Termeni si Conditii S.C MARKET DREAM S.R.L

Cumparator - persoana fizica sau juridica sau alta entitate care îsi face un cont pe site si care plaseaza o Comanda confirmata de Vânzator. Vânzator -S.C MARKET DREAM S.R.L , cu Sediu social: Sos Oltenitei Nr. 232 , Bucuresti , avand CUI: RO35594976, nr. de ordine în registrul comertului: J40/1585/2016 Datele de contact sunt disponibile în sectiunea "Despre noi". Comanda - un document electronic aparut ca forma de comunicare între Marketdream SRL si Cumparaor, prin care Marketdream SRL este de acord ss livreze produsele comandate si Cumpar?torul este de acord s? achite contravaloarea acestora. Produse - bunuri care urmeaza a fi furnizate de catre Marketdream SRL. Cumparatorului ca urmare a contractului încheiat. contract - o Comanda confirmata de catre Vânzator.

Informatii Livrare S.C MARKET DREAM S.R.L

Livrarea Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii nostri. Ne rezervam dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ati optat pentru plata on-line însa suma virata nu este evidentiata în conturile noastre pâna la termenul limita stabilit pentru vânzare. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terta desemnata de dvs., alta decât transportatorul, întra în posesia fizica a produselor comandate. Nu acceptam onorarea comenzilor prin transportatori indicati de dvs. În acest contract, doar Vânzatorul poate avea optiunea alegerii transportatorului. Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au îndeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura. De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsa unui raspuns din partea Cumparatorului. Dupa o încercare de livrare nereusita din culpa clientului, efectuata de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata, iar acest contract reziliat. Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se înregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuat? cu succes în decurs de o luna?. Pentru Perioadele promotionale (Black Friday, Craciun, Anul Nou, Paste, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfsurarii campaniei, poate fi diferit de cel afiaat pe site-ul www.negociat.ro si se va face într-un interval de pâna la 5 zile lucratoare de la acceptarea si confirmarea comenzii de catre operatorii nostri.

Produsele comercializate de catre S.C MARKET DREAM S.R.L sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie S.C MARKET DREAM S.R.L

Garantia legala de conformitate a produselor Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie de conformitate conform legislatiei în vigoare. Termenul de garantie de conformitate oferit de negociat.ro (inclusiv pentru vicii ascunse) este cel prevazut de legislatia in domeniu. Prezumtia lipsei de conformitate nu poate fi invocata atunci când: este incompatibil? cu natura produsului - aceasta situatie intervine, în general, în cazul produselor a caror durata de viata este mai mica de 6 luni, este incompatibila cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocata de utilizarea incorecta a produsului de catre consumator sau de uzura normala a produsului. Produsele comercializate de MarketDream sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator în parte. Garantia voluntara conventionala se poate acorda doar daca producatorul ofera o astfel de garantie comerciala. În nici într-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existenta sau inexistenta unei garantii conventionale comerciale. Daca sunteti persoana fizica, va reamintim drepturile dvs. ca si consumator prevazute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, si anume: "Art. 9 - Vânzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 - În cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privând acest produs, în conditiile art. 13 si 14. Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzatorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei în care masura este imposibila sau disproportionata. (2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vânzatorului costuri care sunt nerezonabile în comparatie cu cealalta masura reparatorie, luându-se în considerare: - valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; - importanta lipsei de conformitate; - daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibil? daca vânzatorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facuta în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, în scris, între vânzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vânzatorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul repararii produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 - Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare. Art. 13 - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului în oricare dintre urmatoarele cazuri: - daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; - daca vânzatorul nu a luat masura reparatorie într-o perioada de timp rezonabila; - daca vânzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora."

Toate produsele noi comercializate de S.C MARKET DREAM S.R.L beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca S.C MARKET DREAM S.R.L specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur S.C MARKET DREAM S.R.L

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Politica de retur In situatia in care se doreste returnarea produsului, produsul trebuie returnat în aceeasi stare în care a fost livrat (impachetati coletul fara a afecta ambalajul. În cazul în care produsul returnat prezinta, urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse." În cazul în care produsul returnat prezinta urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situatia unor abuzuri repetate savârsite de client, inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabil?. Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier: Cumparatorul este obligat sa notifice Market Dream Srl intentia de a returna conform termenului stipulat în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre urmatoarele variante: a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere; b) printr-o declaratie neechivoca în care sa va exprimati decizia de retragere din contract si pe care sa ne-o trimiteti scris via e-mail pe adresa contact@ieftinmag.ro sau telefonic la 0768.88.33.00. Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzator. Toate coletele continând produse returnate se vor trimite catre: MarketDream SRL - Departament RETURURI ", la adresa : Judetul Ilfov, Popesti-Leordeni, Strada Eclipsei nr. 67 Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare în cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs. În cazul exercitarii dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ati informat si înapoiat Bunurile va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs., fara întârziere nejustificata prin transfer bancar în termen de 14 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptei si verificarii integritatii coletului returnat, Cumparatorul fiind obligat sa mentioneaze numarul contului IBAN si numele titularului de cont. In situatia in care Cumparatorul doreste schimbarea produsului livrat cu un altul cu acelasi cod de identificare insa de o alta marime sau model, ori a constatat ca prezinta neconformitati, trebuie sa inainteze solicitarea in termen de 14 zile de la primirea produsului initial, situatie in care costul transportului este suportat de Vanzator.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate S.C MARKET DREAM S.R.L

Politica de confidentialitate promovata de S.C MARKET DREAM S.R.L explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
S.C MARKET DREAM S.R.L nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro