Universal Tools Distribution SRL (3962 produse)
Auto, Moto
Accesorii auto Tuning auto
Scule electrice si unelte
Jucarii, Copii si Bebe
TOATE JUCARIILE PENTRU BEBELUSI Jucarii de exterior
Moda Fashion
Articole pentru FEMEI Imbracaminte femei
Electrocasnice si Climatizare

Termeni si Conditii Universal Tools Distribution SRL

5.1. Clientul/Cump?r?torul poate efectua comenzi pe Site, prin ad?ugarea Bunurilor ?i/sau Serviciilor dorite în co?ul de cump?r?turi, urmând a finaliza comand? efectuând plata prin una dintre modalit??ile indicate expres. Odat? ad?ugat în co?ul de cump?r?turi, un Bun ?i/sau un Serviciu este disponibil pentru achizi?ie în m?sur? în care exist? stoc disponibil pentru aceast?. Ad?ugarea unui Bun/Serviciu în co?ul de cump?r?turi, în lipsa finaliz?rii Comenzii, nu atrage dup? sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automat? a Bunului/Serviciului. 5.2. Prin finalizarea Comenzii Cump?r?torul consimte c? toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cump?rare, sunt corecte, complete ?i adev?rate la dat? plas?rii Comenzii. 5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cump?r?torul consimte c? Vânz?torul poate s? îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânz?tor, în orice situa?ie în care este necesar? contactarea Cump?r?torului. 5.4. Vânz?torul poate anula Comand? efectuat? de c?tre Cump?r?tor, în urm? unei notific?ri prealabile adresate Cump?r?torului, f?r? nicio obliga?ie ulterioar? a vreunei p?r?i fa?? de cealalt? sau f?r? c? vreo parte s? poat? s? pretind? celeilalte daune-interese în urm?toarele cazuri: 5.4.1. neacceptarea de c?tre banca emitent? a cardului Cump?r?torului, a tranzac?iei, în cazul pl??ii online; 5.4.2. invalidarea tranzac?iei de c?tre procesatorul de carduri agreat de UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION, în cazul pl??ii online; 5.4.3. datele furnizate de c?tre Client/Cump?r?tor, pe Site sunt incomplete ?i/sau incorecte; 5.5. Cump?r?torul are dreptul s? se retrag? din Contract, respectiv s? returneze un Bun sau s? renun?e la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, f?r? invocarea niciunui motiv ?i f?r? a suport? alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renun?are la un Serviciu expir? în termen de 14 zile de la: – ziua în care Cump?r?torul într? în posesia fizic? a ultimului Bun – în cazul în care Cump?r?torul comand? printr-o singur? comand? produse multiple care vor fi livrate separat – ziua în care Cump?r?torul într? în posesia fizic? a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livr?rii unui produs care const? din mai multe loturi sau piese 5.6. În cazul în care cump?r?torul decide s? se retrag? din Contract, acesta va putea complet? online formularul de retur ce se reg?se?te la adresa http://www.emag.ro/info/form/retur. 5.7. În cazul în care Clientul/Cump?r?torul solicit? retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie s? returneze ?i eventualele cadouri care au însotit produsul respectiv. În cazul în care Comand? este achitat?, Vânz?torul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la dat? inform?rii Vânz?torului de c?tre Cump?r?tor asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnat? dup? cum urmeaz?: 5.7.1. pentru comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuat? plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat; 5.7.2. pentru comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar . 5.7.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar în depozit -> prin restituire numerar în depozit, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client . 5.7.4. pentru comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate. 5.8. Vânz?torul va putea amâna rambursarea sumei pân? la primirea bunurilor vândute sau pân? la primirea unei dovezi conform c?reia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit s? recupereze el însu?i bunurile (se va lua dat? cea mai recent?). 5.9. Dac? bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca ?i nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, bunul este deteriorat), ne rezerv?m dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea bunului în stadiul ini?ial, dup? caz,sau pentru a acoperi diferen?a de pre? rezultat? din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cump?r?torului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de c?tre cump?r?tor. 5.10. Cump?r?torul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezult? din manipul?ri altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calit??ilor ?i func?ion?rii bunurilor. În cazul în care cump?r?torul î?i exercit? dreptul de retragere dup? ce a utilizat bunurile într-o m?sur? care dep??e?te limita necesar? stabilirii naturii, caracteristicilor ?i modului de func?ionare a acestora, cump?r?torul  este responsabil pentru eventual? diminuare a valorii bunurilor. 5.11. Produsele aflate în cutia bunului precum ?i ambalajul original al acestuia fac parte integrant? din bun. Ca urmare, cump?r?torul are obliga?ia atunci când î?i exercit? dreptul de retragere din contract s? îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (f?r? etichete lipite pe acesta, f?r? t?ieturi, rupturi etc.) ?i împreun? cu toate accesoriile acestuia. Bunurile returnate ce prezint? urme de uzur? (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accept? retur numai dup? aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate ?i aducere la o form? comercial? în vederea vânz?rii c? produs Recondi?ionat / Resigilat. Valorea final? se stabile?te în func?ie de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite ?i a manoperei de recondi?ionare sau ca diferen?? dintre valoarea ini?ial? a produsului nou ?i valoarea de revânzare a produsului folosit. 5.12. În cazul în care un bun ?i/sau serviciu comandat de c?tre cump?r?tor, nu poate fi livrat de c?tre vânz?tor, acesta din urm? va informa clientul/cump?r?torul asupra acestui fapt ?i va returna în contul cump?r?torului contravaloarea bunului ?i/sau serviciului, în termen de maxim 7 (?apte) zile de la data la care vânz?torul a luat la cuno?tin?? acest fapt sau de la data la care cump?r?torul ?i-a exprimat în mod expres inten?ia de reziliere a contractului. 5.13. Disponibilitatea unui bun va fi afi?at? în Site dup? cum urmeaz?: “în stoc” – avem mai mult de 3 buc??i în stocul Universal Tools Distribution“la comand?” – bunul nu este disponibil în stocul Universal Tools Distribution  ?i pentru moment nu avem informa?ii despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului, sau poate fi disponibil în 10 zile. Dar, dac? înregistrezi o comand? pentru un bun care are în dreptul lui “la comand?”, unul dintre consultan?ii no?tri de vânz?ri va verifica ?i te va contacta ca s? î?i comunice disponibilitatea bunului.

Informatii Livrare Universal Tools Distribution SRL

7. Termeni ?i condi?ii de livrare 7.1. Modalit??i livrare 7.1.1.Livrarea se face în ziua în care a?i plasat comanda sau în ziua urm?toare, sau dup? caz, dup? ce toate produsele comandate au intrat în stocul nostru ?i s-au rezervat în comand? dumneavoastr?. 7.1.2.Men?iunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/con?inutul unor colete se fac în momentul livr?rii pe AWB sau se întocme?te un proces verbal de constatare în prezen?a agentului curierului, se refuz? primirea ?i plata coletului. Orice reclama?ii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule ?i nu vor fi luate în considerare. 7.1.3.Costul livr?rii comenzilor revin în sarcina clientului. 7.1.4.Pentru siguran?a unor produse este posibil ca livrarea s? fie efectuat? în ambalaje diferite, suplimentar fa?? de cel original. 7.1.5.Termenul estimat de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. În perioada s?rb?torilor legale, termenul estimate de livrare se poate prelungi cu înc? câteva zile. 7.2.Livrare comenzi Modalitatea ?i condi?iile de livrare difer? în func?ie de valoarea total? a comenzii, de loca?ia unde se face livrarea ?i greutatea coletului. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul României.

Produsele comercializate de catre Universal Tools Distribution SRL sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt livrate in ambalajul original al producatorului.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Informatii Garantie Universal Tools Distribution SRL

12. Condi?ii de garan?ie 12.1.Garan?ia se solu?ioneaz? la sediul SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL prezentat în pagin? de contact de c?tre SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL, prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea solu?ion?rii garan?iei revine în responsabilitatea SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL, iar expedierea se va face prin intermediul unui curierului rapid. Solu?ionarea garan?iei se face în maxim 30 zile calendaristice. Condi?iile de garan?ie sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 ?i O.G. 174/2008. La solicitarea garan?iei este necesar? prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreun? cu accesoriile aferente ?i copiile de pe factur? fiscal? ?i certificatul de garan?ie. În cazul în care produsele ajung neînso?ite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului f?r? a i se solu?iona garan?ia. 12.2.Nu fac obiectul garan?iei produsele care prezint? defecte fizice precum: lovituri, cr?p?turi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garan?ie deteriorate, îndep?rtate sau modificate, produsele utilizate în condi?ii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunz?toare, supunerea la varia?ii mari de temperatura ?i presiune, ?ocuri mecanice, manipulare incorect?, utilizarea produselor în condi?ii de umiditate, praf, noxe sau sub ac?iunea substan?elor chimice etc.), set?ri ?i instal?ri incorecte, surse defecte, prize f?r? impamantare, p?trunderea de lichide, metale sau alte substan?e în interiorul echipamentelor, interven?ia mecanic? sau plastic? asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul func?ionarii echipamentelor, etc.  Instalarea sau punerea în func?iune a produselor de c?tre persoane neautorizate duc la pierderea garan?iei. În cazul în care produsele sunt înso?ite de un certificat de garan?ie emis de produc?torul acestora, se aplic? procedurile ?i condi?iile men?ionate în acesta. 12.3.Conform H.G. 448/2005 privind de?eurile de echipamente electrice ?i electronice (DEEE), consumatorii au obliga?ia s? nu elimine DEEE ca de?euri municipale nesortate ?i s? colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indic? faptul c? echipamentele electrice ?i electronice fac obiectul unei colectari separate reprezint? o pubel? cu ro?i barat? cu dou? linii în form? de X. 12.4.Departamentul tehnic SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL poate fi contactat în scris sau telefonic la  num?rul de telefon: 0744918334 sau office@universal-tools.ro 12.5.Termenul de garan?ie este din momentul livr?rii produselor, conform datei men?ionate în factur? fiscal?. În cazul în care solicitarea de acordare a garan?iei este nejustificat? (produs func?ional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse ?i eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). Opera?iunile de service efectuate în perioada de garan?ie vor fi men?ionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrant? din Certificatul de Garan?ie. Perioada de garan?ie se prelunge?te cu intervalul în care produsele s-au aflat în service. Prin semnarea prezentului certificat de garan?ie, cump?r?torul î?i asum? obliga?ia de a lua la cuno?tin?? condi?iile de garan?ie înscrise în prezen?a ?i faptul c? a primit produsele în perfect? stare.

Toate produsele noi comercializate de Universal Tools Distribution SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de mimim 24 luni de la data achizitiei. Garantia poate fi mai mare daca Universal Tools Distribution SRL specifica acest aspect in descriere sau mai mica de 24 de luni doar in cazul anumitor produse reglementate de lege.
Pentru garantii cosultanti OUG nr. 140/2021.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Politica de Retur Universal Tools Distribution SRL

Returul se poate efectua si prin formularul de retur negociat.ro
8.Procedura de retur 8.1.Produsele achizi?ionate la distan?? (online) de c?tre consumatori se pot returna conform dispozi?iilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul s? notifice în scris comerciantului renun?area la cump?rare, respectiv returnarea produsului f?r? penalit??i ?i f?r? invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucr?toare de la primirea produsului. 8.2.Renun?area la cump?rare este respectat? dac? produsele sunt trimise înapoi de cump?r?tor în acelea?i condi?ii în care au fost livrate, f?r? urme de uzur? sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, f?r? s? fie purtate sau folosite, înso?ite de toate etichetele ?i de documentele fiscale transmise împreun? cu acestea. 8.3. Conform OUG 34/2014 consumatorul poart? r?spunderea pentru orice eventual? diminuare a valorii produselor, dac? în urm? verific?rii conformit??ii, propriet??ilor ?i func?ionalit??ii produselor se dovede?te c? aceast? devalorizare a fost cauzat? de manipularea necorespunz?toare de c?tre acesta sau dac? nu este înso?it de accesoriile, cutia ?i etichetele originale (acestea f?când corp comun cu produsul achizi?ionat). !Nu îndep?rta?i etichetele produsului ?i nu arunca?i sau deteriora?i cutia acestuia decât dac? a?i hot?rât s? îl p?stra?i.  Produsele pot fi returnate DOAR prin firma de curierat la adresa CLUJ NAPOCA, STRADA OR??TIEI NR.10, HALA D10, MODUL R2. A NU SE RETURNA PRIN PO?T?! 

Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către vendorul negociat.ro.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor către partenerii noștri puteti accesa direct termeni de retur ale pertenerului/ vendorului negociat.ro sau ne puteți contacta la telefon 0376448484 în timpul orelor de program 09.00-17.00 sau ne puteți scrie la adresa suport@negociat.ro

Retur produse
1. ,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
· 2.1 - Produsele destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator." Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Sunteti informat pe site-ul de comercializare la loc vizibil despre acest aspect si prin achizitia acestor produse achiesati la termenii contractuali. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate, nu este igienic sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
· 2.2 - In cazul produselor electrocasnice destinate altor scopuri decat ingrijirea sau igiena personala excluderile de la dreptul de retur opereaza in cazul furnizarii de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate asociate produsului care au fost desigilate dupa livrare;

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
· a) de a folosi modelul de formular deretragere prevazut in actul normativ
· b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
· c) de a completa şi de a transmite informat electronic, pe site-ul comerciantului, fie modelul de formular de retragere prevăzut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului deretragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
· Pentru mai multe detalii consultati O.U.G. 34/2014 actualizata.
· Plata retururilor se face in conturi RO din romania

ACCESATI FORMULAR RETUR AICI

Politica de Confidentialitate Universal Tools Distribution SRL

Politica de confidentialitate promovata de Universal Tools Distribution SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Universal Tools Distribution SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefonul de suport
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prinsuport negociat.ro