Livrarea Produselor

Atunci când situațiile obișnuite devin neobișnuite încercăm să facem față situației în cel mai profesional mod posibil. Din cauza COVID-19 ne așteptăm să existe întârzieri de livrare sau probleme de aprovizionare. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate.

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.


Produsele sunt comercializate și livrate în România.

Programul de livrare a comenzilor online este:

- luni - vineri între orele 08:00 - 17:00

- sâmbătă între orele 9:00 - 13:00




Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem, intervalul maxim de timp necesar procesării unei comenzi fiind între 1-24 ore lucrătoare. După procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfârșitul săptămânii vor fi procesate începând de luni în ordinea primirii lor.

Plasarea unei comenzi online valide nu garantează clientului rezervarea și/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului și rezervarea produsului în vederea onorării comenzii se face de către operatorii noștri prin telefon sau prin e-mail.

Marketplace negociat.ro sau seller-ul, vendorul înregistrat poate refuza, respinge sau anula o comanda dacă:

- nu există pe stoc produsul comandat

- plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plății prin transfer bancar - a fost o eroare legată de prețul sau descrierea produsului

- nu sunteți eligibil pentru a face o comanda (aveți sub vârsta legală, ați făcut în trecut comenzi pe care nu le-ați ridicat, etc...)

O comandă depusă pe site-ul negociat.ro are statusul inițial plasată și va fi validă după confirmarea telefonică sau prin sms email că produsele există în stoc sau la furnizor, nici o comandă nu este eligibilă dacă nu este confirmată.

După plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunță dacă comanda a fost plasată cu succes apoi urmează procesul de verificare pentru o eventuală confirmare, comenzile care contin produse ce nu se află în stoc și nu pot fi livrate nu vor fi confirmate.

Pozele ce aparțin site-ului negociat.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt în limita stocului disponibil.

Statusul comenzii dumneavoastră a fost schimbat în Respinsă.

Livrarea produselor se realizează prin intermediul uneia dintre companiile de curierat: în condițiile impuse de fiecare vânzător în parte! Detaliile despre livrarea produselor le găsiți în rubrica produsului comandat.


Costul livrării este variabil și depinde de greutatea produsului achiziționat. Acest cost este afișat în pagina fiecărui produs și în coșul de cumpărături. Pentru multe dintre produse, transportul este gratuit și se afișează această mențiune în pagina de produs.

La stornarea comenzilor costul de transport nu se stornează.

Livrarea produselor se face în funcție de stocul produselor în momentul plasării comenzii, iar termenul de livrare este de 24 - 48 ore în zilele lucrătoare, din momentul confirmării comenzii. În cazul localităților cu km suplimentari timpul de livrare poate crește la 48 sau 72 de ore.

Anularea comenzilor online se face prin e-mail trimis pe adresa contact@negociat.ro


.

Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor

În perioada sărbătorilor de Paște, sau de iarnă, intervalul maxim de timp necesar procesării unei comenzi este între 48 - 72 ore.

Contactează echipa Negociat.ro

Pentru sugestii, sesizări sau reclamații, scrie-ne pe adresa contact@negociat.ro