Meloni Care SRL (13 produse)
Ingrijire personala si cosmetice
Aparate si Accesorii ingrijire personala Aparate cosmetice

Termeni si Conditii Meloni Care SRL

Politica de confidentialitate promovata de Meloni Care SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).Meloni Care SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40749129988.Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40749129988

Informatii Livrare Meloni Care SRL

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.Comenzile cu valoare mai mare de 300 lei beneficiaza de livrare gratuita.Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 300 lei este de 20 lei.Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Produsele comercializate de catre Meloni Care SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie Meloni Care SRL

Toate produsele comercializate de Meloni Care SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 de luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Toate produsele noi comercializate de Meloni Care SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Meloni Care SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur Meloni Care SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Cump?r?torul are dreptul s? se retrag? din Contract, respectiv s? returneze un Produs sau s? renun?e la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, f?r? invocarea unui motiv ?i f?r? a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs sau de renun?are la un Serviciu expir? în termen de 14 zile de la:• ziua în care Cump?r?torul intr? în posesia fizic? a ultimului Produs – în cazul în care Cump?r?torul comand? printr-o singur? comand? produse multiple care vor fi livrate separat.• ziua în care Cump?r?torul intr? în posesia fizic? a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livr?rii unui produs care const? din mai multe loturi sau piese.9.2. În cazul exercit?rii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în termen de maxim 14 zile de la data anun??rii deciziei de returnare, în contul bancar oferit de c?tre client în scris pe adresa de email contact@melonicare.ro. Astfel, restituirea banilor se va face numai în contul primit prin confirmarea scris? din partea Cump?r?torului.9.3. Suma va fi returnat? dup? cum urmeaz?:9.3.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul bancar precizat 9.3.2. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar în showroom -> prin restituire numerar în showroom sau prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar precizat 9.4. . Dup? ce solicitarea va fi procesat?, Cump?r?torul fi contactat telefonic pentru restul detaliilor, urmând ca apoi s? primeasc? un formular electronic care con?ine Cererea de retur. Aceasta trebuie tip?rit? semnat? ?i lipit? pe coletul returnat (ar fi preferabil s? fie pus într-un plic pentru protec?ie la transport).9.5. Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristic? din intervalul de returnare trecut în pagina de prezentare a produsului achizi?ionat/ Intervalul de returnare începe de la data primirii produsului. Formularele completate dup? aceast? perioad? nu mai sunt valabile.9.6. Termenul de r?spuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucr?toare de la momentul înregistr?rii. Produsul solicitat spre retur va fi expediat de c?tre Client.9.7. Produsele trebuie returnate în starea de produs nou ?i înso?ite de toate accesoriile, documentele originale (factur? fiscal?, bon fiscal, fi?? tehnic?, manual de utilizare, certificat de garan?ie), bine ambalate ?i protejate la transport.9.8. Produsele oferite cadou trebuie de asemenea s? fie returnate, în condi?ii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la pre?ul afi?at pe Marketplace, iar valoarea lor va fi re?inut? din diferen?a care trebuie rambursat?.9.9. Aten?ie: Dac? a?i cump?rat mai multe produse de acela?i fel ?i dori?i s? le returna?i pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dac? sunt sigilate.9.10. În cazul în care Clientul/ Cump?r?torul solicit? retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie s? returneze ?i eventualele cadouri care au inso?it produsul respectiv.9.11. Vânz?torul va putea amâna rambursarea sumei pân? la primirea Produselor vândute ?i inspectarea lor.9.12. Clientul este informat asupra faptului c?, în cazul în care produsele a c?ror returnare prezint? urme de uzur?, deteriorare, pete, folosire excesiv?, ciobituri, zgârieturi, lovituri, ?ocuri mecanice sau, dup? caz, electrice, accesorii lips?, certificate de garan?ie lips?, ?i nu poate fi revândut ca ?i produs nou, se va percepe o tax? pentru a acoperi diferen?a de pre? dintre un produs nou ?i un produs deja utilizat. Vânz?torul î?i rezerv? dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sum? din valoarea produsului, sum? ce va fi comunicat? dup? evaluarea prejudiciilor aduse.Diminuarea valorii Produselor returnate9.13. Deoarece, în cazul vânz?rilor la distan?? Cump?r?torul nu are posibilitatea de a verifica Produsele înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acela?i motiv, Cump?r?torului i se permite s? testeze ?i s? verifice Produsele pe care le-a cump?rat în m?sura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile ?i modul de func?ionare a Produselor.9.14. Pentru a stabili natura, caracteristicile ?i modul de func?ionare a Produselor, Cump?r?torul trebuie s? le manipuleze ?i s? le inspecteze în acela?i mod în care i s-ar permite s? o fac? într-un magazin fizic real. Cump?r?torul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezult? din manipul?ri altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calit??ilor ?i func?ion?rii Produselor.9.15. În cazul în care Cump?r?torul î?i exercit? dreptul de retragere dup? ce a utilizat Produsele într-o m?sur? care dep??e?te limita necesar? stabilirii naturii, caracteristicilor ?i modului de func?ionare a acestora, Cump?r?torul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.9.16. Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri, bro?uri, certificate etc.) aflate în cutia Produsului precum ?i ambalajul original al acestuia fac parte integrant? din Produs. Ca urmare, Cump?r?torul are obliga?ia ca atunci când î?i exercit? dreptul de retragere din contract s? îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (f?r? etichete lipite pe acesta, f?r? t?ieturi, rupturi etc.) ?i împreun? cu toate accesoriile acestuia.9.17. Produsele returnate ce prezint? urme de uzur? (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dup? aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate ?i aducere la o form? comercial? în vederea vânz?rii ca produs Recondi?ionat/ Resigilat. Valorea final? se stabile?te în func?ie de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite ?i a manoperei de recondi?ionare sau ca diferen?a dintre valoarea ini?ial? a produsului nou ?i valoarea de revânzare a produsului folosit.9.18. Orice diminuare a valorii Produselor rezultat? din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calit??ilor ?i func?ion?rii Produselor este în responsabilitatea Cump?r?torului. Pentru claritate, din pre?ul total al Produsului returnat, Vânz?torul va re?ine o sum? de bani ce reprezint? diminuarea valorii Produsului în propor?ie de 5%-50% din valoarea ini?ial? a Produsului, dup? caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicat? Cump?r?torului la recep?ionarea Produselor returnate.9.19. Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anun??rii deciziei de returnare, în contul bancar oferit de c?tre Client în formularul de returnare.9.20. Pentru c? produsul f?cea parte dintr-o promo?ie, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite în comanda ini?ial? se anuleaz?. Pre?urile produselor p?strate de c?tre Client revin la valoarea de dinaintea aplic?rii discountului, discount ob?inut prin asocierea în comanda cu produsul care urmeaz? a fi returnat. Suma care urmeaz? a fi inapoiat? Clientului este egal? cu diferen?a dintre valoarea achitat? de c?tre Client ?i pre?ul ini?ial al produselor p?strate (f?r? reducerea aplicat? pentru cumul de produse).Returul produselor cu defect9.21. Dac? returna?i un produs care prezint? un defect de fabrica?ie sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie s? fie returnat exact în acelea?i condi?ii ca ?i restul produselor care fac obiectul prezentului regulament. Nu constituie defect nemul?umirile legate de aspect, culoare, textur?.9.22. Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastr?. Consumatorul este responsabil doar în ce prive?te diminuarea valorii produselor rezultat? din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ?i func?ion?rii produselor, conform articolului 14, alineatul 3 din Ordonan?a de urgen?? nr. 34/2014.*La recep?ia produsului returnat se întocme?te un proces verbal de constatare ?i se fac fotografii pentru a putea face dovada diminu?rii valorii produselor (dac? este cazul).Recomand?ri de ambalare9.23. Pentru a proteja produsul pe durata transportului v? recomand?m s? ?ine?i cont de urm?toarele indica?ii de ambalare:9.23.1. Ambalarea r?citoarelor de cosmeticeV? recomand?m ambalarea R?citoarelor în folie strech pentru protejarea cartonul original al acestora.9.23.2. Ambalarea accesoriilor de masaj din piatr? natural?V? recomand?m s? ambala?i aceste produse fie în plicuri anti-?oc, fie în cutii de carton ?i s? le proteja?i suplimentar cu folie cu bule ?i band? adeziv?.9.23.3. Ambalarea accesoriilor de masaj din sticl?V? recomand?m s? ambala?i aceste produse în folie stretch sau folie cu bule pentru protejarea cutiei originale împotriva eventualelor deterior?ri datorate manipul?rii la transport.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate Meloni Care SRL

Politica de confidentialitate promovata de Meloni Care SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Meloni Care SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro