RURAL JOY SRL (0 produse)
Ingrijire personala si cosmetice
Aparate si Accesorii ingrijire personala Epilatoare si accesorii
Cosmetice si Ingrijire personala Produse speciale Ingrijire corp
Articole Sanatate si Wellness Aparate medicale
Electrocasnice si Climatizare
Carti, Birotica si Cadouri
Librarie on-line Timp liber
Sport si Activitati in aer liber
Fitness si nutritie Aparate

Termeni si Conditii RURAL JOY SRL

Termen de livrare: Intre 1-3 zile lucratoare, dupa confirmarea telefonica a comenzii; Plata se va face ramburs, direct la curier, la primirea produsului. Returnarea produselor : Pregatiti coletul de retur in ambalajul/cutia originala impreuna cu toate accesoriile si factura in original. sigilate in amabalaj tip punga plastic sau cutie carton.Expediati coletul retur prin Curier catre RURAL JOY SRL, Str. Ticus 3, bl M31B, sc B, et 4 ap 81 Sector 3 Bucuresti..Achitati transportul inainte de expediere.Contravaloarea produselor se va restitui in maxim 14 zile (termen legal) prin transfer bancar.*produsele returnate si ambalajele/cutiile de produs nu trebuie sa prezinte urme de uzura sau defecte din partea clientului Exceptii: Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014)

Informatii Livrare RURAL JOY SRL

Termen de livrare: Intre 1 - 3 zile lucratoare, de la data confirmarii telefonice Plata se va face ramburs, direct la curier, la primirea produsului. Costul transportului pentru coletele ce depasesc 10 kg, 40 lei

Produsele comercializate de catre RURAL JOY SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie RURAL JOY SRL

Termeni de acordare garantie:- Orice produs cumparat de la SC Rural Joy SRL beneficiaza de Garantie.- Produsul defect se trimite prin Curier catre firma noastra.- Transportul de returnare este suportat de SC Rural Joy SRL pentru produsele ce au beneficiat de garantie.- Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari la produsul trimis de noi, in cazul in care produsul sa defectat din alte motive decat cele tehnice ( ex: apa, lovituri, montaj incorect, etc.).

Toate produsele noi comercializate de RURAL JOY SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca RURAL JOY SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur RURAL JOY SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Avem o politic? de returnare de 14 de zile,(conform OUG 34/2014) ceea ce înseamn? c? ave?i la dispozi?ie 14 de zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea. Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie s? fie în aceea?i stare în care l-a?i primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichete ?i în ambalajul original. De asemenea, ve?i avea nevoie de chitan?? sau dovada achizi?iei. Pentru a începe o returnare, ne pute?i contacta la decorshoppoffice1@gmail.com. Dac? returnarea dvs. este acceptat?, v? vom trimite o etichet? de expediere pentru returnare, precum ?i instruc?iuni despre cum ?i unde s? trimite?i coletul. Articolele trimise înapoi la noi f?r? a solicita în prealabil o returnare nu vor fi acceptate. Ne pute?i contacta oricând pentru orice întrebare de returnare la decorshoppoffice1@gmail.com. V? rug?m s? v? inspecta?i comanda la recep?ie ?i s? ne contacta?i imediat dac? articolul este defect, deteriorat sau dac? primi?i un articol gre?it, astfel încât s? putem evalua problema ?i s? o corect?m. Excep?ii / articole nereturnabile Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunuri perisabile (cum ar fi alimente, flori sau plante), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personalizate) ?i bunuri de îngrijire personal? (cum ar fi produse de înfrumuse?are). De asemenea, nu accept?m return?ri pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. V? rug?m s? lua?i leg?tura dac? ave?i întreb?ri sau nel?muriri cu privire la articolul dvs. specific. V? vom notifica odat? ce am primit ?i verificat returnarea dvs. ?i v? vom informa dac? rambursarea a fost aprobat? sau nu. Dac? este aprobat,ve?i fi rambursat automat pe metoda dvs. original? de plat?. Re?ine?i c? poate dura ceva timp ca banca sau compania dvs. de carduri de credit s? proceseze ?i s? înregistreze rambursarea. Costul returului si/sau inlocuirii produsului va fi suportat de furnizor(partener) doar in cazul in care produsul livrat este defect sau in altul fata de cel comandat.In caz contrar,costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate RURAL JOY SRL

Politica de confidentialitate promovata de RURAL JOY SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
RURAL JOY SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro