S.C. SERVICE BOUTIQUE S.R.L (13366 produse)
Laptopuri, Tablete si Telefoane

Termeni si Conditii S.C. SERVICE BOUTIQUE S.R.L

in momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe, produse deteriorate sau lipsesc produse, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze neregulile!De asemenea, in cazul unei probleme mai sus mentionate, dupa inceierea procesului verbal cu reprezentatul firmei de transport va rugam sa ne contactati pe email in max 2 ore de la primirea procesului verbal.Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare .

Informatii Livrare S.C. SERVICE BOUTIQUE S.R.L

2 zile Orice comanda procesata pe site-ul nostru si neridicata timp de 2 zile, fie de la sediul nostru sau curier rapid, se anuleaza in mod automat.

Informatii Garantie S.C. SERVICE BOUTIQUE S.R.L

Garantii - Toate Produsele comercializate de catre https://www.gsmboutique.ro/, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.Produsele cumparate de pe site-urile noastre beneficiaza de garantia obisnuita oferita de catre fiecare producator in parte si anume:acumulatorii si incarcatoarele au garantie 12 luni, durata medie de utilizare fiind de 12 luni, iar celelalte produse fiind considerate consumabile au garantie 3 luni, durata medie de utilizare fiind de 3 luni (Display, Banda ,Box-uri,Componentele gsm, Scule Service Gsm, Carcase, Cabluri de date,Xsim (Rsim-uri) etc.)In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli morti.Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, folia protectoare (in cazul display-urilor), daca produsele nu sunt deteriorate, nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid, pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii corespunz?toare a produselor.• Atentie! Va rugam ca produsele din cateoriile Display si touchscreen sa le testati fara sa indepartati sigiliile si/sau foliile de protectie. Indepartarea acestora duce automat la pierderea GARANTIEI.In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 40 RON care reprezinta contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria Display-uri, Touchscreen-uri, Geam-uri, Benzi si Componente GSM, Xsim (Rsim-uri) si Acumulatori ce necesita desfacerea aparatului, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un SERVICE GSM AUTORZAT si CERTIFICAT ISO 9001 care va elibera un BON FISCAL SAU FACTURA FISCALA ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.Produse cu certificat de garantie emis de producator.Pentru o parte dintre produsele vandute de GSM Boutique vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.Returnarea produsului defect catre dvs. se va face impreuna cu o copie dupa factura ce l-a insotit, folosind serviciile de curierat Urgent Cargus , dupa completarea formularului cerere de retur de pe site.Aflati mai multe detalii despre retur produse aiciATENTIE!!!Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi,folia protectoare (in cazul display-urilor),daca produsele nu sunt deteriorate,nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid , pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii corespunz?toare a produselor.Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).Inlocuirea produsului se va face dupa sosirea si verificarea produsului defect la sediul nostru.IN CAZUL PRODUSELOR CUMPARATE PE PERSOANA FIZICA GARANTIA SE OFERA NUMAI DACA SE PUNE LA DISPOZITIE DOVADA (bon fiscal sau factura fiscala) MONTARII PRODUSUL RESPECTIV INTR-UN SERVICE GSM si CERTIFICAT ISO 9001 ( nu este necesar pentru incarcatoare , huse si hands-free-uri ) , iar pe factura sau bonul fiscal sa fie specificata operatiunea efectuata pentru produsul respectiv.Art. 17"Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.Interpretare: Daca ati constatat ca produsul nu este conform dar nu ati semnalat in doua luni lipsa de conformitate nu va mai puteti folosi de aceasta lege."

Politica de Retur S.C. SERVICE BOUTIQUE S.R.L

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Taxa retur transport este de 20 lei. Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.Daca ati beneficiat de transport gratuit pentru unul sau mai multe produse si doriti sa le returnati (fara ca produsul sa aiba un defect din fabricatie), transportul trebuie suportat de catre dvs. (Inclusiv transportul tur, transportul produsului de la expeditor la beneficiar).