Termeni si Conditii GRACEFUL NAILS SRL

Puteti plasa comanda 24/7 prin intermediul cosului de cumparaturi online. Procesarea si preluarea comenzilor are loc de luni pina simbata. Comenzile primite duminica vor fi procesate luni. Ridicarea personala a comenzilor se poate face direct din magazin, dislocat pe bd. Voluntari, 86, SMART EXPO, SPATIUL COMERCIAL D4. OR. VOLUNTARI, jud. Ilfov, de luni pana vineri intre orele 09-17, simbata 09-13. Ridicarea personala a comenzilor se va face dupa confirmarea telefonica efectuata de un operator Global Fashion. Comenzile care depasesc 400 LEI beneficiaza de livrare GRATUITA pe teritoriul Romaniei. METODE DE LIVRARE Sunt disponibile urmatoarele metode de livrare: 1. Cargus - Costul de livrare: 0 LEI (comenzi de la 400 LEI). - Costul de livrare: 15 LEI (comenzi de pina la 400 LEI). 2. FAN Courier - Costul de livrare: - 0 LEI (comanda de la 400 LEI); - Costul de livrare: - 35 LEI (comanda de pina la 400 LEI); 3. SAMEDAY - Costul de livrare: 0 LEI (comanda de la 400 LEI). - Costul de livrare: 20 LEI (comanda de pina la 400 LEI). 4. Paketa - Costul de livrare: 0 LEI (comanda de la 400 LEI). - Costul de livrare: 15 LEI (comanda de pina la 400 LEI).

Informatii Livrare GRACEFUL NAILS SRL

2 zile

Produsele comercializate de catre GRACEFUL NAILS SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie GRACEFUL NAILS SRL

Informa?ia despre garan?ia la fiecare produs este indicat? în descrierea acestuia.

Toate produsele noi comercializate de GRACEFUL NAILS SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca GRACEFUL NAILS SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur GRACEFUL NAILS SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Va rugam sa atrageti atentia, ca culorile autentice ale produselor pot varia fata de culorile si nuantele de pe site, in functie de redarea culorilor de pe monitorul dumneavoastra. Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. Bunurile pot fi returnate in cazul in care: Cosmetice: - cu eticheta originala; - cu toate accesoriile aferente; - fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura; - fara ambalaj deteriorat, zgarieturi; - sa fie sigilate; Aparate: - cu eticheta originala; - cu toate accesoriile aferente; - cu certificatul de garantie, in original; - fara urme vizibile de deteriorare; - fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele; - fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/electrice; Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou. Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul). Pentru a returna bunurile, este nevoie de: 1. Sa trimiteti o fotografie a produselor in ambalajul lor original la adresa ro.globalfashion@gmail.com, impreuna cu numarul comenzii si o descriere a motivului returnarii. Un manager va va contacta intre orele 9-18 in zilele lucratoare. 2. Vi se va oferi o metoda de returnare in functie de regiunea in care locuiti. 3. Este posibil sa vi se refuze o rambursare sau un schimb de bunuri de calitate corespunzatoare. Fiecare cerere este analizata in mod individual. 4. In cazul in care Departamentul de Calitate aproba, vom returna sau schimba bunurile. Cheltuielile de expediere si de returnare nu vor fi rambursate. Este important: 1. Producatorii pot, la discretia lor si fara notificare prealabila, sa modifice aspectul si ambalajul produsului. 2. Magazinul online nu este responsabil pentru livrarea comenzii in cazul in care cumparatorul a specificat o adresa de livrare incorecta. 3. Magazinul online nu este responsabil daca asteptarile cumparatorului cu privire la proprietatile de consum ale produsului nu au fost justificate. 4. Magazinul online nu este raspunzator pentru daunele cauzate cumparatorului ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a produselor achizitionate prin intermediul magazinului online. 5. Magazinul online nu este raspunzator pentru daunele suferite de client ca urmare a completarii necorespunzatoare a formularului de comanda, inclusiv pentru specificarea eronata a datelor cu caracter personal si pentru actele ilicite ale unor terte parti. 6. Toate materialele informative prezentate pe site au doar rol de referinta. In cazul in care cumparatorul are intrebari cu privire la proprietatile si caracteristicile bunurilor, cumparatorul are dreptul sa contacteze vinzatorul pentru informatii suplimentare inainte de a plasa comanda. Termeni si conditii generale 1. Rambursarile sunt emise in functie de modul in care a fost achitata comanda. In cazul achitarii comenzii cu cardul bancar pe site sau la terminale, rambursarile sunt posibile numai pe cardul bancar de pe care a fost efectuata plata si numai pentru proprietarul cardului bancar, la prezentarea pasaportului acestuia. Va rugam sa retineti! Este interzis sa se dea cardul bancar unei alte persoane. 2. Atunci cind returneaza un articol, clientul trebuie sa completeze un formular de returnare, indicind detaliile pasaportului. 3. Rambursarile vor fi emise în termen de maximum 10 zile lucratoare. Puteti obtine informatii detaliate despre returnare scriind la ro.globalfashion@gmail.com sau apelind la numarul de telefon indicat pe pagina de contact. Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate GRACEFUL NAILS SRL

Politica de confidentialitate promovata de GRACEFUL NAILS SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
GRACEFUL NAILS SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro