ECOMSTAR ONLINE.SRL (642 produse)
Auto, Moto
Carti, Birotica si Cadouri
Librarie on-line Timp liber
PC, Accesorii si Programe
Componente PC Componente

Termeni si Conditii ECOMSTAR ONLINE.SRL

Termeni si conditii contractualeLivrarea produselorProdusele se vor livra si plati utilizind modalitatea aleasa de Dumneavoastra la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si sunt absolut noi.Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii.In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare. Reclamatiile privind starea in care a ajuns coletul, ulterioare acceptarii si platii produsului, nu vor fi luate in considerare.

Informatii Livrare ECOMSTAR ONLINE.SRL

3 zile lucratoare 

Informatii Garantie ECOMSTAR ONLINE.SRL

Termeni si conditii de garantieProdusul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de ECOM, un ambalaj adecvat pentru transport cat si toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumparare , in caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii;Produsul trebuie trimis numai prin Posta Romana, serviciul de mesagerie postala taxele fiind suportate de firma noastra. In cazul in care se va constata ca defectiunea nu se incadreaza in conditiile de garantie, cheltuielile cu taxele postale se vor suporta de client.Toate produsele sunt insotite obligatoriu la livrare de certificat de garantie. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe email catre magazin@ecomstar.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.Eventualele lipsuri/deteriorari ale produsului trebuie comunicate catre firma noastra in termen de 24 de ore de la primirea coletului, in caz contrar se considera ca acestea nu au existat. In cazul defectarii produsului, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic sau prin email, specificand defectiunea semnalata. Dupa ce se va stabili cu operatorul ECOM daca defectiunea este intr-adevar reala, se va trimite produsul prin curierat pe adresa sediului tehnic:Va rugam nu trimiteti colete pe alte adrese intrucat nu vor fi ridicate.Toate costurile necesare repunerii in conformitate a produsului aflat in garantie sunt suportate de ECOM.Modalit??ile de efectuare a livr?rii produsului reparat sau inlocuit sunt fie prin ridicarea acestuia de magazinul firmei noastre personal de c?tre beneficiar sau printr-un delegat împuternicit în acest scop, fie prin expediere prin posta, costurile fiind suportate de firma noastra, fie prin expedi?ie prin curierat rapid în cazul unei solicit?ri scrise exprese în acest sens. În cazul din urm? expedi?ia se face doar cu acordul nostru, costul expedi?iei cazand în sarcina beneficiarului ?i va fi achitat cu factur? de expedi?ie ?i transport. La solicitarea acord?rii garan?iei pentru un produs comercializat de noi va fi necesar s? îl prezenta?i cu TOATE accesoriile cu care s-a livrat produsul precum ?i cu ambalajul original în cazul în care rezolvarea garan?iei implic? înlocuirea produsului. De asemenea produsul trebuie inso?it de factura fiscal? sau bonul fiscal, dupa caz, în original f?r? de care suntem în imposibilitate de a asigura gara?ia. Se va refuza recep?ia în vederea asigur?rii garan?iei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garan?ie intacte. Departamentul tehnic va efectua opera?iunile de service în termen de cel mult 15 zile de la recep?ia echipamentelor.  Restituirea contravalorii sau înlocuirea produsului achizi?ionat ori a serviciului prestat se face imediat dup? constatarea imposibilit??ii repararii acestuia, dac? aceast? situa?ie nu este imputabil? consumatorului. Restituirea contravalorii produsului sau serviciului se face la valoarea  de achizitie initiala. Agentul economic are acelea?i obliga?ii pentru produsul sau serviciul înlocuit ca ?i pentru produsul sau serviciul vândut ini?ial. Modalit??ile de efectuare a livr?rii produsului reparat sau inlocuit sunt fie prin ridicarea acestuia de magazinul firmei noastre personal de c?tre beneficiar sau printr-un delegat împuternicit în acest scop, fie prin expediere prin posta, costurile fiind suportate de firma noastra, fie prin expedi?ie prin curierat rapid în cazul unei solicit?ri scrise exprese în acest sens. În cazul din urm? expedi?ia se face doar cu acordul nostru, costul expedi?iei cazand în sarcina beneficiarului ?i va fi inclus în valoarea facturii sau va fi achitat cu factur? de expedi?ie ?i transport.In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect precum si taxele de transport achitate de ECOM.

Politica de Retur ECOMSTAR ONLINE.SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Returul produselorReturnare produseLa Ecomstar te poti razgandi in caz ca nu esti convins ca ai facut o alegere buna. Daca produsul cumparat nu corespunde asteptarilor tale, il poti returna. Ai la dispozitie 2 optiuni: fie iti returnam banii, fie poti folosi banii proveniti din returnarea produsului pentru achitarea altui produs.  1.   Cadrul legalConform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de vanzator.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.Coletele de retur se trimit catre catre Ecomstar fara plata ramburs sau taxe de achitat.