Termeni si Conditii SC FIESTA IW SRL

Plasarea unei comenzi Pute?i face o comand? la noi prin formularul nostru de comand?, prin email sau telefonic. Dup? comand?, ve?i primi o factur? proform? în care ve?i avea detaliat produsele comandate ?i datele personale. Dac? observa?i o eroare în comand? dumneavoastr? va trebui s? ne contacta?i imediat. Dac? aceasta nu se întâmpl?, în?elegem c? accepta?i detaliile comenzii (pre?uri, produse, date de livrare sau facturare, etc) a?a cum sunt ele scrise. Acceptarea unei comenzi din partea noastr? are loc în momentul în care printr-un e-mail sunte?i anun?at ca firma de curierat a preluat coletul. Refuzarea unei comenzi La refuzarea unei comenzi ve?i fi în?tiin?at prin email de motivul refuzului. Vom putea refuza o comanda dac?: – nu avem pe stoc produsul comandat. Exista posibilitatea ca un produs sa apara în stoc pe site, dar s? fie comandat telefonic sau prin email. Actualizarea site-ului se face la un anumit interval de timp ?i pot exista mici inadvertente privind stocul real afi?at. – a fost o eroare legat? de pre?ul sau descrierea produsului – nu sunte?i eligibil pentru a face o comand? (ave?i sub vârsta legal?, a?i f?cut în trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc…) Pretul produselor Unele pre?uri se pot modifica f?r? preaviz sau pot con?ine erori de operare. Firma noastr? face eforturi permanente de eliminare a erorilor ?i de p?strare a acurate?ii informa?iilor. Toate promotiile efectuare de eScaun ro sunt valabile în limita stocului disponibil. Pentru produsele aflate la promo?ie nu putem acorda discount suplimentar. Garantia produselor Garan?ia se asigur? în baza facturii fiscale, a certificatului de garan?ie care trebuie sa fie corect completat, a produsului ce face obiectul garan?iei, împreun? cu o men?ionare scris? a defectului. Obiectul achizi?ionat este necesar s?-l prezenta?i cu toate accesoriile cu care produsul a fost livrat. În timpul perioadei de garan?ie produc?torul î?i rezerv? dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovede?te a fi defect. Garan?ia acoper? numai acele defecte care apar în exploatarea normala a produsului ?i nu se aplic? pentru ac?iunile ce nu sunt conforme instruc?iunilor de utilizare (loviri mecanice, zgârieri, dep??ire greutate maxim? admis? etc). Costul trimiterii produsului pentru care se acord? garan?ie la unitatea service, cade în sarcina cump?r?torului, firma noastr? suportand costul trimiterii produsului reparat la cump?r?tor. Perioada de rezolvare a reclama?iei de la data sesiz?rii este cea prev?zut? de lege, garan?ie prelungindu-se cu durata în care a fost produsul în repara?ie. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, el va fi înlocuit cu un alt produs ales de cump?r?tor, cu plata diferen?elor de pre?. În cazul în care cump?r?torul nu dore?te un alt produs, clientului i se returneaz? suma pl?tit? pe produs, diminuat? propor?ional cu num?rul de luni de utilizare a produsului din cele 24 de luni de garan?ie. (ex: dac? produsul a fost utilizat 6 luni de zile, se returneaza 6/24 = 75% din suma pl?tit? ini?ial).

Informatii Livrare SC FIESTA IW SRL

Produsele trebuie sa ajunga la destinatie intre 6-8 saptamâni de la comanda plasata pe site.

Produsele comercializate de catre SC FIESTA IW SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie SC FIESTA IW SRL

Garantia produselor Garan?ia se asigur? în baza facturii fiscale, a certificatului de garan?ie care trebuie sa fie corect completat, a produsului ce face obiectul garan?iei, împreun? cu o men?ionare scris? a defectului. Obiectul achizi?ionat este necesar s?-l prezenta?i cu toate accesoriile cu care produsul a fost livrat. În timpul perioadei de garan?ie produc?torul î?i rezerv? dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovede?te a fi defect. Garan?ia acoper? numai acele defecte care apar în exploatarea normala a produsului ?i nu se aplic? pentru ac?iunile ce nu sunt conforme instruc?iunilor de utilizare (loviri mecanice, zgârieri, dep??ire greutate maxim? admis? etc). Costul trimiterii produsului pentru care se acord? garan?ie la unitatea service, cade în sarcina cump?r?torului, firma noastr? suportand costul trimiterii produsului reparat la cump?r?tor. Perioada de rezolvare a reclama?iei de la data sesiz?rii este cea prev?zut? de lege, garan?ie prelungindu-se cu durata în care a fost produsul în repara?ie. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, el va fi înlocuit cu un alt produs ales de cump?r?tor, cu plata diferen?elor de pre?. În cazul în care cump?r?torul nu dore?te un alt produs, clientului i se returneaz? suma pl?tit? pe produs, diminuat? propor?ional cu num?rul de luni de utilizare a produsului din cele 24 de luni de garan?ie. (ex: dac? produsul a fost utilizat 6 luni de zile, se returneaza 6/24 = 75% din suma pl?tit? ini?ial).

Toate produsele noi comercializate de SC FIESTA IW SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca SC FIESTA IW SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur SC FIESTA IW SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Conditii de returnare Ce se întâmpl? în cazul în care clientul prime?te un produs cu defect / care nu corespunde cerin?elor? S.C. FIESTA IW S.R.L v? roag? ca toate produsele s? fie verificate imediat ce le-ati primit. Ne pute?i informa asupra oric?ror daune sau discrepan?e în termen de 3 zile lucr?toare de la data livr?rii. Orice reclama?ie privind starea produselor livrate c?tre cump?r?tor va fi semnalat? în scris completand formularul de pe pagina de contact sau la adresa de e-mail contact @ escaun . ro. Va trebui s? furniza?i num?rul facturii, numele produsului, daunele pretinse iar, acolo unde este cazul, ?i poze. S.C. FIESTA IW S.R.L dore?te s? aduc? la aten?ia clientului, c? dreptul de returnare nu se aplic? în urm?toarele situa?ii: - pentru comanda de m?rfuri care sunt realizate dup? specifica?iile clientului sau sunt clar adaptate nevoilor personale; - produsele personalizate sau cele care au fost realizate dupa cerintele dumneavoastra; - în cazul anul?rii unei comenzi a unor produse personalizate ce au intrat în procesul de execu?ie, ve?i fi de acord sa pl?ti?i întreaga sum? pentru produsele respective; - produsele despre care se observa ca au fost folosite; - produsele cu defect ce au fost deteriorate dup? ce le-ati primit sau în timp ce le returnati; Cine este r?spunz?tor de plata taxelor de livrare în cazul return?rii produselor? Taxele de livrare vor fi responsabilitatea cump?r?torului cu excep?ia cazurilor când produsele sunt deteriorate, cu defecte sau incomplete. Atragem aten?ia c?, în cazul în care produsele a c?ror returnare se solicita prezint? ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lips?, ne rezerv?m dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sum? din valoarea produsului, sum? ce va fi comunicat? dup? evaluarea prejudiciilor aduse. În cât timp se returneaz? banii înapoi? În cazul exercit?rii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Suma înapoiat? cât ?i condi?iile de returnare nu includ cheltuielile de transport. “Clien?i” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clien?ii cu personalitate juridica nu au dreptul s? denun?e unilateral contractul, legisla?ia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate SC FIESTA IW SRL

Politica de confidentialitate promovata de SC FIESTA IW SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
SC FIESTA IW SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro