Termeni si Conditii SC ADIVAL SHOP SRL

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. S.C. ADIVAL SHOP SRL nu poate garanta disponibilitatea in stocul furnizorilor a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afisate este valabila in limita stocului disponibil.S.C. ADIVAL SHOP SRL isi rezerva dreptul de a decala termenele de livrare, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii sau in orice alte situatii ce pot aparea. Clientii vor fi informati si consultati cu privire la mentinerea sau anularea comenzii.

Informatii Livrare SC ADIVAL SHOP SRL

Metoda transport: Firme curierat

Produsele comercializate de catre SC ADIVAL SHOP SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie SC ADIVAL SHOP SRL

NU

Toate produsele noi comercializate de SC ADIVAL SHOP SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca SC ADIVAL SHOP SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur SC ADIVAL SHOP SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Potrivit legislatiei din Romania, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile de la data intrarii in posesie a produselor conform O.U.G. 34/2014 si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original  complet cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Asadar, produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate, iar returnarea propriu-zisa se va face pe cheltuiala clientului, in temen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii. Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale; incheierea contractului avand loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare:  in cazul in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a produselor, acesta va fi responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Astfel, potrivit punctului (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.In caz contrar, diminuarea valorii produselor ce ar putea rezulta din manipularea acestora prin modificarea starii produselor, respectiv deteriorarea ambalajului original conduce catre aplicarea automata a unor taxe ce sunt cuprinse intre 0-50% din valoarea initiala a produsului. Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:  Produs in colet deteriorat. Pentru produsele din colete cu deteriorari vizibile la primirea prin curier, va rugam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului in momentul livrarii.  Produs livrat gresit. In cazul in care produsul receptionat nu corespunde cu produsul comandat de pe site. Produsul livrat nu corespunde cu specificatiile de pe site. In cazul in care produsul comandat nu corespunde cu specificatiile prezentate pe site,  puteti solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea integrala a contravalorii atunci cand produsul respectiv nu mai este disponibil. In momentul in care semnati pe documentul de primire pentru a intra in posesia produselor, va este transferat riscul de pierdere sau de deterioarare a produselor, iar orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.  Costurile de retur pentru situatiile mai sus mentionate vor fi suportate de catre AdiValShop. Solicitarile de retur se vor  transmite fie in scris, fie telefonic catre departamentul de vanzari la adresa contact@adivalshop.ro  Produsele din urmatoarele categorii pot fi returnate doar daca sunt sigilate / au eticheta / alt element de identificare atasat si nu au fost folosite potrivit OUG 34/2014, ART. 16:      1. Produse ingrijire personala     2. Produse dezinfectante     Asadar, AdiValShop nu poate fi facut raspunzator pentru refuzarea returnarii produselor mai sus mentionate care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate si care prezinta deteriorari si semne clare de utilizare. Nu se returneaza: Produsele sau serviciile al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor valutare ale pietei financiare, cursuri care nu pot fi controlate de comerciant, potrivit dispozitiilor art. 10 lit. c) din O.G. nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Produsele aduse pe comanda speciala. Aceste produse nu se afla in stocul uzual al furnizorului, dar pot fi livrate in baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta.  

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate SC ADIVAL SHOP SRL

Politica de confidentialitate promovata de SC ADIVAL SHOP SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
SC ADIVAL SHOP SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro