Pipa fluier toba M pentru motor intre 1.6 - 2.0 L
Garantie
Citeste "Garantia Produselor"Termeni Retur
Citeste Termenii de ReturDetalii Livrare
Cost livrare: 19 lei
Afla mai multe detalii despre LivrareTermeni si Conditii
Citeste Termenii si ConditiileDescriere produs
Detalii Pipa fluier toba (exhaust pipewhistler)
Fa-ti masina sa sune ca un turbo charger! Atasati o pipa turbo
care fluiera la teava de esapament si cand accelerati face ca
masina ta sa scoata un sunet fals turbo charger.
Turbo Whistler
este un dispozitiv de aluminiu care se potriveste cu usurinta la
capatul tevii de esapament. La accelerare face masina sa suna ca
un fals turbocompresor. La unele masini suna ca o mica lovitura la
supape( blow off valve). Toti prietenii dvs. vor crede ca aveti
un turbocompresor sub capota!
Cel mai bun lucru la turbo Whistler
este ca dureaza numai cateva secunde pentru a o atasa. Nu e nevoie
de sudura sau de gaurire. Puteti desprinde usor de la evacuare pipa
si auzi sunetul turbo pe toate masinile prietenilor dvs.
Daca toba nu este schimbata cu una SPORT se va alege fluierul in functie de cilindree:
S : 1000/1600 cc
M : 1600/2000 cc
L : 2000/2400 cc
XL : peste 2400 cc
Daca ati facut modificari la evacuare sau toba nu mai este cea originala se va tine cont de diametrul iesirii tobei:
S : evacuare Ø 32 - 43 mm
M : evacuare Ø 37 - 48 mm
L : evacuare Ø 44 - 55 mm
XL : evacuare Ø 56 - 85 mm
Fluierul se poate monta si pe evacuarile care au ornament de toba montat (muffler) insa va trebui demontat de pe teava, montat fluierul in orificiul tobei iar ornamentul se va monta la final. Fluierul nu functioneaza daca e montat pe ornament.
Descriere produs
Detalii Pipa fluier toba (exhaust pipewhistler)
Fa-ti masina sa sune ca un turbo charger! Atasati o pipa turbo
care fluiera la teava de esapament si cand accelerati face ca
masina ta sa scoata un sunet fals turbo charger.
Turbo Whistler
este un dispozitiv de aluminiu care se potriveste cu usurinta la
capatul tevii de esapament. La accelerare face masina sa suna ca
un fals turbocompresor. La unele masini suna ca o mica lovitura la
supape( blow off valve). Toti prietenii dvs. vor crede ca aveti
un turbocompresor sub capota!
Cel mai bun lucru la turbo Whistler
este ca dureaza numai cateva secunde pentru a o atasa. Nu e nevoie
de sudura sau de gaurire. Puteti desprinde usor de la evacuare pipa
si auzi sunetul turbo pe toate masinile prietenilor dvs.
Daca toba nu este schimbata cu una SPORT se va alege fluierul in functie de cilindree:
S : 1000/1600 cc
M : 1600/2000 cc
L : 2000/2400 cc
XL : peste 2400 cc
Daca ati facut modificari la evacuare sau toba nu mai este cea originala se va tine cont de diametrul iesirii tobei:
S : evacuare Ø 32 - 43 mm
M : evacuare Ø 37 - 48 mm
L : evacuare Ø 44 - 55 mm
XL : evacuare Ø 56 - 85 mm
Fluierul se poate monta si pe evacuarile care au ornament de toba montat (muffler) insa va trebui demontat de pe teava, montat fluierul in orificiul tobei iar ornamentul se va monta la final. Fluierul nu functioneaza daca e montat pe ornament.