Ecomstar Online SRL (408 produse)
Auto, Moto
Carti, Birotica si Cadouri
Librarie on-line Timp liber
PC, Accesorii si Programe
Componente PC Componente

Termeni si Conditii Ecomstar Online SRL

Termeni si conditii contractualeLivrarea produselorProdusele se vor livra si plati utilizind modalitatea aleasa de Dumneavoastra la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si sunt absolut noi.Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii.In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare. Reclamatiile privind starea in care a ajuns coletul, ulterioare acceptarii si platii produsului, nu vor fi luate in considerare.

Informatii Livrare Ecomstar Online SRL

3 zile lucratoare 

Produsele comercializate de catre Ecomstar Online SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie Ecomstar Online SRL

Termeni si conditii de garantieProdusul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de ECOM, un ambalaj adecvat pentru transport cat si toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumparare , in caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii;Produsul trebuie trimis numai prin Posta Romana, serviciul de mesagerie postala taxele fiind suportate de firma noastra. In cazul in care se va constata ca defectiunea nu se incadreaza in conditiile de garantie, cheltuielile cu taxele postale se vor suporta de client.Toate produsele sunt insotite obligatoriu la livrare de certificat de garantie. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe email catre magazin@ecomstar.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.Eventualele lipsuri/deteriorari ale produsului trebuie comunicate catre firma noastra in termen de 24 de ore de la primirea coletului, in caz contrar se considera ca acestea nu au existat. In cazul defectarii produsului, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic sau prin email, specificand defectiunea semnalata. Dupa ce se va stabili cu operatorul ECOM daca defectiunea este intr-adevar reala, se va trimite produsul prin curierat pe adresa sediului tehnic:Va rugam nu trimiteti colete pe alte adrese intrucat nu vor fi ridicate.Toate costurile necesare repunerii in conformitate a produsului aflat in garantie sunt suportate de ECOM.Modalit??ile de efectuare a livr?rii produsului reparat sau inlocuit sunt fie prin ridicarea acestuia de magazinul firmei noastre personal de c?tre beneficiar sau printr-un delegat împuternicit în acest scop, fie prin expediere prin posta, costurile fiind suportate de firma noastra, fie prin expedi?ie prin curierat rapid în cazul unei solicit?ri scrise exprese în acest sens. În cazul din urm? expedi?ia se face doar cu acordul nostru, costul expedi?iei cazand în sarcina beneficiarului ?i va fi achitat cu factur? de expedi?ie ?i transport. La solicitarea acord?rii garan?iei pentru un produs comercializat de noi va fi necesar s? îl prezenta?i cu TOATE accesoriile cu care s-a livrat produsul precum ?i cu ambalajul original în cazul în care rezolvarea garan?iei implic? înlocuirea produsului. De asemenea produsul trebuie inso?it de factura fiscal? sau bonul fiscal, dupa caz, în original f?r? de care suntem în imposibilitate de a asigura gara?ia. Se va refuza recep?ia în vederea asigur?rii garan?iei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garan?ie intacte. Departamentul tehnic va efectua opera?iunile de service în termen de cel mult 15 zile de la recep?ia echipamentelor.  Restituirea contravalorii sau înlocuirea produsului achizi?ionat ori a serviciului prestat se face imediat dup? constatarea imposibilit??ii repararii acestuia, dac? aceast? situa?ie nu este imputabil? consumatorului. Restituirea contravalorii produsului sau serviciului se face la valoarea  de achizitie initiala. Agentul economic are acelea?i obliga?ii pentru produsul sau serviciul înlocuit ca ?i pentru produsul sau serviciul vândut ini?ial. Modalit??ile de efectuare a livr?rii produsului reparat sau inlocuit sunt fie prin ridicarea acestuia de magazinul firmei noastre personal de c?tre beneficiar sau printr-un delegat împuternicit în acest scop, fie prin expediere prin posta, costurile fiind suportate de firma noastra, fie prin expedi?ie prin curierat rapid în cazul unei solicit?ri scrise exprese în acest sens. În cazul din urm? expedi?ia se face doar cu acordul nostru, costul expedi?iei cazand în sarcina beneficiarului ?i va fi inclus în valoarea facturii sau va fi achitat cu factur? de expedi?ie ?i transport.In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect precum si taxele de transport achitate de ECOM.

Toate produsele noi comercializate de Ecomstar Online SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Ecomstar Online SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur Ecomstar Online SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Returul produselorReturnare produseLa Ecomstar te poti razgandi in caz ca nu esti convins ca ai facut o alegere buna. Daca produsul cumparat nu corespunde asteptarilor tale, il poti returna. Ai la dispozitie 2 optiuni: fie iti returnam banii, fie poti folosi banii proveniti din returnarea produsului pentru achitarea altui produs.  1.   Cadrul legalConform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de vanzator.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.Coletele de retur se trimit catre catre Ecomstar fara plata ramburs sau taxe de achitat.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate Ecomstar Online SRL

Politica de confidentialitate promovata de Ecomstar Online SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Ecomstar Online SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro