Caress Society SRL (217 produse)
Ingrijire personala si cosmetice
Ingrijire personala BARBATI Cosmetice si Ingrijire
Cosmetice si Ingrijire personala Ingrijire corp Ingrijire ten
Cosmetice profesionale Manichiura - pedichiura
Casa, Bricolaj si Petshop
Curatenie si intretinere Produse curatare bucatarie

Termeni si Conditii Caress Society SRL

TERMENI Sl CONDITII GENERALE DE VANZARE SI LIVRARE A PRODUSELOR AIVI.RO CARESS SOCIETY S.R.L, cu sediul in Str. Rudului, nr. 114, PLOIESTI Jud. PRAHOVA, cod unic de inregistrare 37102760, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J29/338/2017 Art.1 Definitii In cadrul acestor Termeni si Conditii Generale, urmatorii termeni se definesc dupa cum urmeaza: Client: orice persoana sau organism care comanda Produse de la Furnizor si/sau cu care Furnizorul discuta sau negociaza incheierea unui Contract; Defect: orice defect, eroare a Produselor in raport cu Caracteristicile Tehnice precum si orice alta functionare necorespunzatoare a Produselor; Termen de livrare: termenul la care Produsele trebuie livrate, dupa cum se stabileste de comun acord in functie de tipul comenzii, daca are sau nu personalizare; Termenul de livrare pentru produsele fara personalizare este de obicei cel afisat pe site; Furnizor: utilizatorul acestor Termeni si Conditii Generale; Comanda: orice cerere a Clientului catre Furnizor de livrare a Produselor, indiferent de forma ei; Contract: orice contract incheiat intre Furnizor si Client, orice modificare sau adaugare la acesta precum si vreunul sau toate documentele, actele legale in pregatirea si/sau realizarea unui asemenea contract; Produse: orice sau toate obiectele - produse si/sau livrate pentru indeplinirea unei Comenzi sau, dupa caz, un contract de catre sau in contul Fumizororului, precum si orice servicii ce urmeaza a fi prestate de Furnizor, inclusiv consultanta si expresii creative; Specificatie/Caracteristici Tehnice: descrierea Produselor comandate de Client, ce sunt mentionate sau la care se face referire in Comanda sau Contract. Art. 2 Aplicabilitate Paragraf 1. Cu exceptia cazurilor in care se stabileste altfel, in scris, acesti Termeni si Conditii Generale se aplica tuturor ofertelor si preturilor Furnizorului si tututor contractelor incheiate intre Furnizor si Client. Paragraf 2. Aplicabilitatea oricaror Termeni si Conditii Generale (de achizitionare) folositi de catre Client sunt considerati neaplicabili de catre Furnizor, cu exceptia cazurilor cand aplicabilitatea acestora este acceptata expres, in scris, de catre Furnizor. Art. 3 Oferte Paragraf 1. Toate ofertele, sub orice forma ar fi ele, nu determina, atrag nici un angajament pentru Furnizor si trebuie privite ca un intreg. Daca o oferta indica un termen de acceptare, acest lucru implica doar faptul ca acea oferta nu mai este valabila dupa acel termen sau eveniment. Paragraf 2. Imaginile, cataloagele, desenele si orice alte date, inclusiv masuratori, greutati sau cantitati, vor fi cat se poate de exacte. Aceste informatii sunt obligatorii doar daca se cer, confirma in mod expres. Paragraf 3. Toate ofertele si preturile se bazeaza pe indeplinirea Contractului cu respectarea conditiilor de munca normale si programului de lucru. Paragraf 4. Un Contract este valid doar daca este confirmat in scris de catre Furnizor sau dupa caz, dupa ce Furnizorul a inceput sa duca la indeplinire acest Contract. Paragraf 5. Daca datorita unor circumstante legate de natura, volumul sau urgenta Comenzii, nu s-a trimis nici o confirmare a acesteia, factura va fi considerata drept confirmarea Comenzii. Paragraf 6. Fiecare Contract va fi inregistrat de Furnizor cu conditia ca Clientul sa se fi dovedit capabil la plata obligatiilor sale financiare - la decizia unica a Furnizorului. Paragraf 7. Furnizorul este si va ramane proprietarul, detinatorul tuturor documentelor modelelor furnizate, mostrelor sau exemplelor legate de ofertele facute de Furnizor si/sau la Contract si nu vor putea fi furnizate sau puse la dispozitia unor terte parti, nu vor putea fi modificate sau imitate sub nici o forma, fara acordul scris al Furnizorului. in decurs de 14 zile de la cererea Furnizorului, Clientul va fi obligat sa retumeze acestea Furnizorului, in conditii bune si ambalajul original,costul transportului urmand a fi suportat de catre Client. Art. 4 Preturi Paragraf 1. Pretul sau preturile indicate in oferta vor fi in euro, cu TVA sau alte taxe (pretul produsului include costul aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE Paragraf 2. in cazul in care nu se stabileste altfel, pretul sau preturile indicate in oferta se vor baza pe factorii de determinare a preturilor ai Furnizorului la data ofertei respective, factori precum salarii, pretul de cost al materiei prime si cursul de schimb. Cresterile de pret rezultate dintr-o schimbare a unuia sau a mai multora dintre acesti factori determinanti de pret, dupa ce oferta a fost facuta, pot fi impuse Clientului de Furnizor, chiar daca Contractul a fost deja incheiat. Paragraf 3. in cazul in care cresterea de pret aplicata este de 10% sau mai mult in decursul a 3 luni de la incheierea Contractului, Clientul are dreptul sa inceteze Contractul prin intermediul unei adrese oficiale in decurs de 7 zile de la data la care a fost instiintat de cresterea pretului, fara a fi indreptatit sa primeasca despagubiri. Paragraf 4. Discount-urile obtinute prin intermediul cupoanelor promotionale oferite nu se cumuleaza cu alte reduceri de preturi disponibile in aceeasi perioada. Art. 5 Livrarea Produselor procesate Paragraf 1. in eventualitatea in care Furnizorul primeste o comanda sa furnizeze Produse procesate in mod specific (sau asamblate, dupa caz) pentru beneficiul Clientului, Clientului i se va cere sa furnizeze volume suficiente de material pentru procesul de adaptare. Cat timp Clientul nu-si indeplineste aceasta obligatie, Furnizorul are dreptul sa suspende obligatiile sale conform acestui Contract. Paragraf 2. Furnizorul are obligatia sa trimita spre aprobare Clientului o dovada, un model, o monstra sau exemplu doar daca Clientul a stipulat acest lucru in scris in Contract, caz in care Furnizorul este de acord sa prezinte Clientului o dovada un model, o monstra sau un exemplu nu mai tarziu de doua saptamani de la intrarea in vigoare a Contractului si dupa ce au fost primite materialele de procesat, dovada, model, monstra sau exemplu ce vor fi considerate aprobate daca nu se primeste nici o reactie scrisa in decurs de cinci zile lucratoare. Paragraf 3. Costurile dovezii, modelului, mostrei sau exemplului se vor factura separat si nu vor fi incluse in preturile stabilite, cu exceptia cazurilor cand se stabileste altfel in mod explicit. Art. 6 Servicii de consultanta si dezvoltarea produsului Paragraf 1. Furnizorul poate actiona ca si consilier, daca se cere. Furnizorul are dreptul sa factureze acest lucru separat Clientului, indiferent daca consultanta are sau nu legatura cu Produsele fabricate si/sau livrate, conform Contractului, de sau in numele Furnizorului. Paragraf 2. in eventualitatea dezvoltarii produsului, consultanta privind produsele promotionale de aplicat, consultanta privind conceptele creative, preturile pentru proiectele extensive cu produse procesate sau neprocesate, cercetari, studii ale pietei nationale sau internationale ale produselor specifice sau ale aplicatiilor produselor nespecifice. se aplica in totalitate prevederile Paragrafului 1 al acestui Articol.

Informatii Livrare Caress Society SRL

1-2 zile lucratoare

Informatii Garantie Caress Society SRL

Produsele comercializate nu presupun termeni de garantie

Politica de Retur Caress Society SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
POLITICA DE RETUR Returul este acceptat în urm?toarele cazuri: 1. Produsul primit nu corespunde cu cel comandat. În cazul în care a?i primit un alt produs decât cel comandat v? rug?m s? ne contacta?i în maxim 5 zile de la primirea produsului la adresa de e-mail contact@aivi.ro sau la num?rul de telefon 0725144244, furnizându-ne o poza cu produsul primit. Apoi noi vom organiza returul pe costul nostru ?i ve?i primi banii înapoi în contul dumneavoastr? in RON. 2. Produsul primit este defect În cazul în care a?i primit un produs defect v? rug?m s? ne contacta?i în maxim 5 zile de la primirea produsului la adresa de e-mail contact@aivi.ro sau la num?rul de telefon 0725144244, furnizându-ne o poza cu produsul primit. Noi vom analiza problema ?i dac? se constat? c? produsul a fost stricat din cauza ambal?rii, returul se va organiza pe costul nostru ?i ve?i primi banii înapoi în contul dumneavoastr? in RON. 3. Produsul primit este cel comandat ?i este în stare bun? dar se dore?te totu?i returul sau schimbul acestuia. Acest retur se accept? doar în primele 5 zile dup? livrare. Produsul poate fi returnat numai dac? este în condi?ii perfecte, inclusiv ambalajul, adic? s? nu prezinte sub nicio form? semne de uzur? sau consum, s? fie nedesf?cut, respectiv sigilat. În acest caz, pute?i returna produsul dup? ce am fost informa?i de acest aspect ori pe adresa de e-mail contact@aivi.ro sau la num?rul de telefon 0725144244. Costul direct al return?rii produselor, respectiv al trimiterii noului produs va trebui suportat de c?tre client. În momentul în care primim produsul înapoi, se va analiza starea produsului returnat ?i dac? corespunde descrierii ini?iale ve?i primi banii înapoi în contul dumneavoastr? in RON sau un alt produs cu un pre? similar. Adresa de retur: SC CARESS SOCIETY SRL Str. Rudului Nr. 114 Ploie?ti, Prahova, 100310 Telefon: 0725144244