PROFITOP NET SRL (1111 produse)
Jucarii, Copii si Bebe
TOATE JUCARIILE PENTRU BEBELUSI Jucarii de exterior
Scule electrice si unelte
Auto, Moto
TV, Audio-Video si Foto
Aparate foto si accesorii Accesorii foto si video
Carti, Birotica si Cadouri
Birotica si papetarie Articole si accesorii birou
Librarie on-line Stiinte exacte
Electrocasnice si Climatizare
Climatizare Resigilate
Electrocasnice bucatarie Electrocasnice mici

Termeni si Conditii PROFITOP NET SRL

Plasarea unei comenzi catre SCPROFITOP NET SRL reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din sectiunea "Cum cumpar".Informatiile furnizate catre SC PROFITOP NET SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. SC PROFITOP NET SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata. SC PROFITOP NET SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.Preturile sunt actualizate zilnic. Preturile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul confirmarii acestora. Pentru produsele cu disponibilitatea "Disponibil la comanda", Mecanic-Shop.ro nu poate garanta pretul. Disponibilitatea este afisata in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.Produsele pot fi rezervate din stocul profitop.ro pentru maxim 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat.Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Discount-ul se calculeaza dupa formula: Pret final = Pret initial*((100-Discount)/100).profitop.ro negociaza cu furnizorii cele mai bune preturi si le ofera clientilor si partenerilor. Exceptand programele speciale de marketing care ofera clientilor si partenerilor loiali accesul la discount-uri competitive, nu se pot oferi alte reduceri de pret.Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 25 % din valoarea produsului.Produsele comercializate prin intermediul www.profitop.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.Conform O.G. Nr.25/2008 va aducem la cunostinta faptul ca ECOTAXA stabilita pentru pungile de tip sacosa - banana, cu maner aplicat sau maieu din materiale care nu sunt biodegradabile este de 0.2 RON/bucata si va fi suportata de consumatorul final.SC PROFITOP NET SRL isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.Va rugam solicitati consultantului de vanzari verificarea compatibilitatii produselor comandate. Consultatii de vanzari profitop.ro pot face verificari asupra compatibilitatii componentelor comandate numai in masura in care acestea le sunt cunoscute. Compatibilitatile pot fi verificate consultand specificatiile producatorului. Orice reclamatii ulterioare achizitionarii produselor de la Sediul profitop.ro si desigilarii acestora nu vor fi luate in considerare.Conditii de garantieGarantia se solutioneaza la sediul SC PROFITOP NET SRL prezentat in pagina de contact de catre SC PROFITOP NET SRL, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea SC PROFITOP NET SRL, iar expedierea se va face prin intermediul unui curierului rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.In cazul in care produsele sunt insotite de un certificat de garantie emis de producatorul acestora, se aplica procedurile si conditiile mentionate in acesta.Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos: Departamentul tehnic SC PROFITOP NET SRL poate fi contactat in scris sau telefonic la numarul de telefon: 0740348299 sau profitop@yahoo.comTermenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.Prin semnarea prezentului certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit produsele in perfecta stare.

Informatii Livrare PROFITOP NET SRL

24 ore

Informatii Garantie PROFITOP NET SRL

Garantia se solutioneaza la sediul SC PROFITOP NET SRL prezentat in pagina de contact de catre SC PROFITOP NET SRL, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea SC PROFITOP NET SRL, iar expedierea se va face prin intermediul unui curierului rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.In cazul in care produsele sunt insotite de un certificat de garantie emis de producatorul acestora, se aplica procedurile si conditiile mentionate in acesta.Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos: Departamentul tehnic SC PROFITOP NET SRL poate fi contactat in scris sau telefonic la numarul de telefon: 0740348299 sau profitop@yahoo.comTermenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.Prin semnarea prezentului certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit produsele in perfecta stare.Politica de returnareProdusele achizitionate la distanta:Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de PROFITOP NET SRL.Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de PROFITOP NET SRL.

Politica de Retur PROFITOP NET SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro