Scarificator beton MC10-4U motor HONDA GX390, putere 13CP, latime de frezare 250mm STRONG
Garantie
Citeste "Garantia Produselor"Termeni Retur
Citeste Termenii de ReturDetalii Livrare
Cost livrare: 220 lei
Afla mai multe detalii despre LivrareTermeni si Conditii
Citeste Termenii si ConditiileDescriere produs
Motor termic pe benzina HONDA GX390
Priza absorbtie aspirator pentru praf cu diametru 70mm
Putere motor 13CP
Adancimea de frezare 1-5mm/trecere
Ltiimea de lucru 250mm
Greutate 150 kg
Lungime 1270mm
Latime 460mm
Inaltime 1220mm
Scarificator beton - Freza de beton MC10-4U STRONG cu motor termic pe benzina HONDA GX390 cu puterea de 13CP.
Scarificatorul MC10-4U STRONG permite o adancimea de frezare de 1-5mm/trecere pe o latime de lucru de 250mm.
Echipamentul este folosit pentru frezarea suprafetelor din beton, pentru indepartarea straturilor de beton prin treceri succesive.
Scarificatorul MC10-4U STRONG cu motor HONDA este potrivit pentru degrosarea betonului, sapei si asfaltului si pentru indepartarea diverselor acoperiri de pe pardoseala (vopsea, lipici, epoxidic, cauciuc etc.) si marcaje de pe drumuri, parcari.
Frezarea se face cu ajutorul stelutelor cu carbura montate pe tambur.
Descriere produs
Motor termic pe benzina HONDA GX390
Priza absorbtie aspirator pentru praf cu diametru 70mm
Putere motor 13CP
Adancimea de frezare 1-5mm/trecere
Ltiimea de lucru 250mm
Greutate 150 kg
Lungime 1270mm
Latime 460mm
Inaltime 1220mm
Scarificator beton - Freza de beton MC10-4U STRONG cu motor termic pe benzina HONDA GX390 cu puterea de 13CP.
Scarificatorul MC10-4U STRONG permite o adancimea de frezare de 1-5mm/trecere pe o latime de lucru de 250mm.
Echipamentul este folosit pentru frezarea suprafetelor din beton, pentru indepartarea straturilor de beton prin treceri succesive.
Scarificatorul MC10-4U STRONG cu motor HONDA este potrivit pentru degrosarea betonului, sapei si asfaltului si pentru indepartarea diverselor acoperiri de pe pardoseala (vopsea, lipici, epoxidic, cauciuc etc.) si marcaje de pe drumuri, parcari.
Frezarea se face cu ajutorul stelutelor cu carbura montate pe tambur.