Termeni si Conditii Mirali Bazzar SRL

SC Mirali Bazzar SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.caffeonline.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.Intregul continut al site-ului www.caffeonline.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SC Mirali Bazzar SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC Mirali Bazzar SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.Domeniul www.caffeonline.ro este detinut de catre SC Mirali Bazzar SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.Produsele prezentate pe www.caffeonline.ro sunt produse si comercializare de SC Mirali Bazzar SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.

Informatii Livrare Mirali Bazzar SRL

Comanda dumneavoastra va fi adusa de un curier rapid, ales de noi dintre cei cu care avem incheiate parteneriate, la adresa de livrare metionata in formularul de comanda. La livrarea comenzii trebuie sa verificati cu atentie integritatea coletului iar in cazul in care ambalajul este deteriorat sau desfacut, va rugam sa il refuzati si sa contactati in cel mai scurt timp departamentul de relatii cu clientii al caffeonline.ro ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza o comanda a carei livrare nu a putut fi efectuata cu succes. Pentru a urmari in permanenta stadiul comenzii dumneavoastra, puteti accesa sectiunea “Urmareste comanda” iar dupa ce veti gasi aici “predat la curier” puteti accesa direct site-ul curierului Sameday, utilizand numarul de AWB mentionat.

Produsele comercializate de catre Mirali Bazzar SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie Mirali Bazzar SRL

Fiecare produs electronic vine insotit de certificatul de garantie. Garantia produselor este de 12 luni persoare juridice si 24 luni persoane fizice.

Toate produsele noi comercializate de Mirali Bazzar SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Mirali Bazzar SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur Mirali Bazzar SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Conform legislatiei in vigoare, CaffeOnline.ro iti ofera dreptul de a returna produsele fizice si de a primi banii inapoi pentru produsele online in maximum 14 zile calendaristice, fara sa dai vreo explicatie. Important: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de catre tine iar rambursarea contravalorii produsului / produselor se va face in termen de 14 zile calendaristce de la primirea notificarii de retragere. Conditii generale pentru returul produselor vandute de CaffeOnline: Returnarea produselor se face prin curier, prin orice firma de curierat dorita iar cheltuielile aferente vor fi suportate de catre tine.Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.Nu se accepta produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, lovituri, produse carora le lipsesc componente, produse degradate etc.Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.Odata cu produsul se vor returna toate documentele insotitoare asa cum au fost trimise de SC Mirali Bazzar SRL. Consecintele returnarii / cererii de rambursDaca alegi sa returnezi produsele, vom rambursa suma platita de tine pentru produs / produse, nu si pentru transportul aferent comenzii tale, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii cererii de returnare.Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi cardutilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. Te informam ca ne rezervam posibilitatea de a amana rambursarea pana in momentul in care primim produsele sau pana in momentul in care ne-ai furnizat dovada ca ai trimis catre noi produsele ce fac obiectul returnarii. Daca ne-ai indicat un cont bancar sau ai efectuat o plata cu cardul, vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar sau contul bancar folosit la achizitionarea produsului. Procedura de returnare / ramburs   In cazul in care vrei sa returnezi un produs fizic, e necesar ca in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lui sa ne informezi cu privire la decizia ta de a returna produsul, folosind o declaratie neechivoca, pe email la contact@caffeonline.ro In orice situatie, iti vom trimite prin email confirmarea de primire a cererii de returnare. Te rugam sa ne expediezi produsul / produsele la adresa Str. Vaselor, nr. 11, sector 2, Bucuresti, obligatoriu insotite de bonul fiscal aferent, fara intarzieri nejustificate si in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat cererea de returnare.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate Mirali Bazzar SRL

Politica de confidentialitate promovata de Mirali Bazzar SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Mirali Bazzar SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro