ROZ BOUTIQUE SRL-D (10 produse)
Jucarii, Copii si Bebe
Jucarii si jocuri Jucarii de rol
Casa, Bricolaj si Petshop
Textile si covoare Textile camera

Termeni si Conditii ROZ BOUTIQUE SRL-D

Termeni si conditii:

Informatii Livrare ROZ BOUTIQUE SRL-D

Livrarea produselorLivrarea produselor se realizeaza in14-20 zile lucr?toare din momentul confirmarii comenzii de catre tomrock.ro, prin intermediul serviciului de curierat rapid, Fan curier sau Nemo, dupa confirmarea comenzii.Livrarile se fac doar in zilele lucratoare de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 18:00 si sambata la cerere.Taxa de transport pentru localit??ile principale se calculeaza in functie de greutatea coletului. Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 1000 lei. Costul transportului este afisat atat in ultimul pas din procesul de efectuare a comenzii cat si pe factura proforma.

Produsele comercializate de catre ROZ BOUTIQUE SRL-D sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie ROZ BOUTIQUE SRL-D

Garantia:

Toate produsele noi comercializate de ROZ BOUTIQUE SRL-D beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca ROZ BOUTIQUE SRL-D specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur ROZ BOUTIQUE SRL-D

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
RETURUL PRODUSELORCumparatorul are dreptul sa renunte la produsele achizitionate de pe Site, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat in posesia fizica a produsului. In cazul solicitarii unui produs care este mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret. In cazul solicitarii unui produs mai ieftin, diferenta de pret nu va fi returnata. In toate cazurile returnarii sau inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare sau inlocuire vor fi suportate de catre Cumparator. In cazul in care a fost trimis un produs diferit fata de cel comandat sau cu alte specificatii (marime diferita, culoare diferita etc.), taxele de transport vor fi suportate de Vanzator.Daca Cumparatorul doreste restituirea sumei achitate pentru unul sau mai multe produse, Vanzatorul va efectua transferul sumelor in contul specificat pe adresa de e-mail tomrockdesign@yahoo.com, numai dupa primirea produsului / produselor de la Cumparator, in termen de 14 zile calendaristice.Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial.Renuntarea la cumpararea unui produs sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur si in urmatoarele conditii:starea produselor trebuie sa fie la fel, sa nu prezinte urme de uzura;produsul trebuie trimis impreuna cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre Vanzator (ex: etichetele sa nu fie rupte sau taiate, produsul sa nu fie folosit, spalat etc.).In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate;Cumparatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz iar Vanzatorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ. Produsele personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prev?zut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce prive?te contractele la distan?? ?i contractele în afara spa?iilor comerciale.Produsele personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prev?zut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce prive?te contractele la distan?? ?i contractele în afara spa?iilor comerciale.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate ROZ BOUTIQUE SRL-D

Politica de confidentialitate promovata de ROZ BOUTIQUE SRL-D explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
ROZ BOUTIQUE SRL-D nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro