Termeni si Conditii SC Service Boutique SRL

in momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe, produse deteriorate sau lipsesc produse, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze neregulile!De asemenea, in cazul unei probleme mai sus mentionate, dupa inceierea procesului verbal cu reprezentatul firmei de transport va rugam sa ne contactati pe email in max 2 ore de la primirea procesului verbal.Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare .

Informatii Livrare SC Service Boutique SRL

2 zile Orice comanda procesata pe site-ul nostru si neridicata timp de 2 zile, fie de la sediul nostru sau curier rapid, se anuleaza in mod automat.

Produsele comercializate de catre SC Service Boutique SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie SC Service Boutique SRL

Toate Produsele comercializate de catre https://www.gsmboutique.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.Produsele cumparate de pe site-urile noastre beneficiaza de garantia obisnuita oferita de catre fiecare producator in parte si anume:acumulatorii si incarcatoarele au garantie 12 luni, durata medie de utilizare fiind de 12 luni, iar celelalte produse fiind considerate consumabile au garantie 3 luni, durata medie de utilizare fiind de 3 luni (Display, Banda ,Box-uri,Componentele gsm, Scule Service Gsm, Carcase, Cabluri de date,Xsim (Rsim-uri) etc.)In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli morti.Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, folia protectoare (in cazul display-urilor), daca produsele nu sunt deteriorate, nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid, pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii corespunz?toare a produselor.• Atentie! Va rugam ca produsele din cateoriile Display si touchscreen sa le testati fara sa indepartati sigiliile si/sau foliile de protectie. Indepartarea acestora duce automat la pierderea GARANTIEI.In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 40 RON care reprezinta contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria Display-uri, Touchscreen-uri, Geam-uri, Benzi si Componente GSM, Xsim (Rsim-uri) si Acumulatori ce necesita desfacerea aparatului, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un SERVICE GSM AUTORZAT si CERTIFICAT ISO 9001 care va elibera un BON FISCAL SAU FACTURA FISCALA ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.Produse cu certificat de garantie emis de producator.Pentru o parte dintre produsele vandute de GSM Boutique vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.Returnarea produsului defect catre dvs. se va face impreuna cu o copie dupa factura ce l-a insotit, folosind serviciile de curierat Urgent Cargus , dupa completarea formularului cerere de retur de pe site.Aflati mai multe detalii despre retur produse aiciATENTIE!!!Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi,folia protectoare (in cazul display-urilor),daca produsele nu sunt deteriorate,nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid , pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii corespunz?toare a produselor.Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).Inlocuirea produsului se va face dupa sosirea si verificarea produsului defect la sediul nostru.IN CAZUL PRODUSELOR CUMPARATE PE PERSOANA FIZICA GARANTIA SE OFERA NUMAI DACA SE PUNE LA DISPOZITIE DOVADA (bon fiscal sau factura fiscala) MONTARII PRODUSUL RESPECTIV INTR-UN SERVICE GSM si CERTIFICAT ISO 9001 ( nu este necesar pentru incarcatoare , huse si hands-free-uri ) , iar pe factura sau bonul fiscal sa fie specificata operatiunea efectuata pentru produsul respectiv.Art. 17"Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.Interpretare: Daca ati constatat ca produsul nu este conform dar nu ati semnalat in doua luni lipsa de conformitate nu va mai puteti folosi de aceasta lege."

Toate produsele noi comercializate de SC Service Boutique SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca SC Service Boutique SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur SC Service Boutique SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Taxa retur transport este de 20 lei. Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.Daca ati beneficiat de transport gratuit pentru unul sau mai multe produse si doriti sa le returnati (fara ca produsul sa aiba un defect din fabricatie), transportul trebuie suportat de catre dvs. (Inclusiv transportul tur, transportul produsului de la expeditor la beneficiar).

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate SC Service Boutique SRL

Politica de confidentialitate promovata de SC Service Boutique SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
SC Service Boutique SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro