CASA IDEEA GROUP SRL (0 produse)
Scule electrice si unelte
Jucarii, Copii si Bebe
TOATE JUCARIILE PENTRU BEBELUSI Diverse Jucarii sau jocuri educative copii
Sport si Activitati in aer liber
Articole de sezon Biciclete
PC, Accesorii si Programe
Retelistica si supraveghere Sisteme de supraveghere si securitate
Incorporabile
Wearables si Gadgeturi
TV, Audio-Video si Foto
TV, Audio-Video si Foto
Home Cinema si Audio Playere, Boxe si Casti
Aparate foto si accesorii Accesorii foto si video
Laptopuri, Tablete si Telefoane
Telefoane mobile si accesorii Telefoane mobile
Carti, Birotica si Cadouri
Librarie on-line Timp liber

Termeni si Conditii CASA IDEEA GROUP SRL

Folosirea (vizualizarea sau cump?rarea produselor) acestui site, implic? acceptarea acestor Termini ?i Condi?ii. Pentru folosirea în cele mai bune condi?ii a site-ului, se recomand? citirea cu aten?ie a Termenilor ?i Conditiilor. Acest site –“casaidea.ro” - este denumirea comercial? a societ??ii CASA IDEEA GROUP S.R.L., persoan? juridic? de na?ionalitate român?, avand sediul social în Constan?a, SOS. Industrial?, Nr.6, Cl?direa LP1 din incinta SC Logistic Park SA având numar de ordine în Registrul Comer?ului J13/1260/2015, cod unic de înregistrare fiscal? 34647088. Vânz?tor – “casaidea.ro”. Cump?r?tor – persoan? fizic? / persoan? juridic? sau orice entitate juridic? care î?i face un Cont în Site ?i efectueaz? o Comand?. Client – persoan? fizic? / persoan? juridic? care are sau ob?ine acces la CON?INUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozi?ie de c?tre casaidea.ro (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între casaidea.ro ?i acesta ?i care necesit? crearea ?i utilizarea unui CONT. Cont – sec?iunea din Site format? dintr-o adresa de e-mail ?i o parol? care permite Cump?r?torului transmiterea Comenzii ?i care con?ine informa?ii despre Client/Cump?r?tor ?i istoricul Cump?r?torului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garan?ii Bunuri, etc.). Site – domeniul casaidea.ro ?i subdomeniile acestuia. Comanda – un document electronic ce intervine ca form? de comunicare între Vânz?tor ?i Cump?r?tor prin care Cump?r?torul transmite Vânz?torului, prin intermediul Site-ului inten?ia sa de a achizi?iona Bunuri ?i Servicii de pe Site. Bunuri ?i Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele ?i serviciile men?ionate în Comand?, care urmeaz? a fi furnizat? de c?tre Vânz?tor, Cump?r?torului ca urmare a Contractului încheiat. Campanie – ac?iunea de a expune în scop comercial, un numar finit de Bunuri ?i/sau Servicii avand un stoc limitat ?i predefinit, pentru o perioad? limitat? de timp stabilit? de c?tre Vânz?tor. Contract – reprezint? contractul la distan?? încheiat între Vânz?tor ?i Cump?r?tor, f?r? prezen?a fizic? simultan? a Vânz?torului ?i a Cump?r?torului. Con?inut • toate informa?iile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; • con?inutul oricarui e-mail trimis Cump?r?torilor de catre Vânz?tor prin mijloace electronice ?i/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; • orice informa?ie comunicat? prin orice mijloc de c?tre un angajat/colaborator al Vânz?torului, Cump?r?torului, conform informa?iilor de contactare, specificate sau nu de c?tre acesta; • informa?ii legate de Bunurile ?i/sau Serviciile ?i/sau tarifele practicate de Vânz?tor într-o anumit? perioad?; • informa?ii legate de Bunurile ?i/sau Serviciile ?i/sau tarifele practicate de c?tre un ter? cu care Vânz?torul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumit? perioad?; • date referitoare la Vânz?tor, sau alte date privilegiate ale acestuia.’ Document – “Termeni ?i Condi?ii.” Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv po?ta electronic? (e-mail, SMS) asupra Bunurilor ?i Serviciilor ?i/sau a promo?iilor desf??urate de Vânz?tor într-o anumit? perioad?, f?r? niciun angajament din partea Vânz?torului cu referire la informa?iile con?inute de acesta. Tranzac?ie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Bun ?i/sau Serviciu de c?tre “casaidea.ro” Cump?r?torului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de c?tre Vânz?tor, indiferent de modalitatea de livrare. Taxa de timbru verde – valoarea exprimata în lei, pl?tit? de c?tre Vânz?tor c?tre societatea autorizat? cu preluarea opera?iunilor de colectare, transport ?i valorificarea/reciclarea de?eurilor echipamentelor electrice, electronice ?i bateriilor sau acumlatorilor asa cum este prevazut de legisla?ia în vigoare. Informa?ii privind DEEE, baterii ?i acumulatori De?eurile de echipamente electrice ?i electronice (DEEE) ?i de?eurile de baterii ?i acumulatori pot con?ine substan?e periculoase ce au un impact negativ asupra mediului ?i s?n?t??ii umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv. Avand în vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protec?ia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul de?eurilor, în temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind de?eurile de echipamente electrice si electronice ?i H.G. nr. 1132/2008 privind regimul bateriilor ?i acumulatorilor ?i al de?eurilor de baterii ?i de acumulatori, cu modific?rile ?i complet?rile ulterioare, clientii vor avea în vedere urm?toarele: - clientii au obliga?ia de a nu elimina de?eurile de echipamente electrice ?i electronice (DEEE) ?i de?eurile de baterii ?i acumulatori ca de?euri municipale nesortate ?i de a colecta selectiv aceste DEEE ?i de?euri de baterii ?i de acumulatori; - colectarea acestor de?euri se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozi?ia produc?torilor de c?tre Autorit??ile administra?iei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospod?riile particulare ?i de a pune la dispozi?ia produc?torilor spa?iile necesare pentru înfiin?area punctelor de colectare a DEEE ?i al de?eurilor de baterii ?i de acumulatori; - clien?ii pot preda DEEE ?i de?eurile de baterii ?i de acumulatori în mod gratuit la punctele de colectare specificate în momentul achizi?iei unui produs nou din aceea?i categorie. Simbolul care indic? faptul c? de?eurile fac obiectul unei colect?ri separate reprezint? o pubel? cu ro?i barat? cu dou? linii în form? de X. Specifica?ii – toate specifica?iile ?i/sau descrierile Bunurilor ?i Serviciilor a?a cum sunt precizate în descrierea acestora.

Informatii Livrare CASA IDEEA GROUP SRL

24 - 48 ore de la confirmarea telefonica a comenzilor, excluzand zilele de weekend.

Produsele comercializate de catre CASA IDEEA GROUP SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie CASA IDEEA GROUP SRL

ATEN?IE! SOLICIT?RILE DE SERVISARE ALE PRODUSELOR SE TRIMIT DOAR ÎN SCRIS LA SUPORT@CASAIDEA.RO. INCLUDE?I ÎN SOLICITAREA DE SERVICE CÂT MAI MULTE INFORMA?II LEGATE DE DEFECTUL SEMNALAT CÂT ?I POZE SAU VIDEO UNDE ESTE POSIBIL. INCLUDE?I DATELE COMPLETE ALE COMENZII DVS RESPECTIV NR-UL COMENZII, ADRESA DE EMAIL FOLOSIT? PENTRU COMAND?, NUME, PRODUS ACHIZI?IONAT, ETC. Toate produsele comercializate de c?tre site-ul nostru, beneficiaz? de condi?ii de garan?ie conforme legisla?iei în vigoare ?i politicilor comerciale ale produc?torilor. Produsele sunt noi ?i provin din surse autorizate de fiecare produc?tor în parte. În cazul produselor vândute ?i livrate de casaidea.ro, certificatele de garan?ie fie sunt emise direct de produc?tor, în cazul în care acesta are o re?ea de service na?ional?, fie sunt emise de c?tre casaidea.ro. 1. Garan?ie pe o perioada de 24 luni Produsele achizi?ionate beneficiaz? de o garan?ie de 24 luni, termenul de garan?ie calculându-se de la data factur?rii fiec?rui produs în parte, sub aceste condi?ii de garan?ie. Garan?ia acoper? defectele materialelor ?i cele de produc?ie. Aducerea la conformitate a produsului se va face în primul rând prin repararea produsului, în termen de maxim 15 zile calendaristice de la recep?ia în service, în conformitate cu legisla?ia în vigoare. Daca se necesita inlocuirea unei piese care nu se afla in stoc si trebuie comandata de la furnizor extern, termenul de aducere la conformitate se va extinde in functie de timpul necesar receptionarii piesei/lor comandate. Garan?ia acoper? doar partea de mecanism a produslui. Nu este garantat? înlocuirea produsului defect cu acela?i model, dar în acest caz vi se va oferi un model similar, de aceea?i valoare. Timpul de nefunctionare prelunge?te în mod corespunz?tor termenul de garan?ie ?i curge din momentul înregistr?rii în unitatea de service pân? la notificarea de solu?ionare a defectului reclamat c?tre beneficiar. Pe parcursul perioadei de garantie, taxele de livrare tur-retur vor cadea in sarcina noastra, insa daca se constata ca produsul nu are defectul reclamat atunci taxele de livrare tur-retur vor fi suportate de catre client. 2. Nu se ofer? garan?ie pentru defec?iunile ap?rute ca urmare a: - nerespect?rii condi?iilor de transport, p?strare, punere în func?iune, exploatare ?i între?inere; - manipul?rii defectuoase, a lovirii produselor, a producerii accidentelor, ?ocurilor electrice, mecanice, termice, a existen?ei unui grad ridicat de impurit??i, a p?trunderii de lichide în produse, a expunerii la foc, ventila?iei necorespunz?toare, expunerii excesive la umezeal?, solicit?rii anormale (neconform cu instruc?iunile din manualul de utilizare) sau exploat?rii defectuoase; - gre?elilor de fixare ?i setare ale produselor f?r? respectarea instruc?iunilor pentru fiecare produs în parte. - interven?ii asupra produselor, indiferent de natura lor, de c?tre personal neautorizat în scris de furnizor, schimbarea sau folosirea de alte componente care nu au fost livrate odat? cu produsul. - deterior?rii rezultate dintr-o folosin?? necorespunz?toare, neglijen??, accidente sau uzur? normal?. Acumulatorii (baterii reînc?rcabile) beneficiaz? de 6 luni garan?ie de la dat? achizi?iei, cu excep?ia situa?iilor în care se precizeaz? altfel. OBLIGA?IILE BENEFICIARULUI - s? respecte instruc?iunile de utilizare ale echipamentelor/produselor, conform indica?iilor tehnice date de produc?tor, vânz?tor, respectiv de executantul opera?iilor de service - s? pastrareze integritatea sigiliilor vânz?torului/produc?torului, respectiv ale executantului opera?iilor de service. - s? pastrareze documenta?ia primit? odat? cu echipamentul/produsul, pe toat? durata perioadei de garan?ie. - s? comunice num?rul facturii ?i al certificatului de garan?ie pentru a putea beneficia de garan?ie. - s? trimit? produsul în service înso?it de toate accesoriile cu care s-a achizi?ionat ?i livrat; ALTE INFORMA?II IMPORTANTE Produsele f?r? etichetele sau sigiliile de garan?ie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare respectiv stocare defectuoas?, cum ar fi, dar f?r? a se limita la urm?toarele: cr?p?turi, sp?rturi, elemente torsionate, desprinse sau lips?, urme de arsuri sau p?trundere de lichide – vor fi refuzate la recep?ia în vederea acord?rii garan?iei. Modific?rile de configurare ?i utilizare incorect? a produselor exonereaz? vânz?torul de orice r?spundere. Garan?ia furnizat? nu afecteaz? drepturile beneficiarului consumator prev?zute prin legisla?ia aplicabil? în vigoare privind vânzarea produselor ?i garan?iile asociate acestora. In cazul produselor care sunt trimise din service catre client iar acesta refuza primirea, pentru a putea fi retrimis, clientul va trebui sa plateasca in avans taxa de livrare pentru produsul trimis la garantie dar si alte taxe aferente repararii produsului in cazul in care acesta nu prezenta probleme de garantie, sau nu se mai afla in termenul legal de garantie. Clientul va fi notificat in scris sa ne achite sumele datorate ca sa putem expedia produsul, iar in cazul in care nu plateste sumele datorate catre noi in termen de 60 de zile de la emiterea facturii proforme, produsul va ramane in proprietatea noastra astfel prejudiciul va fi considerat stins. NOTA : Pentru piesele de schimb comandate pentru produsele care nu se afla in garantie si reparate in regim propriu, punem la dispozitie schema explodata a produsului pentru identificarea corecta a piesei de catre client. Piesele de schimb se platesc in avans si odata comandate nu mai pot fi returnate. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE Produsele aduse sau expediate pentru service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de casaidea.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului. Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Sos.Industriala, Nr.6, Cladirea LP1 di incinta Sc Logistic Park Sa Conditii generale de acordare a garantiei : Aceste conditii de acordare a garantiei sunt complementare conditiilor de utilizare din manualul de utilizare furnizat de catre producator. Aceste conditii sunt eliberate de noi ca si completare la informatiile care lipsesc din manualele de utilizare. Respectarea acestor conditii este obligatorie si nu optionala. Orice aparat trebuie sa fie curatat dupa fiecare utilizare. Curatat de praf si de alte reziduuri, trebuie eliberate caile de aerisire ale pieselor in miscare acolo unde este cazul, se pot folosi pensule subtiri, carpe moi sau compresoare de aer. Pentru a evita suprasolicitarea motoarelor electrice, dupa un interval de functionare continuu, dispozitivul trebuie oprit pentru racire. Pentru masinile de insurubat momentul de repaus terebuie dupa fiecare 1 minut de functionare continua, fierastraiele ciruclare electrice, debitatoare de metal cu banda sau disc, masinile de prelucrare a lemnului cu sau fara acumulator dupa fiecare 5 minute de functionare. Atentie ! Daca observati ca in timpul functionarii oricarui utilaj, apar anumite semne de functionare defectuoasa cum ar fi : supraincalzire reprezentata de fum care iese din motor, blocarea unor componente in timpul functionarii, zgomote nefiresti, vibratii puternice, functionare intermitenta, suruburi slabite, opriti utilajul si il inspectati sa va asigurati ca nu exista factori externi care afecteaza integritatea si siguranta utilajului, NU continuati lucrul. Utilizarea de accesorii si consumabile care nu apartin aceleiasi marci sau care au alte caracteristici decat cele recomandate de producator pentru functionarea in paramentrii normali ai utilajului pot duce la defecte sau accidentari (de exmplu: a se respecta viteza maxima de rotatie a discurilor sau diametrele acestora, sau tipul materialului taiat etc.) Utilajele care vin in service si au fost expuse unui mediu umed sau prezina socuri mecanice (lovituri prin cadere, carcase sparte, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari, taiere, gaurire, vopsire, lipire ) nu vor mai beneficia de garantie, doar de servisare contra-cost daca aceasta este posibila. Elementele de prindere si fixare ( suruburi, piulite, coliere etc ) a utilajelor trebuie verificate inainte de fiecare utilizare, iar acolo unde este cazul acestea trebuie fixate. Daca exista situatii in care considerati ca informatiile furnizate odata cu livrarea produsului comandat plus informatiile oferite in conditiile generale de acordare a garantiei nu sunt suficiente pentru o intretinere si exploatare corespunzatoare a utilajului comandat ne puteti contacta la numerele de telefon 0786577071 / 0751577069 / 0241837970 intre orele 9 – 17 de Luni – Vineri sau la adresa de email suport@casaidea.ro si vom reveni in cel mai scurt timp cu informatiile suplimentare.

Toate produsele noi comercializate de CASA IDEEA GROUP SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca CASA IDEEA GROUP SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur CASA IDEEA GROUP SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
NU trimite?i produse de retur decât dup? ce a?i trimis un email la adresa suport@casaidea.ro sa ne informati despre acesta, optional puteti completa si formularul de retur aici, dar NU este obligatoriu. Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite f?r? nicio excep?ie. Consumatorul are dreptul s? notifice în scris comerciantului c? renun?? la cump?rare, f?r? penalit??i ?i f?r? invocarea unui motiv, în termen de 14 zille calendaristice de la primirea produsului s?u, în cazul prest?rilor de servicii, de la încheierea contractului . Conform Ordonan?ei de Urgen?? Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioni?tii, precum ?i pentru modificarea ?i completarea unor acte normative: Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, f?r? a fi nevoit s? justifice decizia de retragere ?i f?r? a suporta alte costuri decât cele prev?zute la art.13 alin.(3) ?i art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intr? în posesia fizic? a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, coletele trimise prin POSTA ROMANA vor fi ridicate doar daca vor fi livrate la sediul nostru, daca primim aviz cu ridicare din sediul postal de care apartinem nu vor fi ridicate. Coletele trimise prin curier rapid se livreaza la sediu. Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERV?M DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!! Produsul returnat trebuie s? fie în aceea?i stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile ?i documentele care l-au înso?it). Nu se accept? pentru returnare produsele care prezint? modific?ri fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, ?ocuri, urme de folosire excesiv? ?i/sau interven?ii neautorizate etc. Daca produsul prezinta urme de uzura dar poate fi recomercializat, va fi retinuta 15% din contravaloarea acestuia pentru a putea fi ulterior recomercializat ca si produs reambalat/folosit. Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie s? ne instiinteze telefonic sau pe mail la suport@casaidea.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristic? de la data ridic?rii/primirii produsului. Retururile dup? 14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile se refer? la perioada de timp scurs? între momentul primirii produsului de c?tre client ?i solicitarea de retur în care se solicit? înlocuirea/rambursarea, rezolvarea situa?iei respectiv luarea lacuno?tin?? a solicit?rii, comunicarea num?rului de retur, procesarea, solu?ionarea ?i trimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificat?, îns? aceasta nu seadaug? la perioada maxim? ini?ial? de 14 zile, solicitarea clientului se încadreaz? în continuare în perioada de retur. Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul ?i a primi acceptul din partea noastr?. Dup? ce vom primi returul expediat de dumneavoastr? la depozitul nostru, v? vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirm? recep?ionarea coletului. Dac? returna?i vreun articol, contravaloarea acestuia v? va fi restituit? prin metoda de plat? utilizat? ini?ial de dumneavoastr?, cu excep?ia taxei de transport pentru retur. Cump?r?turile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate c?tre cardul dumneavoastr?, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie s? ne comunica?i coordonatele dumneavoastr? bancare (cod IBAN). Pentru a ad?uga datele bancare chiar dumneavoastr? în formularul de retur completa?i num?rul de cont IBAN în care dori?i rambursarea. În caz c? nu a?i completat num?rul de cont acesta va fisolicitat în scris într-un email sau telefonic dup? primirea returului expediat de dumneavoastr? la depozitul nostru. Costurile de transport NU sunt suportate de c?tre casaidea.ro. Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile din momentul în care am recep?ionat produsul în service ?i a?i furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor . Pentru comenzile pl?tite online cu card bancar suma va fi returnat? pe acela?i card utilizat la tranzac?ionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului. În cazul în care au fost achizi?ionate mai multe produse de acela?i fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantit??ii este acceptat? doar dac? produsele sunt sigilate. Va rug?m ca în momentul expedierii coletul s? con?in? urm?toarele documente/date: 1. Numele pe care s-a f?cut comand?. 2. Num?rul comenzii 3. Num?rul de retur (num?rul comunicat pe mail în momentul complet?rii formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier v? rug?m s? completa?i pe scrisoarea de transport (AWB) num?rul de retur . Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre urm?toarele situa?ii: a. Produsul a fost adus pe "comand? special?" (COMAND? SPECIAL? este definit? c? fiind lista de produse comandat? de c?tre Beneficiar ?i care nu se afl? în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme ?i a pl??ii unui avans, în termenii agrea?i de p?r?i. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dac? oricare dintre produsele comandate constituie Comand?Special?.) b. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achizi?ionat este nefunc?ional sau prezint? vicii de fabrica?ie, acesta va fi înlocuit cu un produs func?ional, cu condi?ia notific?rii în SCRIS (nu telefonic) la adresa suport@casaidea.ro a SC CASA IDEEA GROUP SRL în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scris? trimis? la suport@casaidea.ro trebuie înso?it? de dovezi ale constat?rii defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se refer? la perioada de timp scurs? între momentul constat?rii defectului de c?tre client ?i trimiterea emailului în carese solicit? înlocuirea, rezolvarea situa?iei respectiv luarea la cuno?tin?? a solicit?rii, procesarea, solu?ionarea ?i trimiterea unui produs înlocuitor poate dura mai mult decât perioadaspecificat? îns? aceasta nu se adaug? la perioada maxim? ini?ial? de 48 ore, solicitarea clientului se încadreaz? în continuare în perioada de retur. Nu se accept? returul produselor pentru accesorii lips? sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului. Pentru aceast? categorie de produse contravaloarea se returneaz? doar înurm?toarele condi?ii: - produsul se defecteaz? în perioada de garan?ie prev?zut?; - defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucr?toare; - produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar." De re?inut: În cazurile în care produsele returnate prezint? ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzur?, zgârieturi, lovituri, ?ocuri electrice, accesorii lips?, ne rezerv?m dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicat? dup? evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezerv?m dreptul de a refuza acceptarea returului în situa?ia unor abuzuri (return?ri repetate).

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate CASA IDEEA GROUP SRL

Politica de confidentialitate promovata de CASA IDEEA GROUP SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
CASA IDEEA GROUP SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro