Amro Electronic Grup Srl (101 produse)
TV, Audio-Video si Foto
Audio HI-FI si Profesionale Audio Profesionale Audio HI-FI
Home Cinema si Audio Playere, Boxe si Casti
Aparate foto si accesorii Accesorii foto si video
Casa, Bricolaj si Petshop
PC, Accesorii si Programe
Periferice PC Periferice

Termeni si Conditii Amro Electronic Grup Srl

Dupa lansarea de catre dumneavoastra a comenzii de produs/produse, o sa fiti contactat de un reprezentant de vanzari Amro Electronic Grup pentru confirmarea comenzii. Factura proforma aferenta comenzii o veti primi in coletul produsului.

Informatii Livrare Amro Electronic Grup Srl

Produsele sunt livrate in 24-48 ore de la plasarea comenzii.

Produsele comercializate de catre Amro Electronic Grup Srl sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie Amro Electronic Grup Srl

Garantia legala pentru garantia tehnica se acorda pe o perioada de 12 luni de la data cumpararii produsului. Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre Iipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data constatarii. Garantia de conformitate este de 2 ani de la data facturii. Proba lipsei de conformitate se face conform art. 18 din L449/2003.

Toate produsele noi comercializate de Amro Electronic Grup Srl beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Amro Electronic Grup Srl specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur Amro Electronic Grup Srl

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Conform legii OG Nr. 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din contract, in cazul tranzatiilor online, fara motiv, fara penalitati, in maxim 14 zile de cand intrati in posesia produselor.Returnati produsele in aceeasi stare in care le-ati primit. In cutia originala, nedeteriorata, cu toate accesoriile si documentele cu care le-ati primit.Dupa cele 14 zile de la intrarea bunurilor in posesia dvs fizica (dvs sau o terta persoana) perioada de retragere expira.Dreptul dvs de retragere este anulat de lege atunci cand deteriorati produsele si ambalajele originale, din diverse motive:Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc care fac imposibila revanzarea ulterioara.Exceptional, daca produsul sufera deteriorari exterioare (exclus deteriorari ce tin de functionare) usor vizibile cu ochiul liber pentru care consumatorul este responsabil direct, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.Produsele returnate vor fi transmise catre service-ul AMRO GRUP pentru a verifica si starea de functionare. Daca se vor constata vicii sau deteriorari de care cumparatorul se face responsabil, service-ul va intocmi un process verbal care va contine inclusiv costurile reparatiei (dupa caz).AMRO GRUP va emite automat o factura pe numele cumparatorului dar si copia procesului verbal eliberata de service. AMRO GRUP va rambursa consumatorului diferenta dintre pretul pe care cumparatorul l-a achitat pentru produsul returnat si factura emisa in baza procesului verbal intocmit de service-ul autorizat.Returnarea banilor, in oricare situatie se face imediat, direct in contul bancar indicat de comparator, in cererea de retur.Costul returului, conform legii, este achitat de catre comparator.Ii veti achita direct curierului, la tariful standard.Adresa la care veti expedia returul este Drumul Gazarului nr 43-45, sector 4, Bucuresti.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate Amro Electronic Grup Srl

Politica de confidentialitate promovata de Amro Electronic Grup Srl explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Amro Electronic Grup Srl nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro