Caress Society SRL (0 produse)
Ingrijire personala si cosmetice
Cosmetice profesionale
Manichiura - pedichiura
Ingrijire personala BARBATI
Cosmetice si Ingrijire
Casa, Bricolaj si Petshop
Sanitare
Sanitare si accesorii
Curatenie si intretinere
Produse curatare bucatarie
Termeni si Conditii Caress Society SRL
TERMENI Sl CONDITII GENERALE DE VANZARE SI LIVRARE A PRODUSELOR AIVI.RO
CARESS SOCIETY S.R.L, cu sediul in Str. Rudului, nr. 114, PLOIESTI Jud. PRAHOVA, cod unic de inregistrare 37102760, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J29/338/2017
Art.1 Definitii
In cadrul acestor Termeni si Conditii Generale, urmatorii termeni se definesc dupa cum urmeaza:
Client: orice persoana sau organism care comanda Produse de la Furnizor si/sau cu care Furnizorul discuta sau negociaza incheierea unui Contract;
Defect: orice defect, eroare a Produselor in raport cu Caracteristicile Tehnice precum si orice alta functionare necorespunzatoare a Produselor;
Termen de livrare: termenul la care Produsele trebuie livrate, dupa cum se stabileste de comun acord in functie de tipul comenzii, daca are sau nu personalizare; Termenul de livrare pentru produsele fara personalizare este de obicei cel afisat pe site;
Furnizor: utilizatorul acestor Termeni si Conditii Generale;
Comanda: orice cerere a Clientului catre Furnizor de livrare a Produselor, indiferent de forma ei;
Contract: orice contract incheiat intre Furnizor si Client, orice modificare sau adaugare la acesta precum si vreunul sau toate documentele, actele legale in pregatirea si/sau realizarea unui asemenea contract;
Produse: orice sau toate obiectele - produse si/sau livrate pentru indeplinirea unei Comenzi sau, dupa caz, un contract de catre sau in contul Fumizororului, precum si orice servicii ce urmeaza a fi prestate de Furnizor, inclusiv consultanta si expresii creative;
Specificatie/Caracteristici Tehnice: descrierea Produselor comandate de Client, ce sunt mentionate sau la care se face referire in Comanda sau Contract.
Art. 2 Aplicabilitate
Paragraf 1. Cu exceptia cazurilor in care se stabileste altfel, in scris, acesti Termeni si Conditii Generale se aplica tuturor ofertelor si preturilor Furnizorului si tututor contractelor incheiate intre Furnizor si Client.
Paragraf 2. Aplicabilitatea oricaror Termeni si Conditii Generale (de achizitionare) folositi de catre Client sunt considerati neaplicabili de catre Furnizor, cu exceptia cazurilor cand aplicabilitatea acestora este acceptata expres, in scris, de catre Furnizor.
Art. 3 Oferte
Paragraf 1. Toate ofertele, sub orice forma ar fi ele, nu determina, atrag nici un angajament pentru Furnizor si trebuie privite ca un intreg. Daca o oferta indica un termen de acceptare, acest lucru implica doar faptul ca acea oferta nu mai este valabila dupa acel termen sau eveniment.
Paragraf 2. Imaginile, cataloagele, desenele si orice alte date, inclusiv masuratori, greutati sau cantitati, vor fi cat se poate de exacte. Aceste informatii sunt obligatorii doar daca se cer, confirma in mod expres.
Paragraf 3. Toate ofertele si preturile se bazeaza pe indeplinirea Contractului cu respectarea conditiilor de munca normale si programului de lucru.
Paragraf 4. Un Contract este valid doar daca este confirmat in scris de catre Furnizor sau dupa caz, dupa ce Furnizorul a inceput sa duca la indeplinire acest Contract.
Paragraf 5. Daca datorita unor circumstante legate de natura, volumul sau urgenta Comenzii, nu s-a trimis nici o confirmare a acesteia, factura va fi considerata drept confirmarea Comenzii.
Paragraf 6. Fiecare Contract va fi inregistrat de Furnizor cu conditia ca Clientul sa se fi dovedit capabil la plata obligatiilor sale financiare - la decizia unica a Furnizorului.
Paragraf 7. Furnizorul este si va ramane proprietarul, detinatorul tuturor documentelor modelelor furnizate, mostrelor sau exemplelor legate de ofertele facute de Furnizor si/sau la Contract si nu vor putea fi furnizate sau puse la dispozitia unor terte parti, nu vor putea fi modificate sau imitate sub nici o forma, fara acordul scris al Furnizorului. in decurs de 14 zile de la cererea Furnizorului, Clientul va fi obligat sa retumeze acestea Furnizorului, in conditii bune si ambalajul original,costul transportului urmand a fi suportat de catre Client.
Art. 4 Preturi
Paragraf 1. Pretul sau preturile indicate in oferta vor fi in euro, cu TVA sau alte taxe (pretul produsului include costul aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE
Paragraf 2. in cazul in care nu se stabileste altfel, pretul sau preturile indicate in oferta se vor baza pe factorii de determinare a preturilor ai Furnizorului la data ofertei respective, factori precum salarii, pretul de cost al materiei prime si cursul de schimb. Cresterile de pret rezultate dintr-o schimbare a unuia sau a mai multora dintre acesti factori determinanti de pret, dupa ce oferta a fost facuta, pot fi impuse Clientului de Furnizor, chiar daca Contractul a fost deja incheiat.
Paragraf 3. in cazul in care cresterea de pret aplicata este de 10% sau mai mult in decursul a 3 luni de la incheierea Contractului, Clientul are dreptul sa inceteze Contractul prin intermediul unei adrese oficiale in decurs de 7 zile de la data la care a fost instiintat de cresterea pretului, fara a fi indreptatit sa primeasca despagubiri.
Paragraf 4. Discount-urile obtinute prin intermediul cupoanelor promotionale oferite nu se cumuleaza cu alte reduceri de preturi disponibile in aceeasi perioada.
Art. 5 Livrarea Produselor procesate
Paragraf 1. in eventualitatea in care Furnizorul primeste o comanda sa furnizeze Produse procesate in mod specific (sau asamblate, dupa caz) pentru beneficiul Clientului, Clientului i se va cere sa furnizeze volume suficiente de material pentru procesul de adaptare. Cat timp Clientul nu-si indeplineste aceasta obligatie, Furnizorul are dreptul sa suspende obligatiile sale conform acestui Contract.
Paragraf 2. Furnizorul are obligatia sa trimita spre aprobare Clientului o dovada, un model, o monstra sau exemplu doar daca Clientul a stipulat acest lucru in scris in Contract, caz in care Furnizorul este de acord sa prezinte Clientului o dovada un model, o monstra sau un exemplu nu mai tarziu de doua saptamani de la intrarea in vigoare a Contractului si dupa ce au fost primite materialele de procesat, dovada, model, monstra sau exemplu ce vor fi considerate aprobate daca nu se primeste nici o reactie scrisa in decurs de cinci zile lucratoare.
Paragraf 3. Costurile dovezii, modelului, mostrei sau exemplului se vor factura separat si nu vor fi incluse in preturile stabilite, cu exceptia cazurilor cand se stabileste altfel in mod explicit.
Art. 6 Servicii de consultanta si dezvoltarea produsului
Paragraf 1. Furnizorul poate actiona ca si consilier, daca se cere. Furnizorul are dreptul sa factureze acest lucru separat Clientului, indiferent daca consultanta are sau nu legatura cu Produsele fabricate si/sau livrate, conform Contractului, de sau in numele Furnizorului.
Paragraf 2. in eventualitatea dezvoltarii produsului, consultanta privind produsele promotionale de aplicat, consultanta privind conceptele creative, preturile pentru proiectele extensive cu produse procesate sau neprocesate, cercetari, studii ale pietei nationale sau internationale ale produselor specifice sau ale aplicatiilor produselor nespecifice. se aplica in totalitate prevederile Paragrafului 1 al acestui Articol.
Informatii Livrare Caress Society SRL
1-2 zile lucratoare
Produsele comercializate de catre Caress Society SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Produsele comercializate de catre Caress Society SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Informatii Garantie Caress Society SRL
Produsele comercializate nu presupun termeni de garantie
Toate produsele noi comercializate de Caress Society SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Caress Society SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Toate produsele noi comercializate de Caress Society SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Caress Society SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de Retur Caress Society SRL
Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
POLITICA DE RETUR
Returul este acceptat în urm?toarele cazuri:
1. Produsul primit nu corespunde cu cel comandat.
În cazul în care a?i primit un alt produs decât cel comandat v? rug?m s? ne contacta?i în maxim 5 zile de la primirea produsului la adresa de e-mail contact@aivi.ro sau la num?rul de telefon 0725144244, furnizându-ne o poza cu produsul primit.
Apoi noi vom organiza returul pe costul nostru ?i ve?i primi banii înapoi în contul dumneavoastr? in RON.
2. Produsul primit este defect
În cazul în care a?i primit un produs defect v? rug?m s? ne contacta?i în maxim 5 zile de la primirea produsului la adresa de e-mail contact@aivi.ro sau la num?rul de telefon 0725144244, furnizându-ne o poza cu produsul primit.
Noi vom analiza problema ?i dac? se constat? c? produsul a fost stricat din cauza ambal?rii, returul se va organiza pe costul nostru ?i ve?i primi banii înapoi în contul dumneavoastr? in RON.
3. Produsul primit este cel comandat ?i este în stare bun? dar se dore?te totu?i returul sau schimbul acestuia.
Acest retur se accept? doar în primele 5 zile dup? livrare. Produsul poate fi returnat numai dac? este în condi?ii perfecte, inclusiv ambalajul, adic? s? nu prezinte sub nicio form? semne de uzur? sau consum, s? fie nedesf?cut, respectiv sigilat.
În acest caz, pute?i returna produsul dup? ce am fost informa?i de acest aspect ori pe adresa de e-mail contact@aivi.ro sau la num?rul de telefon 0725144244.
Costul direct al return?rii produselor, respectiv al trimiterii noului produs va trebui suportat de c?tre client.
În momentul în care primim produsul înapoi, se va analiza starea produsului returnat ?i dac? corespunde descrierii ini?iale ve?i primi banii înapoi în contul dumneavoastr? in RON sau un alt produs cu un pre? similar.
Adresa de retur:
SC CARESS SOCIETY SRL
Str. Rudului Nr. 114
Ploie?ti, Prahova, 100310
Telefon: 0725144244
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Politica de Confidentialitate Caress Society SRL
Politica de confidentialitate promovata de Caress Society SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Caress Society SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Caress Society SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro