bancar - a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului

- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc...)

O comanda depusa pe site-ul negociat.ro are statusul initial plasata si va fi valida dupa confirmarea telefonica sau prin sms email ca produsele exista in stoc sau la furnizor, nici o comanda nu este eligibila daca nu este confirmata.

Dupa plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunta daca comanda a fost plasata cu succes apoi urmeaza procesul de verificare pentru o eventuala confirmare, comenzile care contin produse ce nu se afla in stoc si nu pot fi livrate nu vor fi confirmate.

Pozele ce apartin site-ului negociat.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt in limita stocului disponibil.

Statusul comenzi dumneavoastra a fost schimbat in Respinsa.

Livrarea produselor se realizeaza prin intermediul uneia dintre companiile de curierat: in conditiile impuse de fiecare vanzator in parte! Detaliile despre livrarea produselor le gasiti in rubrica produsului comandat.


Costul livrarii este variabil si depinde de greutatea produsului achizitionat. Acest cost este afisat in pagina fiecarui produs si in cosul de cumparaturi. Pentru multe dintre produse, transportul este gratuit si se afiseaza aceasta mentiune in pagina de produs.

La stornarea comenzilor costul de transport nu se storneaza.

Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii, iar termenul de livrare este de 24 - 48 ore in zilele lucratoare, din momentul confirmarii comenzii. In cazul localitatilor cu km suplimentari timpul de livrare poate creste la 48 sau 72 de ore.

Anularea comenzilor online se face prin e-mail trimis pe adresa contact@negociat.ro


.

Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor

In perioada sarbatorilor de Paste, sau de iarna, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi este intre 48 - 72 ore.

Contacteaza echipa Negociat.ro

Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii, scrie-ne pe adresa contact@negociat.ro