Optimal Motor SRL (30 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Gradinarit
Aparate si masini gradinarit
Scule electrice si unelte
Termeni si Conditii Optimal Motor SRL
Informatii personaleUtilizatorii trebuie sa introduca date adevarate, exacte si complete despre acestia. In cazul furnizarii de informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, ne rezervam dreptul de a suspenda sau desfiinta contul dumneavoastra. OPTIMAL MOTOR SRL va utiliza informatiile introduse in formularul de comanda in interes propriu. Aceste date nu vor fi facute publice. Utilizatorii au dreptul de a-si modifica informatiile introduse la efectuarea comenzii. Dar daca se constata ca datele introduse nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, ne rezervam dreptul de a suspenda sau desfiinta contul dumneavoastra.Prin incarcarea, postarea sau transmiterea de informatii prin sau catre site-ul nostru utilizatorii acorda lui OPTIMAL MOTOR SRL dreptul de a folosi sau distribui aceste informatii.Utilizatorii sunt responsabili pentru toate actiunile care decurg din accesarea contului si utilizarea parolei personale. OPTIMAL MOTOR SRL nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.Limitarea responsabilitatiiOPTIMAL MOTOR SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru posibilele daune rezultate din folosirea informatiilor de pe acest site.OPTIMAL MOTOR SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru buna functionare a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri, nefiind in nici un fel implicat in gestionarea acestora.OPTIMAL MOTOR SRL isi rezerva dreptul de a bloca accesul prin intermediul acestui site catre acele domenii Internet care pot avea continut ilegal sau daunator.OPTIMAL MOTOR SRL nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care:informatiile nu vor implini toate cerintele dumneavoastra;site-ul nu poate fi accesat de catre utilizatori, pe o perioada nedeterminata de timp;calitatea oricaror produse, servicii, informatii sau altor materiale cumparate sau obtinute de dumneavoastra prin intermediul site-ului, nu va satisfac toate cerintele.OPTIMAL MOTOR SRL nu va fi raspunzator pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau icomensurabile (chiar daca OPTIMAL MOTOR SRL a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor site-ului;acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului;declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor site-ului;orice alta problema legata de serviciile site-ului.OPTIMAL MOTOR SRL isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse gresit in baza de date, sau afisate gresit, livrarea nefiind inca efectuata.Toate promotiile sunt valabile in limita stocului.Informatiile despre produse sunt oferite cu titlu informativ. Acestea corespund realitatii in momentul introducerii acestora in cadrul site-ului si OPTIMAL MOTOR SRL nu este raspunzator pentru eventualele omisiuni, greseli sau schimbari aparute.Actualizarea continutuluiOPTIMAL MOTOR SRL isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site fara o notificare prealabila.LitigiiOrice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui site va fi rezolvat pe cale amiabila.In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.Clientul confirma ca a citit si acceptat acesti termeni si conditii. Utilizarea site-ului de catre client implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.
Informatii Livrare Optimal Motor SRL
Update: 09 Iunie 2021“Conform regulamentului firmei de curierat coletele cu greutatea peste 100kg vor trebui ridicate de catre client de la cel mai apropiat sediu al curierului, in functie de adresa de domicilui a clientului!”
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselorTermenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.omotor.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, OPTIMAL MOTOR SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul Omotor. Livarea se poate face la Sediul OMOTOR sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.
Produsele comercializate de catre Optimal Motor SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Produsele comercializate de catre Optimal Motor SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Informatii Garantie Optimal Motor SRL
S.C. OPTIMAL MOTOR SRL, prin re?eaua de unit??i service autorizate, asigur? garan?ie ?i postgaran?ie conform legisla?iei în vigoare ?i politicilor comerciale ale produc?torilor, numai pe baza certificatului de garan?ie ?i a facturii de cump?rare. Durata medie de utilizare a produselor este de 10 ani, perioad? în care se asigur? piese de schimb.Garan?ia general? sau a produsului este acordat? în cazul unui defect de material sau de fabrica?ie dovedit.În perioada de garan?ie produsele ce prezint? defecte de material sau de fabrica?ie vor fi reparate gratuit, utilizându-se piese noi. Durata repara?iei este de maxim 15 zile calendaristice. Produsele prezentate la unitatea service autorizat? în perioada de garan?ie, care necesit? repara?ii ce nu fac obiectul garan?iei (vezi pct. 4), vor fi remediate corespunz?tor, contravaloarea repara?iei urmând a fi achitat? de beneficiar.Perioada de garan?ie se prelunge?te cu durata repara?iei.Nu fac obiectul garan?iei generale componentele consumabile: a) Urm?toarele piese de schimb: bujii, fi?e de bujie, lulea bujie, filtre de combustibil, filtre de ulei, filtre de aer, lan?uri, curele ?i cabluri de transmisie, pl?cu?e sau sabo?i de frân?, pl?cu?e de fric?iune sau sabo?i de ambreiaj ?i arcurile de revenire, becuri, siguran?e electrice (fuzibile sau termice), comutatoare, întrerup?toare, prize electrice, perii colectoare, acumulatori, pedale, pârghii ?i cabluri de comand?, anvelope pline sau pneumatice, camere de aer, amortizoare (tampoane) de cauciuc, tuburi (furtunuri) de cauciuc sau de plastic, man?oane de cauciuc, freze, cu?ite, discuri t?ietoare, lame t?ietoare, startere manuale, sfori starter, saci colectori, sorburi, ?tu?uri, bu?oane, dopuri, clapete de re?inere, garnituri de cauciuc, etan??ri mecanice, carcase nemetalice, precum ?i reglaje, revizii sau cur??iri sau alt produs specificat de produc?tor: b) Urm?toarele fluide: lubrifian?i, unsori, electrolit, lichid de r?cire ?i alte materiale specificate de produc?tor. 5. Urm?toarele ac?iuni au ca efect pierderea garan?iei generale: a) Nerespectarea de c?tre cump?r?tor a instruc?iunilor de instalare, punere în func?iune, utilizare, între?inere, manipulare, transport, depozitare cuprinse în documenta?ia ce înso?e?te produsul la livrare (suprasolicitare, neefectuarea opera?iunilor de între?inere la termenul stabilit, func?ie ?i de caracteristicile mediului în care este utilizat produsul etc.); b) Utilizarea unor piese de schimb, lubrifian?i, consumabile, accesorii neomologate, diferite de cele recomandate de produc?tor; c) Modific?ri neautorizate, de c?tre produc?tor, a caracteristicilor, performan?elor, reglajelor, sistemelor de admisie ?i evacuare, a dispozitivelor de protec?ie, etc.; d) Interven?ii asupra produsului efectuate de c?tre personal neautorizat de c?tre produc?tor sau de c?tre Optimal Motor; e) Orice defec?iuni cauzate de producerea unor dezastre naturale inevitabile, foc, coliziuni, furt sau a unor cauze secundare legate de acestea; f) Pierderea facturii de achizi?ie ?i / sau a certificatului de garan?ie; g) Înstr?inarea produsului, sub orice form?, temporar? (ex. închiriere) sau definitiv?.Prin garan?ia acordat? nu sunt afectate drepturile conferite de lege cump?r?torului.
Toate produsele noi comercializate de Optimal Motor SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Optimal Motor SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Toate produsele noi comercializate de Optimal Motor SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Optimal Motor SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de Retur Optimal Motor SRL
Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselorOptimal Motor S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Optimal Motor S.R.L.Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.Exercitarea dreptului de retragereConsumatorul informeaza Optimal Motor S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: office@omotor.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.Obligatiile care revin Optimal Motor S.R.L.Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.Obligatiile care revin consumatoruluiProdusele sunt inmanate Optimal Motor S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.Retur de produsePuteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail office@omotor.ro sau prin prezentarea la sediul Optimal Motor S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.Returnarea produselor la sediul Optimal Motor S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 16:30.Mentiune In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro
Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;
3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania
ACCESATI FORMULAR RETUR AICI
Politica de Confidentialitate Optimal Motor SRL
Politica de confidentialitate promovata de Optimal Motor SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Optimal Motor SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Optimal Motor SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro