Termeni si Conditii Tibianobis NFC SRL

SC TIBIANOBIS NFC SRL este o companie din România, având sediul în Sfântu Gheorghe, Bld General Grigore Balan, nr 32, Bl 66, Sc C, Ap 3, judetul Covasna, înregistrat la Oficiul Registrulul Comertului de pe lânga Tribunalul Covasna sub numarul J14/224/17.04.2019, cod fiscal RO 40996333 telefon 0771 780 580 , email: contact@farmaplaza.ro, cont IBAN RO15BTRLRONCRT0497518401 deschis la Banca Transilvania. Interval orar pentru a ne contacta telefonic: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00 Timp mediu de raspuns la e-mail: 1 zi lucratoare. SC TIBIANOBIS NFC SRL nu îsi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre furnizorii fiecarei marci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). SC TIBIANOBIS NFC SRL întelege importanta informatiilor prezentate în aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie în care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea în care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa în prealabil. SC TIBIANOBIS NFC SRL nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv, SC TIBIANOBIS NFC SRL îsi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curenta a furnizorului.Clientul va fi notificat în intervalul timpului de procesare mediu al unei comenzi (2 zile lucratoare) daca din cauza indisponibilitatii stocului unui produs timpul de livrare se prelungeste sau comanda nu poate fi onorata. Orice reclamatie privind calitatea produselor, livrare sau plata va fi adusa la cunostinta companiei SC TIBIANOBIS NFC SRL în termen legal pentru solutionarea problemei sesizate de client. Toate produsele (când este cazul) sunt însotite de prospect emis de producator. În cazul în care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate deja de compania SC TIBIANOBIS NFC SRL, dar nu si alte despagubiri. SC TIBIANOBIS NFC SRL condamna încercarile de frauda si acorda tot sprijinul necesar recuperarii eventualelor pierderi. Fiind de acord cu acest document, clientul îsi asuma în totalitate aceste riscuri. Termenul de valabilitate al produselor Toate produsele comercializate de farmaplaza.ro au termen de valabilitate mare, în functie de specificul fiecarui produs(alimentar,cosmetic,apicol, etc) Daca termenul de valabilitate este mic, acesta va fi clar specificat în descrierea produsului sau Clientul va fi noticat pri orice mijloc de comunicare agreat, obtinându-se acordul acestuia pentru expediere. Daca clientul nu este multumit de termenul de valabilitate al produselor primite poate face retur.

Informatii Livrare Tibianobis NFC SRL

Timpului estimat de livrare, se adauga la termenul de procesare al comenzii care este de 2 zile lucratoare în functie de disponibilitatea preoduselor. Daca produsul comandat nu se afla pe stocul societatii se va obtine acordul Clientului pentru termenul extins de livrare. Durata sau timpul estimat de livrare, poate fi prelungit în situatii exceptionale, cum este cazul localitatilor îndepartate a pâna la 3-5 zile lucratoare. În functie de zona de livrare si greutatea coletului, taxele de livrare pentru toate comenzile plasate prin intermediul site-ului, sunt Taxa de livrare este calculata înainte de a finaliza comanda, se adauga la costul produselor si este inclusa în suma achitata online sau ramburs.

Produsele comercializate de catre Tibianobis NFC SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie Tibianobis NFC SRL

SC TIBIANOBIS NFC SRL are obligatia de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumparare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris. Produsele comercializate beneficiaza de garantie potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 si art. 5-18 din Legea nr. 449/2003, daca acestea nu constituie produse perisabile. Toate produsele comercializate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei în vigoare si politicilor comerciale. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator în parte.

Toate produsele noi comercializate de Tibianobis NFC SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Tibianobis NFC SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur Tibianobis NFC SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
Clientul poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, în urmatoarele situatii: -Coletul prezinta deteriorari severe; -Produsele au fost livrate / facturat gresit; -Produsele prezinta defecte de fabricatie; -Produsele nu corespund descrierii; În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceprie facând situariile prezentate mai sus, precum si în cazul lipsei conformitarii, situatie în care va suportat contravaloarea transportului. Pentru returul TOTAL sau PARTIAL al unei comenzi, puteti sa înregistrati o cerere de returnare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. Clientul are obligatia sa ne notifice în scris ca renunta unilateral la contract, si dreptul de a proceda în acest fel, fara a invoca vreaun motiv cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 si cu conditia nedesigilarii produselor sau a deteriora acestea în nici un fel. Produsele perisabile comercializate care sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, Clientul nu mai este indreptatit la returnare decât în conditiile în care, dupa desigilarea coletului, în colet va gasi alte produse decat cele comandate. Clientului care a ne-a notificat, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate în maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, se considera cererea nefondata/invalida si poate fi refuzat returul. În cazul inlocuirii produsului, înlocuirea se va face în conditiile si limitele unei comenzi normale. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. CADRUL LEGAL, DREPTUL DE RETRAGERE SI EXCEPTIILE PREVAZUTE DE LEGE Conform Oug nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii consumatorul are dreptul* sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare (ca vrea sa returneze partial sau total), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. *Consumatorul nu poate denunta unilateral (nu poate returna), in conditiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate, utilizate) DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE CONFORM OUG NR 34/2014 ART. 14, ALIN. 3 Consumatorului i se ofera dreptul de a se retrage (dreptul de retur) în cazul achizitiilor, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de incheierea contractului, din acelasi motiv i se permite sa verifice produsele pe care le-a cumparat în masura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile al acestora. Actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele: -ruperea sigiliilor si a etichetelor produsului; -ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului; -zgârierea, murdarirea, patarea, impregnarea cu substante externe; -desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului; -desigilarea produselor de îngrijire personala, cosmetice.

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate Tibianobis NFC SRL

Politica de confidentialitate promovata de Tibianobis NFC SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Tibianobis NFC SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro