PRO GSM (2951 produse)
Scule electrice si unelte
Carti, Birotica si Cadouri
Cadouri Decoratiuni
Librarie on-line Timp liber
Jucarii, Copii si Bebe
TOATE JUCARIILE PENTRU BEBELUSI Jucarii hobby Jucarii de exterior
Jucarii si jocuri Papusi si accesorii
Electrocasnice si Climatizare
Espressoare, cafetiere si accesorii Cafea si ceai
Moda Fashion
Articole pentru FEMEI Genti si accesorii femei

Termeni si Conditii PRO GSM

Folosirea, incluzând vizitarea ?i cump?rarea produselor de pe site-ul www.negociat.ro, implic? acceptarea termenilor ?i condi?iilor ce vor fi detaliate în paragrafele urm?toare.Domeniul www.negociat.ro împreun? cu magazinul virtual ?i toate instrumentele software/baze de date necesare este administrat de SC Negociat.ro SRL este creat în scopul comercializ?rii produselor Vendorilor/Vanzatorilor/Partenerilor din site.Marketplace negociat.ro  publica spre vanzare produsele Vendorilor/Vanzatorilor/Partenerilor .Marketplace negociat.ro sau seller-ul, vendorul inregistrat poate refuza, respinge sau anula o comanda daca:-A?i ales sa anuluati comanda telefonic.-Comanda nu a fost confirmat?.- nu exista pe stoc produsul comandat.- plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii prin transfer bancar- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului- Produsul a fost deteriorat in timpul transportului catre cumparator- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc...)O comanda depusa pe site-ul negociat.ro are statusul initial plasata si va fi valida dupa confirmarea telefonica sau prin sms ca produsele exista in stoc sau la furnizor, nici o comanda nu este eligibila daca nu este confirmata. Dupa plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunta daca comanda a fost plasata cu succes apoi urmeaza procesul de verificare pentru o eventuala confirmare, comenzile care contin produse ce nu se afla in stoc si nu pot fi livrate nu vor fi confirmate. Pozele ce apartin site-ului negociat.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt in limita stocului disponibil.

Informatii Livrare PRO GSM

             

Informatii Garantie PRO GSM

Vanzatorul este raspunzator fata de Client pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.Se considera ca produsele sunt în conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:a) corespund descrierii facute de vanzator ;b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre Client, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la încheierea contractului de vanzare-cumparare;c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip;d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Clientul se poate astepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.În cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau înlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs. Lipsa de conformitate se evalueaza în functie de doua elemente, respectiv natura produsului si declaratiile privind produsul, facute în special prin publicitate sau prin înscrierea pe eticheta.Clientul are posibilitatea sa aleaga modalitatea în care doreste sa i se aduca la conformitate produsul (înlocuire, reparare, rezolutiunea contractului, reducerea pretului), cu conditia ca modalitatea aleasa sa nu fie disproportionata sau imposibila.O masura reparatorie este considerata disproportionata daca ea impune vanzatorului costuri nerezonabile în comparatie cu cealalta masura reparatorie si imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru înlocuire.În evaluarea rezonabilitatii costurilor se va tine cont de valoarea bunului, fara lipsa de conformitate, importanta lipsei de conformitate, eventualele inconveniente cauzate Clientului.În ceea ce priveste modalitatile de aducere la conformitate, Clientul poate solicita în primul rand repararea produsului, apoi înlocuirea acestuia, si în cele din urma reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului.În toate cazurile, aducerea la conformitate se face fara plata. Notiunea fara plata se refera la toate costurile necesare aducerii la conformitate, inclusiv costuri postale, transport, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate, ambalare.Repararea sau înlocuirea produselor nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Clientul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire. Pentru a opera repararea sau înlocuirea produselor se impune ca deficientele aparute sa nu fie imputabile Clientului.Pentru a beneficia de garantia de conformitate, Clientul are in sarcina sa detina documentele fiscale de provenienta ale bunului pe care sa fie inscriptionate in mod neechivoc denumirea produsului si seriile acestuia de identificareClientul nu este îndreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate, este angajata daca lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la aceasta durata.Clientul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate în termen de doua luni de la data la care a constatat-o.Garantia de conformitate nu trebuie confundata cu garantia tehnica ce se refera la produsele de folosinta indelungata, care permite repararea produsului, fara costuri suplimentare, in cazul in care a avut loc o defectiune si se refera la produsele de folosinta indelungata.Produsul de folosinta îndelungata reprezinta acel  produs complex, constituit din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de întretinere.Produsele de folosinta îndelungata vor fi insotite de certificatul de garantie emis pe baza garantiei comerciale precum si de cartea tehnica ori de instructiunile de folosire, instalare, exploatare, întretinere, eliberate de producator.Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor

Politica de Retur PRO GSM

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.Perioada de retragere mentionata expira în termen de 14 zile de la:• ziua în care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor, sau:• în cazul în care Clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a ultimului produs;• în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza pe email Vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract.Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara întarziere nejustificata si, în orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate anterior folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursarii.Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.Cu exceptia cazului în care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele catre Vanzator, luandu-se în considerare data cea mai apropiata.Clientul returneaza produsele sau le înmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze produsele, fara întarziere nejustificata si în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor; Clientul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveste contractele la distanta:• furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;• furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;• furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;• furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;