Termeni si Conditii LICORI ALESE GROUP SRL

Termenii ?i condi?iile generale prev?zute în continuare se vor aplica tuturor vânz?rilor de bunuri de c?tre Licori Alese ?i partenerii s?i, prin intermediul magazinului virtual www.licorialese.ro c?tre Cump?r?tor ?i pot fi modificate oricând de c?tre Licori Alese f?r? notificare prealabil?. Astfel, urm?torii termeni vor însemna: Cump?r?tor – persoan? fizic? / persoan? juridic? sau alt? entitate juridic? ce emite o Comand?. Vânz?tor – Licori Alese, cu denumirea comercial? Licori Alese Group SRL, având sediul social în BUCURESTI, Str. ION CAMPINEANU nr. 26, bl. B, sc.2, et.1, ap. 43, sector 1, CUI RO46368680, nr. de înregistrare la Registrul Comer?ului J40/12124/27.06.2022. Bunuri – orice produs, inclusiv documentele ?i serviciile men?ionate în Comand?, care urmeaz? a fi furnizate de c?tre Vânz?tor Cump?r?torului. Comand? – un document electronic ce intervine ca form? de comunicare între Vânz?tor ?i Cump?r?tor, prin care Vânz?torul este de acord s? livreze Bunurile ?i Cump?r?torul este de acord s? primeasc? aceste Bunuri ?i s? fac? plat? acestora. Contract – o Comand? confirmat? de c?tre Vânz?tor. Drepturi de Proprietate Intelectual? – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor ?i drepturi în natur? de autor, drepturile de baz? de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, m?rci înregistrate ?i înregistr?ri ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus. Prin lansarea unei Comenzi electronice pe site-ul www.licorialese.ro, Cump?r?torul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, telefon) prin care Vânzatorul î?i deruleaz? opera?iunile. Comanda va fi compus? din urm?toarele documente: Comanda (împreun? cu men?iunile clare asupra datelor de livrare ?i facturare) ?i condi?iile sale specifice. Termeni ?i condi?ii Daca Vânz?torul confirm? Comanda, acest lucru implic? o acceptare complet? a termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de c?tre Vânz?tor se consider? finalizat? atunci când exist? o confirmare electronic? (e-mail) din partea Vânz?torului c?tre Cump?r?tor, f?r? a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânz?torul nu consider? în nici un moment o comand? neconfirmat? ca având valoarea unui Contract. Confirmarea Comenzii se face electronic (e-mail). Pre?urile produselor din comand? sunt valabile 3 zile lucr?toare de la data înregistr?rii comenzii. Termenii ?i condi?iile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat. Vânz?torul î?i va utiliza cuno?tin?ele sale profesionale ?i tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comand? ?i va livra Bunurile care îndeplinesc cerin?ele ?i specifica?iile Cump?r?torului exprimate în Comand?; Informa?iile prezentate pe site-urile Vânz?torului au caracter informativ ?i pot fi modificate de c?tre Vânz?tor, f?r? o anun?are prealabil?. Descrierile produselor pot fi incomplete, îns? vânz?torul face eforturi de a prezenta informa?iile cele mai relevante, pentru ca produsul s? fie utilizat în parametrii pentru care a fost achizi?ionat;

Informatii Livrare LICORI ALESE GROUP SRL

livrare de la 24h la 48h

Produsele comercializate de catre LICORI ALESE GROUP SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie LICORI ALESE GROUP SRL

Garantie 24 luni

Toate produsele noi comercializate de LICORI ALESE GROUP SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca LICORI ALESE GROUP SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur LICORI ALESE GROUP SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
RETURNAREA PRODUSELOR Potrivit Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum ?i pentru modificarea ?i completarea unor acte normative, consumatorul (persoan? fizic?) are dreptul s? notifice în scris compania c? renun?? la cump?rare, f?r? penalit??i ?i f?r? invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data intr?rii în posesia fizic? a produselor de c?tre client. Recomandarea este ca marfa sa se returneze în forma sa original?, f?r? a fi deteriorata, cu etichetele intacte, fara a prezenta urme vizibile de folosire, cu o fotocopie dup? factur?, pe adresa noastr?. Returul se face cu accea?i firm? de curierat rapid cu care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la retur. Nu se accept? pentru returnare produsele care prezint? modific?ri fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, ?ocuri etc. Licori Alese Group SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorare, f?r? ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea ini?ial?, aceste taxe pot avea o valoare între 10 ?i 100% din valoarea ini?ial? a produsului, în func?ie de gradul de afectare al formei ini?iale al coletului ?i/sau produsului.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate LICORI ALESE GROUP SRL

Politica de confidentialitate promovata de LICORI ALESE GROUP SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
LICORI ALESE GROUP SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro