Termeni si Conditii NAVI AUTO GPS SRL

Toate produsele comercializate vin insotite de factura si certificat de garantie .

Informatii Livrare NAVI AUTO GPS SRL

24 - 48 ore

Produsele comercializate de catre NAVI AUTO GPS SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie NAVI AUTO GPS SRL

12 Luni Garantie

Toate produsele noi comercializate de NAVI AUTO GPS SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca NAVI AUTO GPS SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur NAVI AUTO GPS SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Dvs. beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele direct legate de returnarea produselor. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile din ziua in care dvs sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de catre dvs, intra in posesia fizica a produselor sau ziua in care dvs sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de dvs, intra in posesia fizica a ultimului produs /ultimei piese (in cazul in care dvs comandati printr-o singura comanda produse multiple/piese care vor fi livrate separat) Exercitarea dreptului de retragere Pentru a v? exercita dreptul de retragere trebuie s? ne informa?i cu privire la decizia dumneavoastr? de a v? retrage din prezentul contract. Inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile), sunteti obligati sa ne informati cu privire la decizia dvs de retragere din contract. In acest scop, aveti la dispozitie formularul standard de retragere mentionat la sectiunea retur sau  puteti face orice alta declaratie neechivoca prin care va exprimati decizia de retragere din contract specificand produsele achizitionate (e-mail / fax / posta, etc) iar noi va vom comunica fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Obligatiile dvs in cazul retragerii Dvs. sunteti obligat sa returnati produsele catre societatea noastra , fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dvs de retragere din contract, prin transmiterea formularului de retragere sau prin orice declaratie neechivoca mentionata la sectiunea “Exercitarea dreptului de retragere”. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de dvs  inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile. Dvs suportati doar costurile directe legate de returnarea produselor. Pentru a respecta termenul-limit? de retragere este suficient s? trimite?i comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Expedia?i produsele sau înmâna?i-le direct nou?, f?r? întârzieri nejustificate ?i, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-a?i comunicat retragerea. Termenul este respectat dac? produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Returul produsului se face cu toate accesoriile livrare, cu etichetele ini?iale intacte, certificatul de garan?ie în original ?i toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dac? produsele de returnat au fost înso?ite de eventuale cadouri, trebuie returnate ?i acestea in aceeasi stare in care au fost livrate(fara urme de uzura sau montaj).  Produsul returnat trebuie s? fie în aceea?i stare în care a fost livrat. Dac? produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, www.navi-gps.ro.ro  î?i rezerv? dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul initial (dac? este posibil) sau pentru a acoperi diferen?a de pre? rezultat? din vânzarea produsului ca second-hand sau, la op?iunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Diminuarea valorii se va realiza  si in cazul in care produsul prezinta urme de montare definitiva in bord (ex: zgarieturi si/sau distrugeri ale elementelor produsului ca urmare a  incastrarii in bordul masinii, a decuparii firelor, a prinderii suruburilor si ramelor metalice de clipsare sau din plastic). Produsele comercializate de catre noi detin mufa adaptoare plug&play astfel incat verificarea functionalitatii produsului se poate testa fara a aduce modificari, conectand mufele adaptoare. In functie de gradul de uzura se va percepe o diminuare a valorii incepind cu 30% pana la 50% din valoare incasata.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate NAVI AUTO GPS SRL

Politica de confidentialitate promovata de NAVI AUTO GPS SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
NAVI AUTO GPS SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro