Daemimag (3483 produse)
Scule electrice si unelte
Ingrijire personala si cosmetice
Cosmetice si Ingrijire personala Produse igiena dentara Produse Ingrijire par
Produse Igiena dentara speciale Igiena dentara
Articole Sanatate si Wellness Articole wellness Intretinere personala
Electrocasnice si Climatizare
Espressoare, cafetiere si accesorii Cafea si ceai
Electrocasnice bucatarie Accesorii electrocasnice
Sport si Activitati in aer liber
Fitness si nutritie Aparate
Articole de sezon Biciclete
PC, Accesorii si Programe
Retelistica si supraveghere Sisteme de supraveghere si securitate
TV, Audio-Video si Foto
Audio HI-FI si Profesionale Audio HI-FI
Moda Fashion
Articole pentru FEMEI Genti si accesorii femei
Articole pentru BARBATI Genti si accesorii barbati
BEBELUSI
Laptopuri, Tablete si Telefoane
Telefoane mobile si accesorii Telefoane mobile

Termeni si Conditii Daemimag

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative: OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilorOUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistiiLegea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilorLegea 365/2002 privind comertul electronic

Informatii Livrare Daemimag

48 ore

Informatii Garantie Daemimag

Toate bunurile comercializate de catre Daemimag cu exceptia celor resigilate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie facand cele resigilate), in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.In cazul Bunurilor vandute si livrate de Daemimag, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: daemimag@gmail.com sau telefonic la numarul de telefon: 0751795836.In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor.

Politica de Retur Daemimag

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Responsabilitatea fata de starea produsuluiConform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor. Dispozitii legaleIn conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi. ImportantNu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;- produsele confectionate la cererea consumatorului- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator