PRINT YOUR LIFE SRL (1092 produse)
Electrocasnice si Climatizare
Espressoare, cafetiere si accesorii Cafea si ceai
Casa, Bricolaj si Petshop
Carti, Birotica si Cadouri

Termeni si Conditii PRINT YOUR LIFE SRL

Printyourlife.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor. In cazul in care anumite produse nu sunt pe stoc, ne rezervam dreptul de a va oferi un produs mai scump, respectand culoarea , marimea si tipul , la acelasi pret ca cel din comanda initiala. Nu exista comanda minima impusa. Toate preturile afisate pe site sunt in RON si contin TVA. Preturile afisate nu contin taxele de transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factura fiscala. Factura fiscala se emite conform legislatiei in vigoare din Romania si se trimite impreuna cu produsele comandate la adresa de livrare. Comenzile facute in zilele lucratoare, pana la ora 16, ora Romaniei, se expediaza in cel mult o zi lucratoare. Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si PRINT YOUR LIFE SRL si trebuie executata de catre ambele parti. Aceasta inseamna ca PRINT YOUR LIFE SRL se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar. PRINT YOUR LIFE SRL foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

Informatii Livrare PRINT YOUR LIFE SRL

Produsele vor fi livrate intre 2-5 zile pana la 15 zile lucratoare in perioadele aglomerate. PRINT YOUR LIFE SRL foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

Produsele comercializate de catre PRINT YOUR LIFE SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie PRINT YOUR LIFE SRL

Vanzatorul este raspunzator fata de Client pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. Se considera ca produsele sunt în conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca: a) corespund descrierii facute de vanzator ; b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre Client, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la încheierea contractului de vanzare-cumparare; c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip; d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Clientul se poate astepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului. În cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau înlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs. Lipsa de conformitate se evalueaza în functie de doua elemente, respectiv natura produsului si declaratiile privind produsul, facute în special prin publicitate sau prin înscrierea pe eticheta. Clientul are posibilitatea sa aleaga modalitatea în care doreste sa i se aduca la conformitate produsul (înlocuire, reparare, rezolutiunea contractului, reducerea pretului), cu conditia ca modalitatea aleasa sa nu fie disproportionata sau imposibila. O masura reparatorie este considerata disproportionata daca ea impune vanzatorului costuri nerezonabile în comparatie cu cealalta masura reparatorie si imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru înlocuire. În evaluarea rezonabilitatii costurilor se va tine cont de valoarea bunului, fara lipsa de conformitate, importanta lipsei de conformitate, eventualele inconveniente cauzate Clientului. În ceea ce priveste modalitatile de aducere la conformitate, Clientul poate solicita în primul rand repararea produsului, apoi înlocuirea acestuia, si în cele din urma reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului. În toate cazurile, aducerea la conformitate se face fara plata. Notiunea fara plata se refera la toate costurile necesare aducerii la conformitate, inclusiv costuri postale, transport, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate, ambalare. Repararea sau înlocuirea produselor nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Clientul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire. Pentru a opera repararea sau înlocuirea produselor se impune ca deficientele aparute sa nu fie imputabile Clientului. Pentru a beneficia de garantia de conformitate, Clientul are in sarcina sa detina documentele fiscale de provenienta ale bunului pe care sa fie inscriptionate in mod neechivoc denumirea produsului si seriile acestuia de identificare Clientul nu este îndreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora. Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate, este angajata daca lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la aceasta durata. Clientul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate în termen de doua luni de la data la care a constatat-o. Garantia de conformitate nu trebuie confundata cu garantia tehnica ce se refera la produsele de folosinta indelungata, care permite repararea produsului, fara costuri suplimentare, in cazul in care a avut loc o defectiune si se refera la produsele de folosinta indelungata. Produsul de folosinta îndelungata reprezinta acel produs complex, constituit din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de întretinere.Produsele de folosinta îndelungata vor fi insotite de certificatul de garantie emis pe baza garantiei comerciale precum si de cartea tehnica ori de instructiunile de folosire, instalare, exploatare, întretinere, eliberate de producator. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor

Toate produsele noi comercializate de PRINT YOUR LIFE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca PRINT YOUR LIFE SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur PRINT YOUR LIFE SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Livrarea se realizeaza prin curierat rapid. Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier. Termenul de livrare este de 24 -72 de ore de la confirmarea comenzii, in functie de adresa Clientului. Taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii (daca este cazul), astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare. Clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de retragere mentionata expira în termen de 14 zile de la: • ziua în care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor, sau: • în cazul în care Clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a ultimului produs; • în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese; Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza pe email Vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara întarziere nejustificata si, în orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate anterior folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursarii.Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator. Cu exceptia cazului în care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele catre Vanzator, luandu-se în considerare data cea mai apropiata. Clientul returneaza produsele sau le înmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze produsele, fara întarziere nejustificata si în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor; Clientul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveste contractele la distanta: • furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar; • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client; • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate PRINT YOUR LIFE SRL

Politica de confidentialitate promovata de PRINT YOUR LIFE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
PRINT YOUR LIFE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro