STOIDA ONLINE SRL (11 produse)
Casa, Bricolaj si Petshop
Scule electrice si unelte
Auto, Moto
Wearables si Gadgeturi
TV, Audio-Video si Foto
Laptopuri, Tablete si Telefoane
Telefoane mobile si accesorii Telefoane mobile
Jucarii, Copii si Bebe
Camera copilului Monitorizare bebelusi
TV, Audio-Video si Foto
Aparate foto si accesorii Accesorii foto si video
Ingrijire personala si cosmetice
Articole Sanatate si Wellness Aparate medicale

Termeni si Conditii STOIDA ONLINE SRL

Accesul la informatiile si serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Stoida isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, iti solicitam sa urmaresti in mod periodic eventualele modificari. Prin acceptarea Termenilor si conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale. Daca esti abonat te poti dezabona oricand de la primirea mailurilor trimitand un mail catre office@stoida.ro cu subiectul dezabonare (si optional motivul pentru care doresti acest lucru). Drepturile de autor Informatiile publicate de Stoida.ro apartin companiei, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail office@stoida.ro Contractul Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul Stoida.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate prin telefon, email sau alte metode. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 – 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 48 de ore lucratoare. Produsele sunt disponibile in limita stocului. Pentru comenzi care depasesc 1500 lei, se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar. Limitare raspundere Site-ul Stoida.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor. Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului Stoida.ro, in totalitate sau partial. Anulare comanda Stoida nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Stoida.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila. Rezervarea produselor la sediu este valabila 2 zile. In cazul in care produsele nu sunt ridicate, rezervarea se anuleaza. Stoida face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Stoida are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai: preturile afisate pe site-ul Stoida.ro sunt rezultatul unei erori materiale; produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc; tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului; datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte; Garantii Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie. Litigii Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabila, in caz contrar, par?ile putându-se adresa instantei de judecata competente. Protectia datelor Conform cerin?elor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunica?iilor electronice, site-ul nostru administrat de Stoida, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta in orice moment Responsabilul Stoida.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati: prin e-mail la adresa: office@stoida.ro Modalitati de livrare 1. ridicare de la sediu 2. livrare prin curier

Informatii Livrare STOIDA ONLINE SRL

Termen de livrare Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul. Produsele cu ridicare de la sediu vor fi rezervate maximum 3 zile din momentul confirmarii comenzii.

Produsele comercializate de catre STOIDA ONLINE SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie STOIDA ONLINE SRL

Garantia produselor vandute de Stoida V? rug?m s? p?stra?i factura care înso?e?te livrarea. Acest certificat de garan?ie v? acord? toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicat?). În cazul unei reclama?ii, Stoida poate înlocui produsul, dac? acesta este disponibil pe stoc. În cazul în care nu este disponibil, clientului îi va fi rambursat pre?ul de cump?rare în perioada de timp stipulat? prin lege calculat? de la data primirii reclama?iei scrise ?i a produsului în cauz?. Dac? ave?i întreb?ri sau sugestii referitoare la produsele Stoida, v? rug?m s? ne contacta?i la numarul de telefon 0726093435, de luni pân? vineri între orele 08:30 – 20:00, sâmb?t? între orele 10:00 – 18:00 ?i duminic? între orele 10:00 – 18:00, sau prin e-mail la adresa office@stoida.ro. Pentru toate produsele vandute si livrate de catre eMAG beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Pentru a trimite un produs in garantie trebuie sa ne contactezi pentru a completa un formular de grantie. Toate produsele sunt insotite de garantie. Daca nu ai primit una contacteaza-ne pentru a intra in posesia garantiei. Fara garantie nu putem sa te ajutam in cazul defectarii produsului. IMPORTANT: Cititi si tineti cont de manualul de instructiuni care insoteste prosusul. Garan?ia se va acorda dup? evaluarea daunei/defectelor. În acest scop, este necesar? returnarea produsului conform documentului Termeni ?i condi?ii, împreun? cu factura emis? pentru acesta. Aceast? garan?ie nu acoper? uzura normal? ?i/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijent? sau mali?ioas? în mod inten?ionat. De asemenea, garan?ia nu acoper? daunele provocate de umezeal? sau ap?. Orice modificare adus? produselor Stoida, incluzând ad?ugarea, îndep?rtarea ?i/ sau înlocuirea de p?r?i componente de c?tre o persoan? neautorizat? va duce la pierderea garan?iei. Lucr?rile de servisare sau repara?ii efectuate pentru produs vor duce de asemenea la pierderea garan?iei. Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez? Nu iti fa griji daca nu ai primit garantia. Se poate ca unul din operatori sa fi uitat sa o puna in cutie, sau se poate pierde la transport, etc. Tu beneficiezi de garantie pentru produsul cumparat daca ne anunti dupa primirea coletului in cel mult 24h. Am primit coletul, dar lipsesc accesorii. Acest lucru se intampla mai rar pentru ca fiecare colet este verificat la expediere. Daca totusi se intampla sa lipseasca ceva acest lucru trebuie semnalat la primirea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu este luata in considerare. Accesoriile lipsa vor fi trimise catre clienti, iar costurile vor fi suportate de noi. Am gresit datele de facturare precum adresa, etc. Ce pot face ? Trebuie sa ne anunti cat mai repede pentru a incerca sa modificam datele. Daca coletul a fost trimis la curier ii vom contacta pentru a remedia problema.

Toate produsele noi comercializate de STOIDA ONLINE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca STOIDA ONLINE SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur STOIDA ONLINE SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos: 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele 2. Contacteaza-ne pentru a completa un formular de retur 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns. 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate! 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri. Termeni si conditii Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor. Produsul returnat si ambalajul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Stoida.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Stoida.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Stoida.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. DE RETINUT! In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse sau, daca daunele sunt mari de a refuza returul. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura. Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate STOIDA ONLINE SRL

Politica de confidentialitate promovata de STOIDA ONLINE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
STOIDA ONLINE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro