DIGITAL MURESAN SRL (10150 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Bucatarie si servire Vesela pentru masa si tacamuri
Iluminat si electrice Corpuri de iluminat exterior
PC, Accesorii si Programe
Periferice PC Periferice
TV, Audio-Video si Foto
Aparate foto si accesorii Accesorii foto si video
Carti, Birotica si Cadouri
Birotica si papetarie Hartie si produse din hartie

Termeni si Conditii DIGITAL MURESAN SRL

Produsele comercializate de catre S.C. DIGITAL MURESAN S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Garantia este valabila atunci cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R). In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire. Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza: - 24 de luni de la data vanzarii pentru piesele de schimb. - Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata 3-4 luni. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, tavi portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc. S.C. DIGITAL MURESAN S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: 1. Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata. 2. Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate. 3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului. 4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau. 5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator. 6. Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc) 7. Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice). 8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice. 9. Piesele prezinta o uzura normala(fireasca) Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente: 1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre S.C. DIGITAL MURESAN S.R.L. 2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare 3. Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza. 4. Deviz de montare.Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj) 5.Deviz de constatare. Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, 6. Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul 7. Formular reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul) NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul reclamat provine numai de la rulment). In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la autohelixmsa@gmail.com data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB). EXCEPTII GARANTIE: - Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator. - Pentru anumite piese de schimb de origine (OE) procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului pentru constatarea defectului, garantia putand fi preluata de reteaua importatorului. In cazul in care reclamati un produs de origine in garantie va rugam sa ne comunicati acest aspect in scris la autohelixmsa@gmail.ro pentru a va indica pasii specifici care trebuie urmati.

Informatii Livrare DIGITAL MURESAN SRL

1-2 zile

Produsele comercializate de catre DIGITAL MURESAN SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie DIGITAL MURESAN SRL

Toate produsele comercializate de Digital Muresan SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 6 luni pentru persoane fizice ,respectiv 3 luni pentru persoane juridice, de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor. Pentru piesele si accesoriile care se monteaza pe autoturisme,pentru acordarea garantiei,clientul va face dovada montarii acestora intr-un service autorizat RAR. Actele necesare garantiei sunt: Copie dupa certificatul serviceului unde a fost montat. Devizul de montare, Devizul de constatare, Copie dupa certificatul masinii pe care sa montat produsul reclamant. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta imperfectiuni din fabricatie a carcasei produsului, daca acestea nu afecteaza functionalitatea lui. Pentru solutionarea problemelor legate de garantie,CLIENTUL are responsabilitatea de a prezenta produsul reclamat defect la sediul vanzatorului,sau de a trimite produsul prin curier la sediul vanzatorului. Costurile legate de predarea / trimiterea produselor lasediul vanzatorului sunt suportate de catre client. Un reprezentant Digital Muresan SRL va analiza produsele reclamate defecte pentru solutionarea garantiei. In cazul in care produsele sau alte piese componente devin suspecte, Digital Muresan SRL va apela la o firma specializata pentru a evalua natura defectului,dupa care va comunica clientului solutia propusa. Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile (de la data cand produsul a ajuns la sediul vanzatorului pana la restituirea banilor,sau trimiterea unui alt produs catre client)

Toate produsele noi comercializate de DIGITAL MURESAN SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca DIGITAL MURESAN SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur DIGITAL MURESAN SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Toate produsele comercializate de Digital Muresan SRL sunt insotite de bon fiscal si/sau factura fiscala si certificat de garantie. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia. In situatia in care persoana care formuleaza reclamatia de garantie este un consumator in sensul prevazut de lege, iar reclamatia care invoca lipsa conformitatii este intemeiata, operatorul garantiei va repara sau inlocui produsul in termen de 15 zile calendaristice. In orice alte cazuri reclamatia va fi solutionata intr-un termen rezonabil de 30 de zile. In cazul inlocuirii produsului in perioada de garantie se vor aplica urmatoarele: - in situatia in care persoana care formuleaza reclamatia este un consumator, produsul inlocuitor va beneficia de un nou termen de garantie conform legii. - in orice alta situatie produsul inlocuitor va avea o perioada de garantie egala cu perioada de garantie ramasa pentru produsul initial. Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992 republicata. Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a produselor.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate DIGITAL MURESAN SRL

Politica de confidentialitate promovata de DIGITAL MURESAN SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
DIGITAL MURESAN SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro