RURAL JOY SRL (325 produse)
Auto, Moto
Reparatii si echipamente auto Reparatii si depanare auto
Ingrijire personala si cosmetice
Articole Sanatate si Wellness Aparate medicale Articole wellness
Aparate si Accesorii ingrijire personala Epilatoare si accesorii
Cosmetice si Ingrijire personala Ingrijire corp
Sport si Activitati in aer liber
Fitness si nutritie Aparate
Electrocasnice si Climatizare
TV, Audio-Video si Foto
Aparate foto si accesorii Accesorii foto si video
Carti, Birotica si Cadouri
Librarie on-line Timp liber
Cadouri Decoratiuni
Birotica si papetarie Articole si accesorii birou
Scule electrice si unelte

Termeni si Conditii RURAL JOY SRL

Termen de livrare: Intre 1-3 zile lucratoare, dupa confirmarea telefonica a comenzii; Plata se va face ramburs, direct la curier, la primirea produsului. Returnarea produselor : Pregatiti coletul de retur in ambalajul/cutia originala impreuna cu toate accesoriile si factura in original. sigilate in amabalaj tip punga plastic sau cutie carton.Expediati coletul retur prin Curier catre RURAL JOY SRL, Str. Ticus 3, bl M31B, sc B, et 4 ap 81 Sector 3 Bucuresti..Achitati transportul inainte de expediere.Contravaloarea produselor se va restitui in maxim 14 zile (termen legal) prin transfer bancar.*produsele returnate si ambalajele/cutiile de produs nu trebuie sa prezinte urme de uzura sau defecte din partea clientului Exceptii: Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014)

Informatii Livrare RURAL JOY SRL

Termen de livrare: Intre 1-3 zile lucratoare, dupa confirmarea telefonica a comenzii; Plata se va face ramburs, direct la curier, la primirea produsului. Costul transportului pentru coletele ce depasesc 10 kg, 40 lei

Informatii Garantie RURAL JOY SRL

Termeni de acordare garantie:- Orice produs cumparat de la SC Rural Joy SRL beneficiaza de Garantie.- Produsul defect se trimite prin Curier catre firma noastra.- Transportul de returnare este suportat de SC Rural Joy SRL pentru produsele ce au beneficiat de garantie.- Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari la produsul trimis de noi, in cazul in care produsul sa defectat din alte motive decat cele tehnice ( ex: apa, lovituri, montaj incorect, etc.).

Politica de Retur RURAL JOY SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Avem o politic? de returnare de 14 de zile,(conform OUG 34/2014) ceea ce înseamn? c? ave?i la dispozi?ie 14 de zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea. Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie s? fie în aceea?i stare în care l-a?i primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichete ?i în ambalajul original. De asemenea, ve?i avea nevoie de chitan?? sau dovada achizi?iei. Pentru a începe o returnare, ne pute?i contacta la decorshoppoffice1@gmail.com. Dac? returnarea dvs. este acceptat?, v? vom trimite o etichet? de expediere pentru returnare, precum ?i instruc?iuni despre cum ?i unde s? trimite?i coletul. Articolele trimise înapoi la noi f?r? a solicita în prealabil o returnare nu vor fi acceptate. Ne pute?i contacta oricând pentru orice întrebare de returnare la decorshoppoffice1@gmail.com. V? rug?m s? v? inspecta?i comanda la recep?ie ?i s? ne contacta?i imediat dac? articolul este defect, deteriorat sau dac? primi?i un articol gre?it, astfel încât s? putem evalua problema ?i s? o corect?m. Excep?ii / articole nereturnabile Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunuri perisabile (cum ar fi alimente, flori sau plante), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personalizate) ?i bunuri de îngrijire personal? (cum ar fi produse de înfrumuse?are). De asemenea, nu accept?m return?ri pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. V? rug?m s? lua?i leg?tura dac? ave?i întreb?ri sau nel?muriri cu privire la articolul dvs. specific. V? vom notifica odat? ce am primit ?i verificat returnarea dvs. ?i v? vom informa dac? rambursarea a fost aprobat? sau nu. Dac? este aprobat,ve?i fi rambursat automat pe metoda dvs. original? de plat?. Re?ine?i c? poate dura ceva timp ca banca sau compania dvs. de carduri de credit s? proceseze ?i s? înregistreze rambursarea. Costul returului si/sau inlocuirii produsului va fi suportat de furnizor(partener) doar in cazul in care produsul livrat este defect sau in altul fata de cel comandat.In caz contrar,costurile de transport vor fi suportate de catre client.